prosinac, 2007  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Prosinac 2007 (26)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by [Silver_sky]

Opis bloga

rap88

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us






Image Hosted by ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



 

[četvrtak][06.12.2007.]

STARA DIGLA FRKU!

ljudi evo me nazad sada je 5:45 i moja stara se probudila i odma digla galamu oko jebenevatre .......headbangheadbang mslis nemam rijeci a sta ces neko mora se i derat ok ali tako rano ujutro i k tome nisam ni spavo pa dodem da se poklopim preko usiu i odem spat heheh sala........thumbupsmokin a ako ocu da mi bude toplo onda ne kuzis ma ok je idem ja naci jos nesto o sean paulu ali sta je bit neda mi se traziti hehehe......zubozubo ako nista ne nadem budem spotove od njega stavljo mozda vas preobrazim da i vi pocnete slusat seana a ako uspijem uspijem ako ne ne nista odo ja nabavljat muzike i jos nekaj od njega pozzzzzzz.............pjevasmokinthumbuproflzubo



[ 0 KomentarA ][PrinT ][# ]


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.