osuđuješ me - ranjeni anđeo - Blog.hr
osuđuješ me
Posted on 28.06.2009. , 19:14


ti si vladar moje duše
mog srca , tijela
držiš me kao na dlanu rosu
nježnu predanu
tužnu usamljenu…

osuđuješ me
na vječnu robiju
izgladnjalu , promrzlu
držiš me u okovima ,
ne daš mi mira …

˙ángel herido ˙

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

moje priče ..pjesme ...itd

Linkovi


oprosti sto te volim

oprosti sto te volim
i zbog tebe dišem
oprosti što zbog tebe suze brišem ...
neznam kako da te izbrišem iz mislih svojih
oprosti sto te volim
i zbog tebe postojim.
oprosti što te sanjam i kad budna bivam
oprosti što sam tobom zarobljena
oprosti što te pratim i stalno te gledam ...
ja bez tebe bi bila kao santa leda!!!


credits

duckdz. - x x x