< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Ožujak 2008 (3)
Veljača 2008 (6)
Siječanj 2008 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

dizajn by: refugee dizajn
LaZ/iStInA

"About stwarateljica of this blog"

Ime owe ranjene dushe je KaRoLInA..
Ili..:Kara,Karicha,Linchy,Lin@
Godine.....15
Škola:Frizerska 1F3..(dnoja)

Žiwim u Rijeci......odnosno na Kastwu...
Pjesme koje gowore recimo o meni:



Image and video hosting by TinyPicThE BitCh
**Image and video hosting by TinyPic

Image Hosted by ImageShack.us


Image and video hosting by TinyPic
>J@>
Image and video hosting by TinyPic**
J@ i Skl@...
Image and video hosting by TinyPic
Moje ljubawi;
Le@
Image and video hosting by TinyPic
M@nuel@
Image and video hosting by TinyPic


Kada pitam ko je ta s kojom u mislima se ljubiš,
I bez koje ne možeš da zaspiš ni da se budiš,
Kada pitam ko je ta zbog koje te muče snowi
Ne bi bila sigurna, sto puta mi ponowi


Reci ja, reci ja, reci ja,
Da se zna, da se zna, da se zna,
Da sam najbolja je jasno ko 2 i 2,
Reci ja, reci ja, reci ja…

Pjesma koju je meni moj decko poswetio...



Rihanna Lyrics

Stihowi...

**Ako umrem owe noci,posle naše ljubawi,
weruj niko nece moci da me probudi..
I nema wiše šanse,da oprostim ti swe
jer kad ljubaw jednom umre
samo TUGA OSTAJE..
Wolim te zadnje reci su mi to...Odlazi,
swe je gotowo.....**
Image and video hosting by TinyPic
*Cudno je kako ljubav brzo bledi
sad mi drage pesme tako tuzno zvuce
I kad zagrmi , bol mi dusu spremi
a tvoj me zagrljaj cuva od onog juce....
A da si makar bio los
da imam razlog da zaboravim
ne bi u meni bio jos ...
nasla bi snage da ozdravim..*
Image and video hosting by TinyPic
**Te noći ljubila sam
usne twoje,bolje da nisam
mladost swoju sam ti dala
tanku bluzu raskopčala
Želio si moje tijelo,
poljupce i srce wrelo,
a ljubaw? TO SAMNOM
NISI HTEO...**
Image and video hosting by TinyPic
Ti si bio moj@ prw@ ljub@w,
prwi s@n o sreci kojeg nem@ wiše..
Ti si bio moj@ prv@ ljub@w.
prwa nježn@ pjesm@ koju srce piše.
Ti si bio moj@ prw@ ljub@w,
prwi dodir srece što g@ tijelo p@mti.
Ti si bio moj@ prw@ ljuba@w,
ne'k te ow@ pjesm@ opet meni wr@ti....
Image and video hosting by TinyPic
MorskaRijek@-MarkoTolja
Za swe još neotkriwene tajne
za swe nowe izazowne sne
što nude mi se - ja wrata otvaram...
...može li tko drukčije?..
I dok se odwajam od tebe
u svakom dijelu tijela svog
osjećam:...bliži smo no ikada...
Ja sam Ti - a Ti si morska rijeka
prelij se, wodi izworu me swom...
A wir kojim sad plowi barka moja
poznaje drugi dom...
JA SAM Ti - a Ti si morska rijeka
prelij se, wodi izworu me swom
a mir kojem sad ide duša moja
poznaje prawi dom..........:D

***Prežiwjet cuu.....neznam kako ali morat cu...
U mislima kroz žiwot nosit cu te,
REci nije li,
owo wec nagrada,
Što sam twoje proljece,
Imala baš ja....imala baš ja....?***
Image and video hosting by TinyPic
:...Tuzna i sama ja cekam te
A tebe nema ,ne jawljas se
A onda bacim pogled na sto
Tu imam swe sto je potrebno....
Ja i pepeljara
I twoja prewara
Ko jedno srce kucamo
I kako casowi bez tebe prolaze
Polako pucamo
Ja i pepeljara
I twoja prewara
U istoj watri gorimo
A tebe nema tu
Da prospes pepeo
Kada izgorimo..:
Image and video hosting by TinyPic
Owo sa tobom ljubaw nije
owo je igra sudbine
ja owako wiše ne mogu ne kriwi me...
I da sam najgora na swetu
i da sam gresnija od swih
barem po neku lepu rec
od tebe cula bih......
*..Kaži mi zar stwarno mislio si ti
ako pod noge bacis me
da cu te wiše woleti
weruj mi,tako se ljubaw necuwa
tu gde je sumnja ostala
ja necu biti nikada..*

Jer ti najbolje znas
da mi pokwariš dan
ako u tebe ne gledam
pitas me s kim opet flertujem ja..
a to me ubija i ti
na moju senku si ljubomoran,
sto swuda prati me,
da sam te barem warala ja...
da mi zao ne bude.....

Pjesme..







PjesmaBR.1:













prediwna...:



jako bradooo smapje...




Za jednu curu:::


nedjelja, 17.02.2008.

Kada te ulowi samoca...

Nina Badric
Da se opet tebi vratim
Gdje god da spustim kofere
tebi pozelim "dobar dan"
i ne procitam "Mali princ"
da dodje mi na oci san

Negdje uz put ja sam te izgubila
ni jedan nema to sto sam u tebi ljubila

*******
Da Bog da stane cijeli swijet
stane bar na tren
da se opet tebi wratim
da me zagrlis kao dijete
pa nek' glavom platim
Ljubi me na blef
wjeruj mi na rijec
moj je ziwot lazni sjaj
prewise za kraj
a premalo za oprostaj

Gdje god da spustim kofere
znam da si prokleto sam
meni su tijesni zidowi
uwijek se isto osjecam

Negdje uz put ja sam te izgubila
ni jedan nema to sto sam u tebi ljubila.........................
Image and video hosting by TinyPic