Poslovanje i Organizacija Hotela- Holiday Inn Beograd N - Stranica za upoznavanje

utorak , 08.01.2019.

SEMINARSKI I DIPLOMSKI










Click here: Poslovanje i Organizacija Hotela- Holiday Inn Beograd N






Bez obzira na način na koji je upućen, zahtev za rezervaciju sadrži sledeće elemante: naziv i adresa naručioca, naziv ime i adresa korisnika, broj osoba, vrste usluga, vreme trajanja usluga, tačno vreme početka korišćenja usluga za pansion i polupansion , cena po osobi i uslovi plaćanja. Profesionalniji poslovi se teže formaliziraju.



Poslovanje i Organizacija Hotela- Holiday Inn Beograd N

To potvrđuje ranije date ocene o mestu i ulozi usluga u privrednom razvoju i o njihovom posebnom značaju za privredno visokorazvijene zemlje. UVJETI KOJE IZVRŠILAC MORA ISPUNJAVATI NA RADNOM MJESTU z z z z z obrazovanje licence koje su neophodne psihofizičke osobine kakav je izvršilac neophodan po ovim osobinama vještine znanja Prof. Pravo-Poreski sistem u nasoj zemlji 8502.



Poslovanje i Organizacija Hotela- Holiday Inn Beograd N

Poslovanje hotelskih preduzeća - U Nemanjinoj 11 broji se unazad.



Poslovanje i Organizacija Hotela- Holiday Inn Beograd N

Podaci o potrošnji lekova u svetu pokazuju stalan porast od 7-10% godišnje. Do nedavno se smatralo da su za takav trend odgovorne marketinške aktivnosti farmaceutskih kompanija i kontinuirani porast cena lekova zbog troškova proizvođača. Ipak, analize kretanja potrošnje lekova pokazale su da na porast potrošnje najsnažnije utiče porast volumena više bolesnika zbog boljih dijagnostičkih procedura i novih standarda lečenja, porast broja recepata po jednom bolesniku, nove kombinacije u lečenju , pa tek potom novi lekovi i inflacija. Uglavnom hotelima sa 4 zvezdice koji imaju savremene, dobro opremljene i veće kongresne kapacitete ovaj sektor je jako značajan i čini preko 50% njihovog poslovanja. Iz Srbije, to su kapaciteti uglavnom iz Beograda, Zlatibora, Subotice, Niša, Vršca, iz Hrvatske, prvenstveno iz Dubrovnika, zatim Zagreba, sa Brača ali i cela Slavonija, Dalmacija, Istra, zatim, iz Slovenije, uglavnom Bled, Ljubljana,Portorož, a iz Crne Gore Bečići i Podgorica. Tradicionalne i velike događaje uglavnom organizuje medicinski sektor gde se radi o stručnim lokalnim i međunarodnim kongresima iz specijalizovanih oblasti medicine, dok farmaceutski sektor uglavnom organizuje brojnije, ali nešto manje događaje, workshopove, prezentacije i promocije. Tu je uglavnom reč o promovisanju novog leka ili prezentacija novih tendencija u medicini, kako kaže Jovana Aleksić, korporativni biznis i marketing menadžer Ispitivali smo i koji su to faktori koji su, po iskustvu profesionalaca iz oblasti kongresnog turizma, najbitniji medicinskom i farmaceutskom sektoru prilikom organizacije događaja. Kongresni sadržaji, tehnička opremljenost kao i funkcionalnost i opremljenost sala, su po mišljenju ispitanika najvažniji, sa učešćem od 22%. Tu se podrazumevaju savremene, prostrane, klimatizovane i po mogućnosti, kongresne sale sa dnevnim svetolom, mirom i tišinom za nesmetan rad, kao i besprekoran rad tehničke opreme. Kvalitet i izbor hrane, kao i brza i kvalitetna usluga u restoranu su na drugom mestu, sa 14%, kao i sama usluga u hotelu sa 12%. Atraktivnost destinacije i njeni sadržaji su značajni za animiranje gostiju 6% , a među značajnim faktorima se spominju naravno i odgovarajući kapacitet objekta, odnos cene i kvaliteta, kvalitet samog smeštaja, obezbeđen parking, kao i internet konekcija, ekspresan check-in, odgovarajuća lokacija hotela udaljenost od aerodroma, kongresnog centra ili druge relevantne ustanove i sl. Po rezultatima istraživanja, značaj cene kao faktora jeste bitan, ali ne i presudan. Kongresi, simpozijumi i stručni seminari su vrste događaja koje ovaj sektor organizuje u najvećoj meri, slažu se svi intervjuisani. Da vidimo kakva su ostala iskustva ovih agencija u organizaciji događaja u medicinskom i farmaceutskom sektoru. Smart travel, Beograd: 100 — 2. Događanja u prosjeku traju tri do četiri radna dana. Panacomp Travel Tourism And Trade, Novi Sad: Broj učesnika je od 150-600, a dužina trajanja 2-3 dana. Smart travel, Beograd: Februar, mart, april, maj, jun, septembar, oktobar, novembar Gulliver travel, Dubrovnik: Periodi godine kada je organizacija ovakvih događanja aktuelna kao i općenito u MICE segmentu, znači, najintenzivija su proljeće i jesen Panacomp Travel Tourism And Trade, Novi Sad: Da, to su uglavnom proleće i jesen. Smart travel, Beograd: Da i to uglavnom Beograd, Kopaonik, Zlatibor i Vrnjačka banja. Gulliver travel, Dubrovnik : U ovom sektoru su svakako uobičajena tradicionalna okupljana, a isto tako su pojedini medicinski skupovi, koji se održavaju periodično, tradicionalno vezani za određene destinacije. Kako ipak dolazi do zasićenja destinacijom svakih četiri do pet godina, postoji mogućnost promjene. Panacomp Travel Tourism And Trade, Novi Sad: Ima onih koji svoje skupove održavaju na jednom mestu, ali je više onih koji menjaju lokaciju skupova. Smart travel, Beograd : Kongresi se ne rade na upite, već organizatori unapred utvrde mesto i termin, a učesnici se prijavljuju na osnovu programa i tema, i u odnosu na poslat broj obaveštenja, prijavi se u proseku oko 35%. Gulliver travel, Dubrovnik : Kad se radi o upitima novih klijenata realizacija je iznad 40%. U slučajevima upita već postojećih klijenata govorimo o stopostotnoj relizaciji što smatramo pokazateljem ocjene našeg rada, zadovoljstva klijenata kvalitetom usluge i profesionalnošcu te razine povjerenja s kojom nam se obraćaju pri ponovnoj suradnji. Smart travel, Beograd : Dobra saobraćajna povezanost, dobri uslovi za rad — radni prostor i tehnička podrška i kvalitetan smeštaj i dobri dopunski sadržaji. Gulliver travel, Dubrovnik : Klijentu su važni atraktivnost destinacije jer na taj način može privući što više sudionika , kvalitetan smještaj i tehnička opremljenost, blizina zračnih luka i dobra prometna povezanost te kvalitetna logistika. Upravo su logistika i atraktivnost destinacije naše jake točke. Panacomp Travel Tourism And Trade, Novi Sad: Bezrezervno poverenje između naručioca i organizatora, apsolutna posvećenost organizatora ispunjavanju zahteva naručioca, po jasno definisanim nalozima, kao i spremnost na uspešno ostvarivanje naloga koji nastaju u toku skupa, bez prethodne najave. Da li zbog toga postoje promene u njihovim zahtevima i prioritetima? Smart travel, Beograd : kongresi se odvijaju po određenoj dinamici, na dve, tri ili četiri godine i uglavnom po utvrđenoj dinamici, i prioritet je stručni deo, a manje dodatne aktivnosti. Gulliver travel, Dubrovnik : Većina planiranih događanja se održala, ali uz nešto manje budžete, pa je shodno tome ili smanjen broj sudionika ili trajanje događanja ili je reduciran društveni program. Razlika koju primjećujemo u odnosu na prošlu godinu je kasno potvrđivanje bookinga uslijed očekivanja nižih cijena dobavljača, prvenstveno hotela koji ranijih godina u ovom segmentu svakako nije bio uobičajen. Panacomp Travel Tourism And Trade, Novi Sad: Da, opao je. Sa njima važe posebni uslovi, ne samo što se tiče turizma več i posebni kodeksi ponašanja, jer oni do toga jako drže. Od farmaceutske industrije mogu se očekivati svakakvi uvjeti. Oni su puno putovali, prošli sve i svašta i žele naći nekakva drugačija rešenja, inspiratiuvnija i onda je na nama, agencijama, akcenta da damo dobre i drugačije ideje prilagođene naravno njima koje će dati određenu svježinu, novinu na njihovim putovanjima. Prema upitima na specijalizovanim berzama kongresne industrije u kojima Kongresni biro Beograda učestvuje, oko 60%. Da li klijenti iz ove oblasti tradicionalno održavaju neka okupljanja i da li i koliko često menjaju lokaciju i prostor? To zavisi od Organizatora tj. Asocijacije koja organizuje skup, ali uglavnom se mesto održavanja menja, i to ako je skup Evropski unutar evropskih gradova, a ako je internacionalni onda i kontinenata, s tim da, ukoliko skup ima dugu tradiciju pojedini gradovi mogu biti i, uglavnom, do tri puta, domaćini istom skupu. Ukoliko je u pitanju domaći tj. Ista ova pravila vezana za prostor važe i za evropske i internacionalne skupove. Šta je jednom takvom klijentu, iz Vašeg iskustva, najbitnije prilikom organizacije događaja? Najviši nivo kvaliteta proizvoda i usluga od prostora, hotela, do društvenog programa, a obzirom da ih uglavnom zastupaju veliki profesionalni organizatori kongresa PCO tzv. Ovo se odnosi na proces kandidovanja destinacije. Near 10 years in events industry, as a project manager, content developer, offline and internet marketing campaigns, event manager for SEEbtm party, Editor-in-Chief of SEEbtm magazine… Professionalism, constant learning and personal, such as business upgrading, finds essential for success. Creativity in all fields is very important to her. Love to be physically active, travel, meet people and have a good time. But, beside everything, the greatest accomplishment and most important thing for her is being a MOM.



HOLIDAY INN BAKU OCTOBER 2016
Sarajevo a i Bosna i Hercegovina je putem ovog aerodroma povezana sa mnogim, uglavnom evropskim gradovima. Vezano za primarnu elastičnost na ekonomske faktore treba ukazati i na slobodno vreme koje je inače, uz prihode domaćinstava, drugi neophodni pokretački faktor turističke tražnje. Za sve vaše proslave imamo rešenje! VoditeljkaTo je koncept elektronske uprave, ali ovo je zapravo prvi put da se na ovakav način objedine sve ove usluge? Funkcionisanje međunarodnih rezervacionih sistema koji korišćenjem elektrnskih računara omogućavaju brzu i efikasnu uslugu, potvrđuju u kojoj meri je rezrevacija bitna pretpostavka kvaliteta hotelskog produkta u celini. Međutim, kako je ranije navedeno, svako hotelsko preduzeće je potencijalno ori- jentisano ka međunarodnom poslovanju, a stepen njegovog stvarnog angažovanja u tom pogledu određen je brojnim faktorima. SAVREMENE TENDENCIJE U POSLOVNOJ ORJENTACIJI HOTELSKIH PREDUZEĆA 59 Proizlazi da marka ima značajnu ulogu u marketingu preduzeća, tačnije u njegovom marketing miksu shvaćenom kao kombinacija osnovnih instrumenata poslovne politike. Medjunarodni odnosi-Specijalizirana trzista u medjunarodnoj razmeni 7364. Pristupljeno 15 September 2011. Saša Sinđelić, govornik advokat partner u TSG, specijalizovan za pitanja direktorskih ugovora i radno-pravna pitanja informisao je prisutne o odgovornosti direktora za naknadu štete, kao i o merama zabrane obavljanja delatnosti, raskida radnog odnosa i posledicama izjave neistinitog sadržaja. Faza predaje rublja na pranje posebno se registruje za sektor smeštaja na obrascu Evidencija predatog hotelskog rublja na pranje i za sektor ishrane, na obrascu Evidencija predatog restoranskog kuhinjskog rublja na pranje.

[Sta je sex|Kucanice|Sex oglasi besplatni: Besplatan sex starije]






Oznake: Turističko, poslovanje, 15

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.