<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

* After all, U'r my wonderwall.

Image Hosted by ImageShack.us


Kaže stari da sam bahato derište.
Kaže stara da sam ljena, nemarna i neodgovorna.
Kaže mali buraz da sam najbolja na svjetu.
[kaj onda kaj sam ga natjerala da to kaže dok sam mu gurala glavu u snjeg :P]
Kaže stariji buraz da sam zakon.
Kaže Balerina da me oče i da sam ljep deko. I da če za mene spasit svjet.
Kaže Karlič da sam Velika i Mudra.
[xD]
Kaže On da zna da ču ga i u 90. voljet.
Kaže On da moram pustit šiške da narastu.

Možda i nisam neki biser
ali sam sama svoj režiser.






credits: duckdz. - x,x,x

20.01.2009.

Hodam poput kornjače.

Kad biste samo shvatili kako vrijeme brzo prolazi i kako se puno toga upravo u ovom trenutku događa, cijenili biste ga.
Kad biste samo shvatili da se olako igrate riječima „volim te“, pazili biste kada ih, kome i kako izgovarate.
Kad biste samo shvatili kako sve lijepo tako brzo prolazi, možda biste više cijenili trenutak.
Kad biste samo shvatili kako nije sve u riječima, kako je više toga u djelima i kako su riječi samo šareni papir u koji umatate sve što drugome servirate, pazili biste što radite a ne što govorite.
Kad biste samo shvatili kako se nakon nekog vremena godine čine kao tek jedan trenutak, povratka nema a slijedi novi trenutak, ne biste se tako olako igrali svakim novim danom.

Kad biste shvatili, istinski shvatili ove riječi, ove napisane i onih mnogo koje lebde nenapisane ali nimalo manje stvarne, vaš život više ne bi mogao biti isti.

Znate, ja nisam sigurna da shvaćam sve to što sam napisala. Ne vidim zašto bih vas poprijeko gledala ako vi ne shvaćate. Znam, jednom ću shvatiti svoje vlastite riječi s nadom da nije prošlo previše vremena, previše ljudi, previše prilika. Znate.. Da ne bi bilo previše uzaludnog žaljenja.
22:41 - Komentiraj ( 5 ) Print - On/Off