listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Sta ja znan vako nesto malo O muzici (punk) dogadjaima iz dalmacije koncerti i sve to pijenake....

Mozda koje informacije o nadolazecim koncertima i tako to

Pa mozda van se svidi blog a mozda i ne vidit ce mo

p.s. evo poceja san radit i forum(to mi je napetija)!!OI!!

CHAT



Unsecured loans, UK Loans, UK unsecured loans, loans, Construction Loans.
Hey Ho Let's Go!!!!!!







Linkovi

Alternativne Forces Of Split
Kocka(dom U splitu)
A brale Finte.net

Evo neki od blogova koje pokusavan procitat

Doktor Stjepko capalja iz makarske koju znam :-(
Kita na Cura U tami (i nju znam ) :-(
Kokky Junak iz hcXst (slusa ramones) :-)
Tea Junak A capalja iz St bas je kul loli ramonsewave:-)
Josip (a.k.a. Judy) Pre jak lik Junak (Pink Punker)
Punk Njet Mrtvo lika neznam ali valjda ce mo jedno Pit
BlitzKrieg Blog od lika koje postujen (a neznan ga) thnx

A evo nesto O meni!!!(jao majko)

Zoven se Tonci!!!!
Zivim i Makarskoj!!!!!
Iman 18 godina(trenutno)
Slusan Punk(ska, new wave,HC)
Volin sve sta nevole mladi!!!!
Pusim bili walter!!!
Pijen kralovack 0.5(u staklenoj boci)!!!
Pijen i vino imocki vranac( ili ribar)!!!
U slobodno vrime radin na bauštelu!!!!
I tako to !!!!!!
I obozavan Ramones

p.s.Nisan Lip Al san Glup

p.s.2 ako kome triba stogod albuma neke se "javi"
MSNM
tonci_jozipovic@hotmail.com

ICKVE
482-749-070




Free Web poll for your Web site - freepolls.com






Free Web poll for your Web site - freepolls.com


Ev malo Pijesmica


K.B.O.! ZA JEDAN KORAK


Sad se secam onih dana kad je pocelo
da me uce sta je zivot da ne bih propao.
Pricali su: "Budi brz uzmi sve sto pre
pazi dobro uvek stane neko ispred tebe."

Za jedan korak
za jednu glavu
za jedan zivot
bicu u pravu.

Svak' je znao puno vise nego sto sam ja
radili su puno bolje neg' ja ikada.
Mislio sam bice bolje zato sto sam mlad,
al' uvek stane ispred mene neki tatin gad.

Za jedan korak
za jednu glavu
za jedan zivot
bicu u pravu.

FOREVER PUNK

Forever punk I wanna to be forever punk
I don't wanna be a last forever
and ever, and never.
Uvek sam bio sasvim sam
niko mi nikad nije rek'o ni "Dobar dan"
I kada shvatis bice san.

KRAGUJEVAC

Kragujevac, o Kragujevac!
MI SMO...MILION GLASOVA
Milion glasova vapi
Njihova se rec ne cuje
Pokriva ih debeo sloj papira
Jer, pokriva ih debeo sloj papira.

Birokrata ima ruke
Velike su kada uzima,
a male kada daje
Velike kada uzima, a male kada daje.

srijeda, 18.10.2006.

Za Josipa (a.k.a. juda)

E tupino ja san sutra u splitu pa moran nesto pricat stobon i da mi ispricas ta je bilo ovih dana gori sa Ivanon(onon s mertojaka ) ono s braton joj nisan je vidija Punk urac ! Ono pa da usput odemo na pivo vino rakiju ili nesto 4 ...Pa mi se nekako javi kad ti je skola da znam i koji ti je kurac na mob....

Aj pls reci da znam kad cu sutra bit na domu a viruj mi vazno je !!!!

Et Ska or Die!

p.s. evo napravi san neki sugavi chat pa navratite ima tamo link s live strane Pise CHAT



| Komentari (1) | Printaj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.