it's all the same again...

............................................AND JUSTICE FOR ALL.............................

srijeda, 26.10.2005.

i...ja sam napokon shvatila!!!

nemogu vjerovati...shvatila sam da više ne volim punk...shvatila sam da je prava glazba za mene metal...hvala vam na komentarima i podršci...to mi puno znači...o puno stvari sam razmišljala...i neke osobe su mi jako puno pomogle i zahvaljujem im...zahvaljujem Wolfu, šapici, sapici, panketi i joeu...pa eto ljudi moji hvala još jednom...i tak...uglavnom, puno bolje se osjećam...i pričala sam danas na tel. s Nevoljenom...malo me oraspoložila tak da i njoj zahvaljujem...hvala nevoljenoj :) ...i...šta sam još htjela reć...e da...sad slušam ove bendove: Metallica, System of a down, Slipknot, Korn, Iron maiden, Hammerfall, Cult, Blind guardian, Sepultura, At the gates, Gorefest, Black sabbath, Pantera, Helloween, Soilwork,...neznam, možda sam čak nešto i izostavila, al who cares... i da, Mansona slušam isto :) Eto,....nadam se da me neće pola vas prestat čitat zbog moje promjene...al ako neki i prestanu, neću im zamjerit... :)



pozdrav svima :)
21:50 - And justice... (13) - for all...??

<< Arhiva >>