Ogulinska fatamorgana - Rambova je bolja strana https://blog.dnevnik.hr/ramboa

subota, 17.03.2007.

POS-ovi stanovi

Na tajnom sastanku u zaključanoj zastupnikovoj kancelariji:

g.Zastupnik: Dečki, izbori dolaze, samo kaj nisu. Mi moramo nešto smislit kako da ovim ljudimi velimo da glasaju za nas. Mi moramo sebe prikazat, ali pazite kaj divanim, PRIKAZAT, kao sposobne, pametne i obrazovane ljude. Zato sam ja zval Andriju i on mi je rekal da bi dobro bilo za početak da se i mi uključimo u POS, jer su svi naši dečki već tamo, pa kaj mi čekamo. I ja sam mu rekal da ćemo. Zato sam naložil g.Gradonačelniku da raspiše natječaj za taj POS, tako da i mi budemo u tem kolu.
g.Gradonačelnik: G.Zastupniče, morem li ja zamolit da objasnite drugimi kaj to znači POS i kako to ide, mislim, ja znam da je to ono kad se nami daju diplome odma Posle Osnovne Skole i bez da zavšimo tečaj, ali morda ima i oni koji o tem nemaju pojama.
g.Zastupnik: Ma ne taj POS. Ovaj POS divani o stanovi, o temu kako ćemo se mi žrtvovat i narodu koji nima novac, al ima banak i krediti, sagradit jeftine stanove od iljadu euri po kvadratu, tako da oni vidu da moredu uvik računat na našu pomoć. To se zove briga za socijalu.
g.Gradonačelnik: Da, da. Evo ja sam i zube napravil preko socijalneg, pa zač se onda nebi mogli i stanovi delat? Jel tako g.Zastupniče?
g.Zastupnik: Hmm, tako nekako Gradonačelniče.
Toma R: Meni tu nešto smrdi... Pa zač bi...
g.Gradonačelnik: Meni ne. Meni niš ne smrdi. Ja nis fažol južinal. Ja ne. Nemojte me gledat. G.Zastupniče, ja nisam majkemi!!!...dobro, možda mi je malo popustilo.
g.Zastupnik: Dobro, dobro nema veze, nego da čujemo kaj Toma ima za pitat?
Toma R: Pa zač bi neko tu zemal stan, kad more za iste novce lipo u Zagrebu si zet isti tulki stan?
g.Zastupnik: A kaj ćeš u Zagrebu beno jedna? Kaj ti znaš po Zagrebu? Neznaš ni kadi je Jelačić plac, ni kadi je Vrapče, ni...?
Toma R: A to znam. Bil sam tamo puno puti, kad sam išal zubaru.
g.Zastupnik: Pa ni to za zubara.
Toma R: A kaj ja znam, meni su rekli da idem zubaru i da nepravim pizdarije. Kad sam došal tamo svi su mi bili tulko čudni i tulko benasti, da sam mislil da sam došal u ludnicu.
g.Zastupnik: Toma ne seri. To kaj je ista cena tuj i tamo, kega je to briga. Ajbog da mi ovdi prodamo kaj, pa da si kaj stavimo u džep, i bog.
Toma R: Zač nebi zeli nekog od naši, kaj ja znam, recimo Mikasa, Gavana il tako, pa da to bude malo jeftinije?
g.Zastupnik: Zato kaj ćedu svi znati da oni moredu te stanove napravit za upol cene, i onda mi sebi nemoremo zet ni lipe, a ovako lipo mi to napravimo za upol cene, a velimo da je to tulko zato kaj je to država odredila. I zato kaj moramo samo delati s njimi, s tim apeenom.
Toma R: Kaj ni to onda korupcija il mito. il tako nekako?
g.Zastupnik: Psssst, beno. Nemoj da te ikad više čujem da si te reči spominjal u mojoj blizini. Nikad više, jel jasno?
Toma R: Je, ali kaj ni po zakonu da moremo zet kega ćemo?
g.Zastupnik: Je, al ki to zna? Osim tega, mi dajemo ovdi mukte plac, struju i vodu, a sve ćemo to uračunat u cenu kvadrata, tako da i tuj moremo kaj ušićarit. Jel ti sad jasno?
Toma R: Aha, sad znam. Joj kako ste vi pametni g.Zastupniče. Morda bi si ja sazidal prašćak od tega? Samo, kome ćemo mi te stanove prodat?
g.Zastupnik: Pa valjda će se ki javit? Ako niš moraćemo mi u akciju. Toma, ti bi mogal na štandu prodavat stanove.
Toma R: Evo g.Zastupniče ja sam već smislil da na štandu stavim transparent na kome će pisat:
"Baš je dobar ovaj štos
iljadu euri po kvadratu
navali narode,to gradi POS
samo tristo za jednu ratu"

g.Zastupnik: Dosta zajebancije! Ovako ćemo. Gradonačelniče, tiš delit letke po gradu i derat se po špici KREDITI, KREDITI BEZ JAMACA, MALA KAMATA! Toma, tiš sredom na plac, zet ćeš štand i prodavat stanove na štandu. Ivek, ti vidi kadi ima kakav zgon, pa zemi moju prikolicu i prodaji pijaču. Stavi akciju: dupli badel besplatno za sve one koji ćedu zet stan. Jose ti ćeš bit glasnogovornik. A ti Mare, ti ćeš od kuće do kuće i prosit ćeš za stan, tako da narod vidi da more i sirotinja do stana. I ne zaboravi zavirit tuj i tamo u neki kontejner, jer kontejneri i stanovi idu skupa.

17.03.2007. u 00:43 • 9 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.

< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Svibanj 2009 (1)
Travanj 2009 (1)
Ožujak 2009 (2)
Veljača 2009 (1)
Studeni 2008 (3)
Ožujak 2008 (1)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (1)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (7)
Veljača 2007 (3)
Siječanj 2007 (2)


Komentari da/ne?

Opis bloga

Smijati se ponad jada - jedini je način da ostanem normalan u ovom ludilu zvanom "život".
(U mračnoj sadašnjosti našeg Grada,napuklina je baš u svemu i srećom - kroz svaku svijetlo izbija)

Linkovi

Blog.hr
Ogulin.blog.hr
Ogulinske uske staze
Maksova maksimala
Janjo
Mračni blog
C.N.N.blog

free web counter

free web counter