Motori,auti......

  lipanj, 2007  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Lipanj 2007 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


komentari on/off

Ja sam taj i taj...

Ime:Markothumbup
Prezime:Nije potrebno
Rođen sam:21.08.1996.
Imam 11 godinayes
Živim u:Bistri
Naj jelo:Ražnjići,pizza,...njami
Naj piće:Vino,piva,cola,...party
Naj serija:Zakon braće
Naj film:Gas do daske
Hobi:Vozim Kartingthumbup
Volim:Karting,kompjuter,cure,...
Ne volim:Školu,učenje,...
Boja oči:Plava
Boja kose:smeđo plava


Da vidimo koliko vas je bilo na mojem blogu.

Free Website Counters
Free Website Counters






Create Your Own Countdown





Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Dnevnik.hr

Moj Buraz
Saznajte sve o simsima

utorak, 26.06.2007. at 23:27

Girlfriend

Jedan spot od Avril.


Slike od pjevacice Avril.



Meni je najbolja pjevacica Avril.Zato jer ima dobre pjesme,i lijepa je.Njezini spotovii su mi najbolji od svih onih koje sam vidio.Ja imam sve njezine spotove.Avril je isla na sve koncerte od Britney Spears.Ona gradi svoju karijeru rock pjevacice.Ja sam zeljela pravo rokerstvo.Prvi njezi album se zvao "Let Go".



/ Say what you got (8) / Print this post / ### /

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.