Moj kutak...

SLIKICE...

moj uzor...
bedzevi.com,button,badges,priponke,Patak Dodo<br />
(Daffy Duck)

Čevapi


Ljubav


Burek


ja na infuziji...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



vjerujte mi na riječ...
bedzevi.com,button,badges,priponke,Nisam pijan

braunila na ruci...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



veliki, masni sa puno mesa...
bedzevi.com,button,badges,priponke,Volim burek

ptičica...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



istina živa...


malboro...


letimo do jaja...


oš se tuć...


poštuj znakove...


jesam ćuke mi...


napokon završila...


žuja je zakon...


zbilja sam jebeno loše...


treba učiti od malih nogu...


njemački boxer - najljepši pas na svijetu


Dinamo svetinja...


Klas Jan Huntelaar...


Iker Casillas


šta da kažem....


slika govori više od riječi...


Venio Losert...


jedan od mojih hobija... uzgoj kaktusa...


moje prevozno sredstvo...


...Hej, da mi je s tobom kao prije docekati zore
pogledati dolje sa Svilaje na Petrovo polje
moj dida i ja, prijatelja dva
drugo vrijeme, ista sudbina...

Marko Perković Thompson...


...Malo prije HG-spota
Ivan se jecajuci smota
na zagrebacki asfalt sad
k'o da zna sta je rat...

Edo Maajka...


...Ima ajvara
sto mi donese stara
ima kajmaka, sira
ima jedno petero jaja...

Malcolm in the middle...


Bitange i princeze...


Patike...


...Al Sava zna, Sava guta suze
suzama se hrane moje savske meduze...


free cursors

< rujan, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Prosinac 2008 (2)
Listopad 2008 (2)
Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (7)
Srpanj 2008 (6)
Lipanj 2008 (5)
Svibanj 2008 (5)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


komentari on/off

by SiB

Opis bloga

"...Nek' se cuje, nek' se zna
nek' vijori zastava
neka nitko ne dira
u moj mali dio svemira..."

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Kol'ko nas je bilo od 13.08.2008!!!
free hit counter

hit counter


O MENI...


Image Hosted by ImageShack.us

IME: Andrija
PREZIME: Blabla
NADIMCI: Aky, Rakyja
ROĐEN: 12.03.1995
PREBIVALIŠTE: Slavonski Brod
IME OCA: Tata
IME MAJKE: Mama
RAZRED: 7.c
ŠKOLA: OŠ Đuro Pilar (Kolonija)
NAJ FRENDICE: Ančy, Ela, Tea, Lara, Ružica, Irena
NAJ FRENDOVI: Tune, Miky, Beg@, Fićo
HOBI: pisanje pjesama i knjiga, PS2

SLUŠAM: Hip-Hop, narodnjake, domaće
KLUB ZA KOJI NAVIJAM: Dinamo zagreb

NAJBOLJI IGRAČ: Klas Jan Huntelaar

NAJBOLJE PIĆE: Schweppes - Bitter lemon

NAJBOLJE JELO: Kulin

NAJBOLJI PREDMET: Povijest
NAJBOLJA KNJIGA: Balada o Buginim gačicama - Tomislav Zagoda

NAJBOLJI PISAC: Miro Gavran
NAJVIŠE NA SVJETU ŽELIM: dres od Marija Mandžukića

OSTAVRENE ŽELJE: gledati sa sjevera utakmice Dinamo - Arsenal, Dinamo - Werder, Dinamo - Basel
ŽELIM POSJETITI: Rio de janeiro, Pariz, London, Rim

LINKOVI
ŽIŽA
NINA, TEA I ANA
ANDREA
...SAMO SNOVE OSTAVITE
EMA
MARIJA
SEKA
ANA
IVANA
NATALIJA
KATARINA
DAJANA
FILIP
LARA
IRENA


MOJI DRUGOVI I DRUGARICE:

...Sjetite se na ponosne dane
kada jedan uz drugoga stane
sve smo mogli, sve smo smjeli
i bili smo sto smo htjeli
prijatelji, cesto mislim na vas...

...Rado bih vas sve vidio zdrave
samo da nas opet skupa stave
pa da ko na prvoj crti
zapjevamo protiv smrti
prijatelji, kako ste mi danas...

...Hej, drugovi, evo, dolazim
pa cemo se napiti i zapjevati
hej, drugovi, gdje god bio sam
nasa pjesma pratila me iz dana u dan...

JApartyroflnjami


ANČYcerekparty:


SVI NA OKUPUnjamizujopartysmokin


IrEnA zalivenparty


DoMACnjamiparty
JA namcorparty


PIPAcerekpjeva


JA (opet)hrvatskablablanaughty
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



(KARAM)ELAroflsmokin


LARApartyzubo


ELAthumbupzujoparty


TUNEpartysmokin


ANČY finomah
PIPA nutparty


GAGA thumbupnjami


IRENA njamiblabla


MARKOrofldeadnut


MIKYhrvatskanjamithumbup


...Strah me sada da se ne probudim
novu rosu zorom da ne vidim
ej, sudbino, evo tebe k meni
odnesi me toj voljenoj zeni...

FILIPzubozujo


MARKO NA PIJACI!!!zujoblabla


ŽIŽA naughtycool

subota, 13.09.2008.

hello...people... evo i mene... nakon dugog vremena... počela je škola pa nisam baš dugo bio na blogu... ustvari nisam znao o čemu bi pričao... ništa posebno se nije dogodilo... u školi mi je dosadno... kod kuće mi je još dosadnije... život mi je zbilja boring... jučer smo išli na terensku nastavu u Popovićevu šumicu... bilo je dobro samo što smo prekratko ostali... spremali smo rođendansku proslavu iznenađenja jednom frendu iz razreda... malo smo se zajefrkavali i dobro se zabavili još smo se na kraju poljevali vodom... onda opet sat vremena pješačenja po največem suncu... na svu sreću išli smo nizbrdno... slušao sam pjesme sa drugaricom Ivom...kad smo napokon došli na Koloniju... prvo smo otišli do merkator-presoflexa i malo tamo odmarali... pa samo onda sa ružom i kristinom otišli do dobrog starog INLESA... i tamo se malo zajefrkavali... i to bi vam bilo sve od mene...



pozz



by: Rakyja



| oStAvI KoMm (152) | PriNtAj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.