listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Ožujak 2008 (2)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (4)
Listopad 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari offff :o

Opis bloga

Moj blog

Kolko nas ima, jebote kolko nas ima!!!!!!!!
Free Site Counters
Free Site Counters



Elablablablabla
Aky, Tunja, Begasmokinsmokin
Ilijaheadbanggreedy
Inesgreedyrolleyes
neke dvje iz Zagrebaeekeekwink
purgericadeaddead
sekacerekblablafinolaze

O MENI...

IME:Andrija
NADIMCI:Rakyja,Aky,Akyja,Raky,Kolumbo
PREZIME:BlaBla
ROĐEN:12.03.1995
PREBIVALIŠTE:Slavonski Brod

IME OCA:Tata
IME MAJKE:Mama

RAZRED:6.C
ŠKOLA:OŠ Đuro Pilar (KOLONIJA)

NAJ FRENDICE:Ančy,Lara,Ela,Pipa,Tea,
NAJ FRENDOVI:Tune,Bega,Mislav,Marko,Ilija

VOLIM:Nogomet,Ančy,blebetati,Dinamo Zagreb,Romu
NE VOLIM:Hajduk,dvolične osobe,dečke

NAJVEĆA NE OSTVARENA ŽELJA: Dres od Maria Manđukića
NAJVEĆA OSTVARENA ŽELJA: Gledati Arsenal i Basel sa Maksimirskog sjevera

GRADOVI KOJI ŽELIM POSJETITI: London, Rio de Janerio, Pariz, Rim
NIKADA NEBI: Pojeo zmiju, otišao u Irak, odselio se iz HRVATSKE

Tose Proeski - Vol...


Slikice



Glitterfy.com - Gráficos em Portuguęs



Glitter Text @ Glitterfy.com


Glitterfy.com - Gráficos em Portuguęs



Glitterfy.com - Gráficos em Portuguęs



Glitter Text @ Glitterfy.com

Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]

Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]

Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]

Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]

Takav sam kakav sam!!!!!

bedzevi.com,button,badges,priponke,Lud u glavu


Imam 5 iz engleskog!!!!!!!!!

bedzevi.com,button,badges,priponke,Inglish Teecher


Tekst sve govori!!!!!!!!!!!!!

bedzevi.com,button,badges,priponke,Proud to be croat


Živa istina!!!!!!!!

bedzevi.com,button,badges,priponke,Plavusa u dusi


Živa istina!!!!!!!!!!!

bedzevi.com,button,badges,priponke,Trazim curu



THE BEST!!!!!!!!!

bedzevi.com,button,badges,priponke,Dinamo


Totti legenda!!!!!!!!!!

bedzevi.com,button,badges,priponke,AS Roma


Svi to mislimo!!!!!!! Zar ne?!?!?

bedzevi.com,button,badges,priponke,Mrzim skolu


Takav je nadimak!

bedzevi.com,button,badges,priponke,Rakia correcting people


Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
[URL=http://www.monitor.hr]Monitor.hr[/URL


Connect
Boja mojih vena

Ref.
O Boze fala ti, kaj purgeri smo mi
o kako bi vi sretni bili da ste purgeri
(3x)
Lijem krv, a suza nema
ti si boja mojih vena
neka cijeli svijet sad cuje
to ja volim Dinamo
(2x)

Jos od malih nogu
zna se ime kluba
sto se voli od djetinjstva
bas kao prva ljubav

Osvojit' cemo mi
sve naslove prvaka
jer Dinamo je uvijek bio
ponos svih Hrvata

Kad nitko nije htio
mi smo rekli, moj si
stoje iza tebe
Zapresicki Boysi

Plemenitog roda
kaj branit' cemo svoje
jer u zilama nam tece
krv plave boje

Svi su puno pricali
a nisu nista radili
ovo je za decke
sto Hrvatsku su branili

Kad ime su zabranili
postali smo jaci
vole tebe Dinamo
tvoji navijaci

Ref.

Hvala Bogu kaj imamo
sveto ime Dinamo
nema boljeg, baci
loptu da se igramo

Vole svi taj klub kada
gube ili zabijamo
nema veze, pa mi
za njega navijamo

Znaj da te vole svi
Dinamo sampione
svaki put kad igras
napunis stadione

Palimo te baklje i
dizemo sve salove
i kada nebo gori
znam da zabijas te golove

Samo tako naprijed
do kraja nema predaje
u Ligu prvaka da
podignemo tenzije

Da nam dodju gosti
predugo si ih cekao
dobro dosli
u plavi pakao

Ref.

To mozda ne budes
procitao u knjigama
to, buraz, mozda ne bus
gledao u kinima

Al' vjeruj mi kad
ponos grada mog
cujes na tribinama
zna i dragi Bog

Da nema kluba
do Dinama
ako nisam na tekmi
ziher gledam na telki

Jer volim ovaj klub
kaj god ljudi rekli
zna se kad si lud
onda kad je derbi

Na lijevoj strani grb
s bojom neba na sebi
svi kaj nas gledaju
k'o na divljake

Nek' bjeze kad se
skupe nase sake
Dinamo volim
to nije nikaj novo

I svima kaj nas mrze
porucujemo ovo

Ref.

Ja volim Dinamo
samo Dinamo
zivota mog je sreca sva
i ljubav najveca
(2x)

O, ja volim Dinamo
]

utorak, 23.10.2007.

Komentari

burninmadburninmadbangburninmadburninmadthumbupludkisswaveheadbangburninmadnaughtysretanwinknaughtynutE puuuuuuuuuuno vam hvala na svim komentarimasretannaughtynutwink. A šta drugo reć. Osavili ste mi 137 komentara što je moj osobni rekord. deadbangbangbeljludthumbupcerekNadam se da vam se moj blog sviđa ako vam nešta nevalja nemojte to slučajno reći.bangburninmadburninmadbangbangburninmadbangburninmadpuknucuVelika zahvala Josipi jer mi je ona ostavila najviše komentara također i veliko hvala i onima drugima koji su mi komentirali. HVALA

A sada na neke teme.

1.ŠKOLApuknucuheadbangmadburninmadblabla
O tome se nema šta reći osim da je dosadnaheadbangheadbangheadbang. No sve je to dobro dok ja imam samo burninmadburninmadPETICE ČETVORKE TROJKE PONEKU DVOJKICU I NEKU JEDINICU. MA SVE JE TO U NAJBOLJEM REDU. Neki dan u školi je Marko
ponjeo loptu u školu jer smo imali TZK. Nabijali smo Denisa i Ja sam rekao Antunu da mi baci loptu na volej pošto sam je nesposoban i netalentiran za nogomet razbio sam headbangheadbangstrop.headbangheadbangheadbangheadbang No nema veze. Kupiti ćemo ja i Marko novu ploču i nikom ništa. Danas smo se prjemještali pod SR. Ja sjedim sa Teom a kraj mene je Larabeljbeljpartyparty. A ispred nas je zabavljačica Elablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablaroflroflroflroflzubozubozubo. Ovi drugi koji sjede oko mene nisu ni najmanje bitni. Ma svi su ZAKON.

MOJ RAZRED: CURE:ELA ,ANČY,LARA,LIDIJA,TEA,MARTINA,VALENTINA,RUŽICA,MARIJA,LANA,KRISTINA,JOSIPA,IVA I IRENADEČKI:BEGA,TUNE,MISLAV,MARKO,LEGA,FILIP,MATEO,GAGA,VINKO,KIKI,DENI,ILIJA I NARAVNO JA



| Tvoj trag! (205) | ... | x |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.