srijeda, 18.04.2007.

dance! dance! dance!


veri veri veeeeeeeeeeeriiiiiiii naaaaaaaaaaaajs!








by Eddie Uehara

- 20:18 -

gukni golube (1) - nesh valjda unishtavat shume - #

utorak, 17.04.2007.

g00g00t g00k g00g00t

prestala ja gugutat prestali gugutat rijetki posjetitelji...stash, kako doshlo tako doshlo!;)

evo me radim, i ne bash, pomalo se cak dosadjujem, cekam novu kolegicu da dodje s puta da nesh i pocnem radit.
daaaaaaajteeeeee mi pooooooooossssssssslaaaaaaaaaaa! headbang
---> e tako izgleda radoholicar, ndobro tako izgleda neko ko surfa pol dana i nie nish korisno ucinio ni za sebe ni za druge.

sta se desava u posljednje vrijeme? nish i svashta.
prezivjela sam otkazni rok, zadnji dan je bio posebno napet al i emotivan, bivsa sefica je konacno pustila te kocnice i spustila taj zid na trenutak.
steta, shvatila sam ju tek pri odlasku, da sam znala komunicirat s njom ko zna...
na koncu ponudila mi je i vecu placu i da vodim firmu, te ako zakljucim da nova firma i nije ono sto trazim, da se slobodno i uvijek mogu vratit.
zahvalila sam joj se, obrisala suzu i otisla.
ko sto bi reko moj prijatelj Nikola: the end, fin, konec.

sve ostalo sam zapostavila tih zadnjih mjesec dana, i css :/ pa je tako moja stranica u tom, posudjenom, izdanju :)

planovi, ima ih dosta, trebam ih nekako, well, pa poslozit po nekom redu vaznosti. valjda.
skuzila sam tokom godina da ne mogu sve odjednom, izgubim se, izgubim energiju, ne valja ju rasprsivat jel, vetj koncentrirat :)

i tolko od mene zasad :)

p.s. bootjusha ima galeriju svojih fotografija, svakako pogledati!

muaaaaaaaaaaa:*****************

p.p.s. proljece je stiglo i ja..., ja zaljubljen stash nut

- 13:50 -

gukni golube (1) - nesh valjda unishtavat shume - #

nedjelja, 08.04.2007.

spasite zeku

ej!
sretan Uskrs svima!

i spasite zeku!

rofl

- 00:19 -

gukni golube (0) - nesh valjda unishtavat shume - #

ponedjeljak, 02.04.2007.

film, ciji film? crtitj?

Izvor: Ciji je ovo film?

U ulozi režisera, projiciramo scene i dijelimo uloge. Govoreći ljudima kakvi bi 'trebali biti' propuštamo ih upoznati.


U društvu s ljudima, vrlo često smo, iako izvana u dijalogu, iznutra u monologu. Tu sam 'ja' i 'moj dojam tebe'. Drugim riječima, nismo u stanju doživjeti čovjeka kakav jest, jer smo zauzeti osobnim promišljanjima, iskustvima, interpretacijama, željama i očekivanjima koja on budi u nama. Stvarni dijalog započinje kada se probudi iskrena radoznalost za jedinstvenost osobe koja nije 'moj dojam tebe', već zaista - ti.

Kada si ti 'zaista - ti', to znači da te prihvaćam takvog kakav jesi. Zvuči jednostavno, ali ponekad se doima gotovo neizvedivo. Ono što dodatno komplicira stvar je obrambeni mehanizam zvan projekcija.

Do projekcije dolazi kada zbog nemogućnosti prihvaćanja nekih svojih osobina te osobine pripisujemo drugima. Ponekad se čini da umjesto očiju imamo projektore pomoću kojih ljude uvlačimo u 'svoje filmove'.

U nesvjesnoj ulozi režisera, projiciramo scene i dijelimo uloge.

Govorimo ljudima kakvi bi 'trebali biti' i na taj način ih propuštamo upoznati.


Nisu samo drugi ti za koje imamo osjećaj da bi se neprestano trebali mijenjati. I za same sebe često imamo pregršt ideja o tome kakvi bismo 'trebali biti'. Po gestaltističkoj 'paradoksalnoj teoriji promjene', mijenjamo se postajući svjesni kakvi smo, a ne nastojeći postati kakvi nismo.

Prihvaćajući sebe i druge onakvima kakvi jesmo, sve smo više u stanju odustajati od takozvanih odnosa međuovisnosti kako bi se okrenuli izgradnji odnosa cjelovitosti.

Odnose međuovisnosti karakterizira unutarnji stav koji bismo najlakše mogli opisati riječima: 'dat ću da bih mogao dobiti', dok kod odnosa cjelovitosti ne postoji strah od manjka koristi ili gubitka naklonosti, a umjesto na vezivanju, naglasak je na oslobađanju. Ovakva promjena u doživljavanju sebe i drugih ne rezultira izolacijom i raspadanjem odnosa (mada neki odnosi pri tom jednostavno 'slete s puta'), već upravo suprotno – pronalaženjem novog smisla, lakoće i radosti u njima.

Tu gluma prestaje. Uloga otpada i počinje improvizacija.

Kolumna: Tomica Sćavina

- 17:48 -

gukni golube (0) - nesh valjda unishtavat shume - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Opis bloga

This corner of the earth is like me in many ways
I can sit for hours here and watch the emerald feathers play
On the face of it I'm blessed
When the sunlight comes for free
I know this corner of the earth it smiles at me
So inspired of that there's nothing left to do or say
Think I'll dream, 'til the stars shine

corner of the earth