srijeda, 31.01.2007.

kodikogazake

grozno koliko fali ljubavi i razumijevanja u trenutku kad napadas vlastitog brata za nesto cemu nije on kriv.
za nesto sto se desilo jer ne poznajes tu osobu, i jer ocekujes da bude nesto sto nije...
jer ocekujes da ce biti ti, i kad mu pomognes da ce ti vratiti istom mjerom...

totalni kaos mi je doma trenutno. (p.s. zene pretjeruju... kad kazu totalni i nie bash...sutra ce bit manji).

dosao je da mi pomogne, dosao je da mi vrati istom mjerom, da proslavim rodjendan sa svojim prijateljima, da se dogovorimo oko prostora, a na kraju sam uspjela izbaciti na njega valjda sve sto sam mu ikad zamjerila, iako nije to puno stvari.., radi se samo o novcima...
oci su mi ko buhtle, tupa sam, a suze samo klize...
i opet nismo nista rijesili.
iz rukava je izvukao izjavu koju sam navodno izrekla prie valjda 10 godina...kazem navodno. ja se toga ni ne sjecam...
osim toga...tako nesto izreci!, ako i jesam, trebo me taj cas motikom posred cela!
uzmimo u obzir da je to bilo prie 10 godina, give or take..., ma da je give or take samo 2! jebote!

zasto primamo jedni druge zdravo za gotovo?
zasto mi je sad tako tesko prici mu i reci mu da ga volim i da cu ga uvijek voljeti.
zasto mi je tako tesko prici mu i reci "oprosti".
zato jer onda kad sam trebala, nisam mu znala reci NE.
i sad prije svega ne mogu sebi oprostiti, kako da onda molim njega da mi oprosti.

kaze mi da ga ni ne pitam kako je, da me ni ne zanima...
kazem mu da je isto tako i s njegove strane...
u isti tren vristimo da to nije istina...samo ni glas se ne cuje...

tuzno je kako cesto imamo malo razumijevanja za one najblize, za one koji ce biti tu
kad nas svi napuste...jebote koji kaos u glavi...

mozda s vremenom i uspijem napisat nesto vise od ovih sifri...
ajmo kukavico! put pod noge! rijesi to mamuti!

- 18:36 -

gukni golube (1) - nesh valjda unishtavat shume - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Opis bloga

This corner of the earth is like me in many ways
I can sit for hours here and watch the emerald feathers play
On the face of it I'm blessed
When the sunlight comes for free
I know this corner of the earth it smiles at me
So inspired of that there's nothing left to do or say
Think I'll dream, 'til the stars shine

corner of the earth