PJESMA LJUBAVNA

utorak, 17.04.2007.

Ružina latica

cerek smijeh kiss
Ona je kao leptir,
ona je kao cvijet,
kad je takneš bojiš se da ne uvene!


cerek smijeh kiss
U njoj živi sva ljubav srca mog,
u njenim oćima sjaji sunce nebesko,
u njenoj duši vidim put,
put koji vodi do raja tog.


cerek smijeh kiss
Ona je ono nešto,
ona je kao anđeo s neba,
ona je kao latica ruže,
koja je doletjela samo meni,
ona je cura zbog koje i dušu prodajem.

cerek smijeh kiss
Iako znan vrime je kratko,
al takvu djevojku imati je slatko,
ona je sve što mi triba,
ona je cura srca slatkog,
ona je nešto za što bi i moj život plako!

cerek smijeh kiss

cerek smijeh kiss
Ovu pismu posvećujen svim curama koje kroće ovim sviton.
Drage moje,to je najmanje što mogu ućiniti za vas,a zasližile ste!
Pusa svim curama od Roka iz Zd-a!!!!
cerek smijeh kiss

- 23:25 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  travanj, 2007  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Travanj 2007 (23)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Opis blog ako ga ima je taj da dečko kako ja piše nešto što iz srca dolazi.
    Maturanti puni ljubavi,srca slomljenog zbog neostvarene ljubavi.
    Pozdrav svim romantičarima!

Linkovi

  • Counter
    Counter