PJESMA LJUBAVNA

ponedjeljak, 16.04.2007.

Kad dušu spoju sa tilom

Dugo,dugo,dugo si mi bila daleko,
sada,sada,sada kao da si u srcu mom,
nekad,nekad,nekad nisi mi bila uvjek tu.


Ako ti kažem,znaj da ne lažem,
svoju dušu opet uz sce iman,
nek ti sritno bude ako me tila nisi,
jer znam jedno pogrišila si.

Drugu znaj ljubit ču ja,
drugo dat ono sto tebi pripada,
ono što pripada a odbila si,
nema veze nitit zaslužila nisi!


Ljubav,ti to nepoznaš,
sriča ti joj neznaš ime,
skitnica je tvoj prijatelj stari
al neka je ja za tebe više ne marim.

Polako,polako,polako spoio san dušu i tilo,
bolno,bolno,bolno nije ni malo bilo,
dugo,dugo,dugo će to da traje,
ali, znam za ljubav novu i ponovo je prodajem!

molim komentar bar na jednu pismu koju san napisa!

- 23:12 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  travanj, 2007  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Travanj 2007 (23)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Opis blog ako ga ima je taj da dečko kako ja piše nešto što iz srca dolazi.
    Maturanti puni ljubavi,srca slomljenog zbog neostvarene ljubavi.
    Pozdrav svim romantičarima!

Linkovi

  • Counter
    Counter