PJESMA LJUBAVNA

ponedjeljak, 16.04.2007.

Pisme koje volim slušat:

smijehSami doznajete ime pisme neće vam reć,
a piva je Goran Karan(duet)cool!
Potrudite se malo!


Dok ne dodirnem tebe,
Dok ti ne čujem rijeć,
Nikad smirit se neću,
Dok mi ne mirnu dušu s tvojom ne stave leć,
Nikad smirit se neću,
Dok mi ljubavi voće ne naraste uz put,
Dok mi najdraže oći tvoje ne kažu kud,
Dok mi drvi života nema boju tvog sna,
Neću znat da živim ja!


Čuvaj me me kada jesen dođe,
Kad su zvjezde hladne,
A na usne padne gorko crno grožđe,
Čuvaj me kada jesen dođe,
Da ne zadrhtim ako ljubav prođe.


Dok sa usana mojih ti ne okusiš mošt,
Nikad smirit se neću,
Dok ne proliješ vodu,dok me poželiš još,
Nikad smirit se neću
Dok mi ljubavi voće ne naraste uz put,
Dok mi najdraže oći tvoje ne kažu kud,
Dok mi drvi života nema boju tvog sna,
Neću znat da živim ja!


Čuvaj me me kada jesen dođe,
Kad su zvjezde hladne,
A na usne padne gorko crno grožđe,
Čuvaj me kada jesen dođe,
Da ne zadrhtim ako ljubav prođe.

- 11:55 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  travanj, 2007  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Travanj 2007 (23)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Opis blog ako ga ima je taj da dečko kako ja piše nešto što iz srca dolazi.
    Maturanti puni ljubavi,srca slomljenog zbog neostvarene ljubavi.
    Pozdrav svim romantičarima!

Linkovi

  • Counter
    Counter