PJESMA LJUBAVNA

nedjelja, 15.04.2007.

voli me ili ostavi me

Tražim samo,
želim jedno,
gledam ono što piše u svima nama,
ono što si i u meni isčitala.

Na vratima moga srca čitko piše,
piše voli me ili odlazi da te ne vidim više,
jer bolje samoči dušu dati nego kraj sebe lažnu ljubav imati.


Reči ču ti ovo ljube,otkad otišla si,
lakše je sve,
duša mi ne brine,
srce ponovo živi,
znaj ljube jednom češ se kajati znam,al
što jednom snijeg zamete niko ne može vratiti.


Znam dušo sami smo ja i ti,
možda nam je i tako bolje,
ali znaj isto dušo moja,
da dok srce naše kuca,
dok god sunce oči naše vide,
za nes če biti sriče,
doče će druga,
bit će bolja,
neće kao ova,
da nam ljubav prije vrimena
u grob utjera.


p.s.Iako sve pisme pišen sam,iako su sve tužne,drugačije ne mogu pisati,samo tražm malo ljubavi i ništa više a u ovom svitu i to je puno.Romantiku više niko ne cjeni,svi gldaju na osobe da imaju što više love,ali ljudi lova je potroša roba,a ljubav ostaje.No ja znam da romantika je nekima malo i glupa,
ali priznajte i cure i dečki da volite kad vam osoba pokazuje da joj je stalo.
Koja cura ne voli dobiti poklon,ružu crvenu ili pismicu ljubavnu,a dečko bar jednu malu sitnicu koja te
podsiča na tu curu,ah ljudi,svi smo počeli iskorištavati jedni druge što če bit nakon toga.

- 22:21 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  travanj, 2007  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Travanj 2007 (23)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Opis blog ako ga ima je taj da dečko kako ja piše nešto što iz srca dolazi.
    Maturanti puni ljubavi,srca slomljenog zbog neostvarene ljubavi.
    Pozdrav svim romantičarima!

Linkovi

  • Counter
    Counter