kutak za trenutak...

četvrtak, 07.07.2005.

Prvijenac No 2

Pocetkom godine sam vec pisao blog, ali na jednom drugom portalu i pod pseudonimom.
Ovaj sada je takorec javni jer me manje vise svi znaju pod ovim nadimkom koji vucem od ranog djetinjstva te se njime sluzim i na netu. Dosta toga se dogodilo od 3 mjeseca kada sam napisao zadnji blog. Nemam niti volje niti zelje vracati se u te filmove. Danas mi je rodendan, nakon iscprnog posla vec dva dana odmaram i danas doslovno cijeli dan visim na netu. Porukice stizu, mobitel, ICQ, mailovi...
Ja sam samo u krugu svoje porodice i sa njima provodim vrijeme. Vec drugu godinu zaredom nemam sa kime intimno proslaviti rodendan. Nije da me to previse pere ali nakon sedmogodisnje veze mi u odredenim trenutcima dode. Iako nisam takav umjesto rodendanske pjesme cu biti malo sarkastican i otpjevusiti ti si sluzebnu himnu :)


Tamne mrlje prošlosti
Na tvojoj bijeloj košulji
Veš-mašina budućnosti
Nikad neće oprati

Ja ne gutam pilule
Da bi mi bilo bolje
Ja ne trebam žene
Da me zadovolje


Ja volim samo sebe
Svog predivnog sebe
Ja volim samo sebe
Svog jedinog sebe


Oči bojim zeleno
Usne žarko crveno
Uvijek sam izgledao
Kao što sam volio

Druge ne primjećujem
Ni u prolazu
Sebe uvijek pozdravljam
U ogledalu


Sretan mi rodendan!!! :Đ


- 18:05 - Komentari (2) - Isprintaj - #