05.03.2007., ponedjeljak

vrištat ću, i skakat ću, i histerizirat ću, i penjat ću se na drveće.
kad je tako dobro krenulo.

volim, a opet iskašljavam, gušeći se, svoje voljenje. trčim prema središtima, i zabijam se u zidove. guram kolica kroz supermarket htjenja, željenja, emocija i realnosti.. al izbjegavam taj dio.

htjela bih popiti kavu na vrhu medvednice, na suncu. a ona veli ne! idemo u zoo. ja kažem draga, dobro je krenulo, imamo svo ovo vrijeme svijeta.

razočaranja pospremam pod suknju. druga je takva. razočara te, onda kad se dogodi neko sranje. a nama se desilo. veliko. na zavoju kod mog faksa. i sve šta sam čula je olakšavajući smijeh i s druge strane, ono ja hoću ići doma, hladno mi je, gladna sam, koji debil, kako može. dok druga veli ne! ja sam kriva! ja znam voziti, on ne zna! a za dvije minute hrče na svojim vlastitim koljenima, ogrnuta mojom jaknom, sa šalom omotanim oko tankih neobučenih nožica u balerinkama, i opasno se prevaljuje s jedne strane na drugu, želeći zariti uspavani slatki nosek u blato, preko četiri stepenice.


kako može? eto tako!
desilo se. i bilo je smiješno. kraljevski. račun nije bio smiješan. al kotač jest, urnebesan. i onih deset metara kojih se koprcao po rinzolu, dok je prednji branik sjedio na podu.
komika.


i znam da ću opet, leći u sigurni zagrljaj svega lijepoga što mora doći vrijeme za to. a stiže. i on je tu, pored mene. jako pored mene.
tako je dobro krenulo.


es ce, inđija, sofija, verona! čuvajte me se! :D


- 17:12 - Komentari (6) - Isprintaj - #

< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

tied with safe

no matter where we are,
we're always touching by underground wires.

daylight i'm so absent minded, nighttime meeting new anxieties,
so am i erasing myself? hope i'm not erasing myself.

mrzim stajati u redu za kaos i čekati da se zemlja ispod mene raspukne.