[/IMG][/IMG]

Snijeg
Ljet0
Sestru
Živ0tinje
Muziku
Trening
Prijateljice
Pavati
DruŠtv0
GledaTi crtane.
Se p0naŠati ka0 mal0 djeTe.
Kad d0bije Pet
Kad pr0Đe ispiT.





Slike


Icon Graphics for Social Networking



Icon Graphics for Social Networking



Icon Graphics for Social Networking



Icon Graphics for Social Networking



Icon Graphics for Social Networking



Icon Graphics for Social Networking



Icon Graphics for Social Networking



Icon Graphics for Social Networking



Icon Graphics for Social Networking



Icon Graphics for Social Networking



Icon Graphics for Social Networking



Icon Graphics for Social Networking



Icon Graphics for Social Networking



Icon Graphics for Social Networking



Icon Graphics for Social Networking



Icon Graphics for Social Networking



Icon Graphics for Social Networking



Icon Graphics for Social Networking



Icon Graphics for Social Networking



Icon Graphics for Social Networking



Icon Graphics for Social Networking



Icon Graphics for Social Networking



Icon Graphics for Social Networking



Icon Graphics for Social Networking



Icon Graphics for Social Networking



Icon Graphics for Social Networking





< studeni, 2009 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Srpanj 2010 (1)
Svibanj 2010 (1)
Ožujak 2010 (1)
Veljača 2010 (1)
Siječanj 2010 (2)
Prosinac 2009 (1)
Studeni 2009 (1)
Listopad 2009 (4)
Rujan 2009 (2)
Kolovoz 2009 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


K0M3NT4R! Yep/NoP

by LiLBuTEviL

PraviLa

--> 0stavljaj jedan k0mentar
-->Nem0j da vidim lanCe sreĆe.

Prijateljske poruke

Zaustavi suzu, odbaci tugu, naći ćeš negdje za oblakom dugu. Ljepota prijateljstva nek ti dušu grije, oprosti životu što savršen nije.

Prijateljstvo je zvijezda koja nebo krasi, a mi ćemo je čuvati da se ne ugasi!

Prijateljstvo i ljubav lijepe su riječi, ali dobra prijatelja teško je steći. Zato ruku možeš dati svima, ali srce samo iskrenima!

1000 je suza u mojim očima bilo, 1000 je želja koje mi život nije ispunio, malo je prijatelja koje trebamo svi, a još manje prijatelja kao sto si ti.

Ako ti u životu teško bude i sretneš zle ljude, ako ti srce duboko rane, ja neću dati da ono stane, neću ti reći zbogom, bit ću drug i plakaću sa tobom.

Hvala ti za sreću, radost i smijeh, hvala ti za svaki sakriveni grijeh. Hvala ti za riječ što suze briše, takav se prijatelj ne nalazi više!

Prošla jedna ljubav povratka joj nema ostao jedan datum kao teška uspomena. Nitko ne zna što smo htjeli, nitko ne zna što smo bili. Ali ipak ostajemo dobri prijatelji.

Nije me strah kad ostave me svi jer znam da neces TI.Nije me strah kad oluja se sprema jer imam prijateljicu kakvu niko nema.

Ja tek sada kuzim da ne kuzim, sta kuzim, sta ne kuzim, sta mi je tesko skuziti, sta ne mogu prokuziti, ali jedno kuzim - znam cemu ti sluzim... Prijatelji zauvijek!

Posadit cu dvije ruze nek cvijetaju nek se druze........nek budu uspomena na nasa prijateljstva nezaboravljena....

Obecaj mi... Obecaj da nikad neces zaboraviti ono sto se sad dogadja.. Obecaj da ces uvijek biti tu.. Obecaj da su nas tajne sam nase.. Obecaj da ce zauvijek u tvom srcu ostati nasa lijepa mladost..

Kad osjetis da ti sreca okrece leda, da je zivot satkan od tuge i boli, pruzam ti ruku. jer samo prijatelj prasta, uz tebe je i zauvijek te voli!

Ljudi se u zivotu srecu slucajno a onda zajedno dijele sve rijeka zivota ih odnese drugim ljudima al im srce ostane kod pravih prijatelja.



nedjelja, 22.11.2009.

Image Hosted by ImageShack.us

Eeeeeejj!
VratiLa sam se i ja.
HvaLa B0gu viŠe.
I vrijeme je bil0
JuČer mi je bi0 r0Đendan. Bil0 je pred0br0.
HaHa.
A smjeHa d0 suZa. :))
Ma ŠpiiCaa.
HaH
N0 nisam zat0 p0Čela pisaT p0sT jel.
Neg0 j0Š mal0 je B0ŽiĆ
Christmas Pictures, Images and Photos
Ajmee.
Jdvaa Čekkamm.
Ajme menii.
HeH
Pa kiĆenje b0ra. aaww.
HvaLa za 4 k0menTara.
M0gli sm0 i viŠe.
Al nik0mu nisam javiLa
Pa je i t0 d0br0.
HeHeHe.
Danas Će bit mal0 viŠe sLikica.
Jel ja ipak jedva Čekam B0ŽiĆ
Christmas Pictures, Images and Photos
Pa nea Šk0le
Uuuff.
T0 je najb0lje
HaH
Ev0 jedan za rasp0l0Žene ljude.
smile Pictures, Images and Photos
hahaha.
Ka0 Št0 sam ja. :)
I t0 ak0 baŠ i nije neki dan.
KiŠni ma 0dvraTan
Al sam ja Happy. :))
Ev0 jedna sLikica k0ja nema veZe s p0st0m
Friends Pictures, Images and Photos
Al je predivNa.
HeHe.
Ja mal0 sluŠam pjesme.
D0Šla mi je sestriČna. HeH
MisLim 2 sestriČne imam
I 0ba dvije su tu.
sister Pictures, Images and Photos
HaH.
Mal0 se Šminkaju jel.
Ahahahaha.
HeH.
Da 0v0 g0re je isTina.
Ajde idem ja sad mal0
D0Đem mal0 kasnije za k0ji dan.
bye bye Pictures, Images and Photos

- 14:37 - k0m3nt!r4j(3) - Pr!nt4j - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.