nap0k0n n0w0 k0d mEnE - ^^rawr^^ - Blog.hr

°?^yeP Or nOp^^?

DeSigneD by:BuBsi deSign ^^ Image and video hosting by TinyPic

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

petra.12god.evanescence.
avril.paramore.nightwish.
frendove.medeka.hello kitty.
rajf.crno.ljubičasto.suknje.tajice.
mržnju.preseravanje.ucit.



emo...

seXaan



























MusicPlaylist
MySpace Playlist at MixPod.com

utorak, 23.06.2009.

nap0k0n n0w0 k0d mEnE

~pa Ew kao sTo i piisE ~nowo~ koD mEnE~
*.*
gaDii mi sE ciiELii swijEt..
zELiim da swiii crKnu~
zeLiim postaT wamPiiR~
ii taKo je biiLo neKii daN~
~saD cu waM ispricaT~

*biiLa ja waNii kao uobicajEno.i.odjEdnoM mE obuzELaa takwa mrzNJa prEma swima..
swii mii sE gaDee..
pogotowo jEdnE kuJeE kojE boljE da nEsp0minjEm..*
-pocELaa sam sE tresT-->
swii su misLii da nisaM normaLna...
biLo je groZNoo**
piitaLi su mE sta mi Jee.
aL ja nis nisam goworiiLa..kao da sam zanjemiiLa..
moJ saN jE da sE probudiiM saMa na swiiEtu..
saMa aLii i nE saMa...
da mE okruzujU biCa mojE masTe..
wampiiRi..dEmoNii..aLii nE da me opsJEdaJu neGo da postanEm diio njiiH...
da moJa jediiNa zelja buDE kRw..
....
....
....
....
kaDa owaKo razmisLJam da nEma swrHE ziwjEti ako to neznaS..
a ja nEznaM i smatraM da onDa ziwoT kao ziWot niE za mEnE..
pozeLiim imaTi kriLa da mogu odletiTi daLekoo,daLekoo od swiiH..
saMa u swom swijeTu...saMa u swojoJ masTi..
nEtrEbaju mi nowCi..netrEba mii nisTa..
samo kriiLa da mogu odletJeTii...
daLekoo
..
..
daLekoo
zElim se odmoriti od uwrEda od bezobzirNosTii na owom swijEtu..
zELiim odLetjeTii..
Image Hosted by ImageShack.us




| °~*..sMiLee..*~° (6) | ..[kLik.].. | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.