^^rawr^^ - Blog.hr

°?^yeP Or nOp^^?

DeSigneD by:BuBsi deSign ^^ Image and video hosting by TinyPic

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

petra.12god.evanescence.
avril.paramore.nightwish.
frendove.medeka.hello kitty.
rajf.crno.ljubičasto.suknje.tajice.
mržnju.preseravanje.ucit.



emo...

seXaan



























MusicPlaylist
MySpace Playlist at MixPod.com

nedjelja, 17.05.2009.

napišem nešto u blogeditoru pa izbišem.
prvi put.drugi put.oće ovo bit treći?sve šta pišem mi se čini abnormalno glupo i besmisleno.
imam potrebu napisat taj post.
dosta mi je gledanja u isto.
buljenja u isti post i čitanja istog teksta danima.
previše toga imam za reć.
zbilja previše.za izbacit iz sebe.
al ne mogu.glupo je.užasno glupo.
i život mi se ćini glup.i ne znam.
grozno se osječam.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost
današnji datum ću pamtit uvijek
pamtit ću taj trenutak.
trenutak kad je moje srce šapnulo da više ne može izdržat.
sav taj pritisak,jad,muku,tugu.
zvuči glupo,užasno glupo al on je meni značio više od života mog.
on je bio tu uvijek.uz mene,
da nije bilo njega..
.nebi znala šta znači ljubav.
nebi znala šta znači voljeti.
da nije bilo njega moj život nebi bio ispunjen.
sad..sad ga više nema.
više ga nema..
osobe koja je prštila nevjerojatnim optimizmom.
volim te puno puno najviše.
oprosti mi..znam da hoćeš.

i danas se sječam,nakon više od 4 godine djevojčice na tepihu ispred škole.
sjedila je i čekala da ju pozovu na razgovor.
crne kovrče su joj prekrivale lice.
gledala je u mene.
nisam ni slutila da ću s tom osobom provest ostatak života.
da ću zbog te osobe živjet.
da ću zbog te osobe osmijeh uvijek imat na licu.
da će ta osoba znat sve moje mračne i svijetle trenutke u životu.
da ću s tom osobom sjedit u klupi.
da ću s tom osobom ležatii satima u parku uživajuči u cvrkutu ptica.
volim je.previše je volim.
ona je ta koja moj život čini potpunim.
franca moja,fala ti.
puno ti fala.
na svakom zajedničkom trenutku.
na svakom zagrljaju,svakoj svađi.
fala
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost
znam da je post predug.
al pisala sam da si olakašam dušu.
ne trebate čitat.ne tražim to od vas.
al ako mislite ostavljat komentare čitajte.
volim vas sve.
pogotovo neke.s kojima sam se baš našla.
oni to ne znaju.al jedan post će bit posvečen njima.
imam još toga za pisat.al bolje ne.
nešto valja zadržat za sebe.
bLacky vas voli ^^



| °~*..sMiLee..*~° (3) | ..[kLik.].. | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.