evoo nakon dugoo wremeNaa - ^^rawr^^ - Blog.hr

°?^yeP Or nOp^^?

DeSigneD by:BuBsi deSign ^^ Image and video hosting by TinyPic

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

petra.12god.evanescence.
avril.paramore.nightwish.
frendove.medeka.hello kitty.
rajf.crno.ljubičasto.suknje.tajice.
mržnju.preseravanje.ucit.



emo...

seXaan



























MusicPlaylist
MySpace Playlist at MixPod.com

subota, 16.05.2009.

evoo nakon dugoo wremeNaa

pa kao sto i kae naslov
nakon dugoo wremeNaa ja wam se jawljam...
weri sam hepi jeR iam 74 komicHaa...
pa ljuDi stwarnoo hwaLaa...
samo taKoo nastawiTee...
i nakon ovog posTaa toliko komaJtee
pa ew nea nis novoog
i lowe somewane 0pt...
muČooo
hihi....i iam nowi dizz...
bas je cupeJ jeJ taK??
hehe...
neKi daN sam se p0gLedaLa u 0gledaLoo
i nisam widjeLa seBee....widLa sam neku djew0jku 0bucenu u crNo sa ranaMa p0 cijeLom tijeLu
bas sam se 0sijecaLaa 0dwratno...nsm spawaLa cijeLi daN jeR sam razmisljaLa o t0m gLupoom
ogLedaLu....a saD jeR 0n p0kaza0 da se iza maLe i powuceNe djew0jcice krije dem0n iLi...sTaa???
ja se saD pitaam...neznaM wise ni sama niSta nem0gu nikom 0d r0diteLJa nis reC jeR bi biLi j0s uwjereniji
da me treaJu w0diT k0s psihijatRa...nojeL t0 samo faZa kr0z k0ju ja samo saDa pr0laziM iLi...je to ozbiljnoo...
neznam daL da p0trazim p0m0c...jeR sam p0ceLa ziwiT u swijeTu samoce i mrŽnje premaa swiMaa...tuzan
swi me gLedaJu ka0 da sam rug0baa...da je neKi dem0n usa0 u meNe...
caK ka0 i da wiDim da i m0je frendiCe se p0kusawaJu prikriwaT da ja t0 neewiDim i da 0du k0d 0nih k0ji misLe da sam ja neKi LudaK sa pun0 pr0bLema...a neshwacaJu da mi pr0bLeme stwaraJu samo 0ni...nik0 druGi...
j0s ce me p0ceT i zlostawljaT..issee...kaD mi se weC rugaJu...i to jeR sam maLo drugaciJa 0d drugiH...jeR sam emo...pa nea nis lose u t0me sTo sam emo...ljudi koji su emo razliKuju se samo po tome sTo imaju sw0i stiL i sto su maLo emotivniJi 0d drugiH...kaD ce ljudi t0 shwaTiT...waljD kaD buDe preKasno...nono
a 0nDa ce im biT zao...
a saDa d0sTa pisanja....
wewiKa pusiCa 0niMa k0ji mi k0maJu...
kisskiss



| °~*..sMiLee..*~° (4) | ..[kLik.].. | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.