Countess Rahkiah de Báksuz

nedjelja, 29.10.2006.

(ne)prijatelji...

Kad sam bila klinka, sanjala sam o tome da ću jednog dana imati puno prijatelja.
Trudila sam se upoznati što više ljudi, biti si što bolja sa svima njima, da bih mogla reć da sam ispunila svoju želju, da bih mogla reći "ja imam puno prijatelja".
No, kao što je za pretpostaviti, nije baš da sam uspjela u svome naumu... "prijateljstva" krhkija od stakla, funkcionirala su po principu u kojem sam ja zadnji luzer koji očajnički hoće ekipu, a oni me kao prihvaćaju...dok sam prisutna...

A onda sam odrasla...
Kroz raznorazna sranja u kojima sam se povremeno gušila, na površinu su isplivale činjenice...
Ruke koja su mi pružene svaki put kad sam se gušila u mukama, ruke spasa, uvijek su pripadale mojim anđelima... Prijatelji... Da...

Neki jednostavno nemaju to što prijateljstvo iziskuje. Neki su nesposobni da budu prijatelji.
Srećom (ili nažalost, jer zaboli takvo otkriće) to se pokaže... Uz tako ekstremni egoizam, nema mjesta za ono što hrani prijateljstvo...

Kad sam bila klinka, trudila sam se imati puno prijatelja. Neuspješno.
Sada, imam nekolicinu anđela, prijatelja kojima bih povjerila život, za koje bih i umrla... Smatram se sretnom, jer ih imam... Neki nikad ne nađu iskrene prijatelje...
A ja ih imam...
I nemam više potrebu proizvoditi nova prijateljstva.
Kažem, proizvoditi, jer ponekad se odnosi toliko forsiraju u smjeru prijateljstva da zaista ispadnu proizvedeni, umjetni...
A tu često lete noževi u leđa.

- 12:35 - Komentari (1) - Isprintaj - #

četvrtak, 26.10.2006.

Maj Mišn Tudej....

...napravih cappuccino, i shvatih da mi je današnja misija strogo vezana uz dotični napitak.
A što?
he, usisat pjenu bez da okusim kap tekućine...
i zabavno je.

Besposleni pop i jariće krsti...
mnijem da tako nekako ide ... ako neide - ide sad!

Čudno se osjećam
kosu ošišah
ne previše
al dovoljno da mi fali.
Dovoljno da ne mogu s leđa, svinuvši ruku pod pravim kutem(dakle da mi je podlaktica u ravnini sa strukom) vrtit pramen kose.
eto ti ga na.

Ništa, iduće šišanje, ovim tempom, .----za kojih pet-šest godina...
jeij..

a sad, odoh ja sisat pjenu.
S KAPPUČČINA!

- 14:59 - Komentari (0) - Isprintaj - #

srijeda, 25.10.2006.

luuuuuzeeerrrrrr

-probudila se ona dobra stara luzerica u meni
(ja sve više spavam, pa ona preuzima kontrolu - a ja mislila da sunce može zauvijek sjati)
-mislila sam da sam ju izbacila
(al kur*c, ona je parazit...počet ću si amputirat dijelove tijela za koja pomislim da su joj stanište)
-žilava je, kuja prokleta
(al brijem da ni sakaćenje neće upaliti)
-zanimljivo je kak se dogodi da u krivom momentu skužiš da te neko obara s nogu ...
(jebi gaaaaaaa)
-ovo je bilo najbrže razočaranje ikad.
(al stvarno...)
IKAD!!

- 21:01 - Komentari (0) - Isprintaj - #

subota, 14.10.2006.

...

Život... život ide dalje.
Bez obzira na sve što se događa, na put koji izabiremo.
Život jednostavno ide dalje.
Ponekad se zastavim na prašnjavoj cesti, samo mojoj, i pogledam iza sebe.
U daljini vidim lica, ljude, one koje sam putem izgubila poput sitnog novca što ispada kroz poderani džep. No kasno je - u trenutku kad shvatim da su mi "ispali",više se ne mogu vratiti, povesti ih sa sobom. Stranice su ispisane, i nema mijenjanja sadržaja.
Možda da sam primijetila rupu koz koju klize, možda da sam primijetila da mi izmiću... Možda bi još bilo vremena...
Ponekad zastanem, da ih još jednom pogledam, da ih dozovem mislima, nasmješim im se, da znaju da ih nisam zaboravila. No, najčešće su oni već zaboravili mene.
A ja ih ne mogu pustiti, nikad zapravo potpuno...

- 14:07 - Komentari (2) - Isprintaj - #

srijeda, 11.10.2006.

Možda Anđeo.

Sakriven u melodiji tišine,
podsjećaš me da nisi tu.
Utkan u sjećanje zlatnim nitima,
naslikan nestvarnim bojama
podsjećaš me da postojiš.
Možda si sjena stvarnosti,
Možda si lažna nada,
tako utješna,
naivna ideja,
Da možeš postojati pored mene...
Donesen padajućim zvijezdama,
nemiran,
Možda si vjetar u krošnjama,
Možda utješna laž u mojim tugama,
Možda... Anđeo...

- 20:54 - Komentari (1) - Isprintaj - #

petak, 06.10.2006.

HOROSKOP

INDIJSKI HOROSKOP



MESHA (Jarac, 15. 4. – 15. 5.) – AMBICIJA

Jaka mentalna snaga pomaže vam da uspješno ostvarite zamisli, ambiciozni ste i nikada ne popuštate. Izraženi smisao za inicijativu gura vas među vođe, no privlači vas blještavilo pa padate na najnovije trendove. U ljubavi se poduzetni, a s vremenom postajete i vjerniji.

VRISHABHA (Bik, 16. 5. – 16. 6.) – VELIKO SRCE

Ovo je znak komunikativnosti i umjetnosti izražavanja u javnosti. Ne volite nemar i površnost. Neprekidno skrbite za svoje najbliže, ali ste u odnosima s drugima oprezni i ne volite preveliku bliskost dok ne steknete povjerenje. Puni ste ljubavi i velikog srca, pa stalno čeznete za romantikom. Jedan ste od najvjernijih partnera osobi koja vas voli.

MITHUNA (Savez, 17. 6. – 16. 7.) – HUMOR

Vi predstavljate znak koji sve može dovesti u pitanje, sjena ste i svjetlo, i svi se moraju prilagoditi vašim suprotnostima. Razum vam radi sto na sat, a vaše sposobnosti prilagođavanja su beskrajne. Vaša najjača odlika je humor, a najčešće ga koristite kada želite nekoga zavesti. Neodoljivi ste i volite kada suprotni spol ludi za vama te im rado uzvraćate osjećaje.

KATAKA (Rak, 17. 7. – 17. 8.) - OSJETLJIVOST

Ovim znakom vlada Mjesec, što ga čini osjetljivim i tajanstvenim. Vezani ste uz svoje korijene i najvažnija vam je obitelj, a prijatelje pomno birate. Strah vas je da ćete biti ostavljeni, posebno od partnera. U ljubavi ste intuitivni i volite više naslutiti osjećaje voljene osobe nego da vam ona prizna svoju strast.

SIMHA (Lav, 18. 8. – 17. 9.) – NEPOPUSTLJIVOST

Volite raskoš i užitke. Izravni ste i nagli u ophođenju s drugima, ali i odani i bez drugih primisli. Za vas je novac srž borbe i ne posustajete u bitki dok ne pobijedite. Ponosni ste i ne podnosite ravnodušnost te ne popuštate dok ne osvojite voljenu osobu. Šarmantni ste, ali ne i odveć vjerni.

KANYA (Gospođica, 18. 9. – 17. 10.) – SLIJEDITE SVOJU MISIJU

Ljubitelj ste čitanja knjiga u želji da steknete znanja koja odgovaraju vašim ambicijama. Strogi ste i vaša svakodnevica je organizirana kao po koncu. Uvijek ste točni i slijedite svoju zacrtanu misiju. Vrlo ste osjetljivi i ne trpite nevjeru. Smatrate da se zajednički život treba okruniti brakom, koji se zasniva na odanosti.

TULA (Vaga, 18. 10. – 16. 11.) – PRIVRŽENOST

Jako ste društveni, uvijek okruženi prijateljima i najsretniji kada s njima možete podijeliti sve važne trenutke. Ovaj je znak simbol privrženosti pa ne podnosite prekide, kakvi god oni bili. Jako ste humani i ne vidite zamke koje vam mogu postaviti oni koji traže samo nekoliko ugodnih trenutaka u vašem društvu.


VRISCHIKA (Škorpion, 17. 11. – 16. 12.) – VODENA STRUJA

Vašim znakom vlada bog Šiva koji uništava da bi bolje gradio. Poput vodene struje, i vi ste neprestano u pokretu, ali nitko ne poznaje dubinu vaše duše. Naizgled ste oholi, ali zapravo ste vrlo ponizni. Ne želite pokazivati osjećaje iz straha da ne upadnete u zamku loših prijatelja, no takvo ponašanje donosi vam komplikacije u ljubavnom životu jer pokušavate ovladati onima koji vas vole.

DHANUS (Luk, 17. 12. – 14. 1.) – OPTIMIZAM

Vi se hvatate ukoštac sa životom, optimistični ste i puni dječjeg entuzijazma, smatrajući da ste predodređeni za najbolje. Koliko je to dobro za vas, često je otežavajuće za ljude oko vas. No sposobni ste na vrijeme shvatiti svoju pogrešku i ispraviti je. Kad je novac u pitanju, ne prestajete ulaziti u rizike. U ljubavi tražite da vam se dive, zanimaju vas drugačije osobe, pa se često zaljubljujete u strance, spremni prihvatiti njihov način života.

MAKARA (Krokodil, 15. 1. – 13. 2.) – SIMBOL NASTOJANJA I TRUDA

S vama ništa nije prepušteno slučaju, ali uvijek prolazite tešku fazu prije nego što ostvarite svoje ciljeve. Vaši bližnji tada misle da se bavite crnim mislima. U djetinjstvu pokazujte znakove ranog sazrijevanja, a kada odrastete malo ćete se opustiti, ali tek kada se financijski osigurate podebljim bankovnim računom. U ljubavi ste sigurni, čak se doimate i prestrogi.

KUMBHA (Amfora, 14. 2. – 14. 3.) – SLOBODA

Jako poštujete svoju, ali i tuđu slobodu, pa stoga očekujete od drugih ljudi da se isto tako ponašaju. Doimate se kao antikonformist, no u stvarnosti ste konzervativna osoba. Oko sebe ste stvorili krug prijatelja koji su vaš zaklon od životnih opasnosti. Znatiželjni ste i volite učiti te se trudite povećati svoja znanja. U ljubavi ste stidljivi i vrlo rijetko činite prvi korak.

MINA (Riba, 15. 3. – 14. 4.) – SUZDRŽANOST

Vaš kreativni talent ima potrebu izraziti se, ali vi si često ne pružate šansu da ostvarite svoje snove. No iza prividne suzdržanosti krije se ponos, pa iako se ne usuđujete pristupiti drugima, nekako ih uvijek privučete da dođu vama. Ljubav vas 'hrani', pa ako naiđete na partnera koji će vas ohrabriti, iskoristit ćete sve svoje adute da uspijete u životu.

- 20:57 - Komentari (0) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 02.10.2006.

ASDFGHJKLČĆ

zašto moram napisat post da bih ga objavila?

- 16:15 - Komentari (2) - Isprintaj - #