Countess Rahkiah de Báksuz

ponedjeljak, 11.09.2006.

Isječci iz vrtloga sjećanja



21.07.2006. Petak

Htjela bih se zatvoriti u svoj imaginarni svijet, sa svojim crnim anđelom što me kod kuće budno pazi sa zida sobe... i provesti vjećnost tamo... zaštićena od boli, laži i nepravda ovog svijeta...
ja nisam stvorena za to...


24.07.2006. Utorak
...kako to da ona(i svi normalni ljudi) mogu napravit čisti rez, a ja uvijek pustim da se rana inficira?


01.08.2006. Utorak
...počela je kiša. Gledala sam nebo kako se oblači, i oblake kako ih vjetar razbacuje svodom. No, kapi me potjeraše u sobu. Nažalost. Jer prizor je bio božanstven...
Olujno nebo... zapravo, nebo u trenucima tik prije oluje... najljepše nebo...
Sve nijanse sive, plave i ružičaste izmješaju se, oblaci izgledaju poput zapjenjenog mora i to je trenutak vrijedan svog blaga svijeta... Neprocijenjiv...
Stopljen s melankoličnom dušom, dolazi do savršene simfonije..
***
...svi smo ovdje roba oštečenog srca, čini mi se... Možda smo ovdje tek da pokušamo zaboraviti i prikriti stare rane, koje tek povremeno pokažu da su još vrlo bolne, tek privino zacijeljene...
...nitko više ne vjeruje u ljubav, nitko nema nade... Svi smo poput ranjenih srna, preoprezni i isprepadani...


04.08.2006. Petak
...kasnije više ne postoji...ostalo je tek sjećanje na njega,mnogo suza... i nada da mu je sada bolje, da s osmjehom na licu i nevinim okicama pazi na nas sjedeći na svom oblaku...
...Nedostajat će mi...*** Počivao u miru.


08.08.2006. Utorak
Mjesec je pun, skriva se iza oblaka, velik, žut i prekrasan, a tako sramežiljiv u toj svojoj ljepoti... Nešto lagano od Riblje Čorbe dopire iz sobe i još sam izgubljenija...


16.08.2006. Srijeda
***
...Ima ovdje nešto bajkovito, možda... a možda više prisutnost nekog eteričnog bića, vala neke neimenovane emocije. Nema riječi kojima bih objasnila atmosferu koju možeš osjetiti tek kada u potpunoj tišini promatraš ovaj prizor...


29.08.2006. Utorak
...prije nekoliko tjedana vidjela sam pad dvije zvijezde... Objema sam zaželjela isto, i koliko god patetično zvučalo, na momente mi, poput fleš beka, kroz glavu prođe ideja da mi je želja ostvarena...
Ta pomisao možda i jest smješna i naivna, no ipak me zabavlja, tek kao ideja.... Ispunjavaju li zvijezde zaista želje?
***
...tek sam jutros, odlazeći, primjetila koliko su zapravo lijepe te plave oči.


09.09. 2006. Subota
"Ludo zaljubljen u nju, ja mogu zauvijek živjeti u mraku jer mrak ne postoji kada sam u njezinoj blizini."
Anne Rice "Vampir Armand"


- 15:51 - Komentari (0) - Isprintaj - #