Countess Rahkiah de Báksuz

nedjelja, 03.09.2006.

Zatvoreni krug...

...eto, nije dugo trebalo da se vrate stara sranja, stari problemi, i stare budale u moj stari film. A ponadala sam se da je gotovo, i da sam ušla u novu eru života: ispisala sam se s faksa, upisujem se na drugi; osjećam da sam se promijenila, kao osoba, odlučnija sam i sigurnija u sebe... I mislila sa, shodno s time, i druge će se stvari, barem lagano, promijeniti...
...i onda se pojavi (ne osobno, ne preda mnom, već pred mojim prijateljima) isto ono govno za koje sam se nadala da je zauvijek nestalo iz mog života. Jer on čudno utjeće na mene... Mrzim ga, mrzim ga neizmjerno... a s druge me strane nešto drži, vuče k njemu...
Mjesec i pol daleko od njega, mjesec i pol rehabilitacije od svih jebenih sranja, mjesec i pol psihičkog odmora, pade u vodu u 5 minuta...
Ja stvarno nemam sreće...
...ali možda sve ovo izađe na dobro, iako trenutno stvara neki neugodan, iritirajuć osjećaj blizak boli, ali nije to bol... Možda mi je ta, novonastala situacija, ključ za izlazak iz zatvorenog kruga u kojem sam se, zajedno s njime, vrtila proteklo prijeme....

- 11:07 - Komentari (3) - Isprintaj - #