Countess Rahkiah de Báksuz

nedjelja, 18.06.2006.

vruće mi je... ja bih more...



I tako, dođoše ove brutalne vrućine, a ja kao lancima ostah vezana za paklenu unutrašnjost Lijepe Naše...
A za sve je kriv, a tko drugi, nego faks... da nema tog sitnog ewlementa u mom životu, odavno bih ja rekla "bye bye", skupila krpicu - dvije - tri, i odlepršala prema plavom Jadranu...
Ali ovako, mogu samo sanjarit o istome...
uz par ovako divnih sličica, za raspiriti maštu... želje i ostalo...
i nadati se da ću uskoro sve četiri u zrak u hladovini neke od divnih nam plažica... :)




mmmm...

I onda će netko reći da ne postoji raj na zemlji...
...mjenjala bih 50% ikad ispijene kave (od strane mene, fkors),
da mogu u ovom momenu baciti svoje tromo tijelo u more... i bućkati se dok se ne smežuram ko stara baba...

- 11:40 - Komentari (0) - Isprintaj - #