Countess Rahkiah de Báksuz

ponedjeljak, 06.02.2006.

Back from the...kmek...black...

ili štogod...

ma ne, nisam bila nigdje gdje bi mi bilo tako loše kao što ovde ovaj naslov da naslutiti...
zapravo, provela sam baš ugodan vikend... doma, fkors... ugodan vikend, ali prekratak.

Morat ću se obratit nekom od moćnih bogova ili svetaca ili ko već upravlja svime time, i zamolit da malo produži vikende...
il ću Supermenu reć da vrati unazad planetu ... nekoliko krugova.. pa da je ope' petak...
može on to, znam ja,
vidla sam u filmu, da...da..

neg, hm... da...

sutra ispit...
govedarstvo, 2. pokušaj.
ma joj, serem ko grlica, nemam ja veze s govedima.

al zato volim bika

(joj, jebem vam preverzni i iskvareni um, ja govorim o horoskopu, pobogu)


eh, i kave više nema, pa nema ni potrebe da dalje zurim u ovo sranje koje pišem, tek tolko da ako neko ponekad zaluta ovđe, ne pomisli da sam napokon krepala... jer nisaaam...
bwaaaahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha

(đubre kao ja ne umireeeeeeeee)

ok, gud lak tu mi.

- 18:47 - Komentari (0) - Isprintaj - #