Countess Rahkiah de Báksuz

četvrtak, 29.12.2005.

Božić odlazi... tralalalalalaaaa

Napokon, prođoše i ta dva mjeseca božića... ili Božića, da budem korektna...barem pravopisno, barem na tren, za promijenu.

Naaaaaravno da me pooosve obuzeo božićni duh, sva sam bila divna i krasna... aha... da, da... naravno da jesam... pa ja vooooolim božić... ooouuu jeeeaaaaa...


dobro, priznajem, nisam.

Ali barem sam se pokušala "ufurat" u taj sav božićni muving...
... znaš ono, smsovi "sretan božić"(jer nekima ipak to nešto predstavlja, pa zašto njima kvarit raspoloženje?)

...eh i u jedno doba dolazi mi sms. "sretan božić,lepa moja!"
ja se kulturno zahvaljujem, i pitam čovjeka jel u blizini (jerbo ne vidjeh ga mjesecima, jednostavno ponekad je lijepo susrest stare znance, ma kakvi oni bili...)...
..nakon što dotični, konstantno mi se obračajući kao "ljubavi" odgovara da je (po mojoj slobodnoj procjeni) relativno nedaleko (:-D ) moja malenkost čini fatalnu pogrešku, blagonaivno pitajući jel mu problem doć u birtiju di sam ja, da mu propisno čestitam i izljubim ga.
Heh, to bi svaki normalan čovjek (valjda) shvatio kao prijateljsku poruku, no izgleda da je ovaj genijalac to protumačio kako njemu odgovara.
I uskoro, moj mobitel mi kida živce iritantnom melodijicom (sad imam bolju ,neiritantnu,hehehehe) dojavljujući mi poziv. Zove genije.
I meni biva jasno: dobivam školski primjer PRAVOG* božićnog raspoloženja...
Čovjek, koji se najčešće ponaša kao da sam nedostojna kulturnog ponašanja od strane Njegova Visočanstva Genija, na božić me odjednom uvažava. o majke ti drage. . . ti'š mene jebat u mozak.

I kako da čovjek onda ne voli blagdane?

*PRAVOG - licemjerje, lažni moral, i sve ostalo već hiljadu puta spomenuto i jednako ovako pozitivno :-)

- 21:50 - Komentari (1) - Isprintaj - #

srijeda, 21.12.2005.

Božić dolazi.... ( i neka se goni što prije)

Da,da, postala sam staro gunđalo.
to valjda dođe u tim godinama.
ili je jednostavno kriv stres zbog jebenog faksa.
sori na vokabularu.
jebi ga.

da, tresnuh 2 ispita.
jasno je ko dan - ponavljat ću godinu.

ajd dobro, ni to niš tak stašno.
I guess...

al mi je krasan božićni poklon, to ziher.
nema veze, samo sam malčice isfrustrirana.

to ne znači da su mi blagdani manje dragi nego inače.
Ionako mi nikad nisu ni bili dragi, pa koga briga.

a što se Nove tiće, možda se čak desi da je provedem pred kompjuterom.
hau lejm, iznt it?

I hate Christmas.
svi su onako cici-mici, svi te vole, štipaju za obraze, rođaci koji ti se nisu javili od prošlih blagdana sad se javljaju da se pohvale da idu na doček u inozemstvo,
frendovi...ups, zapravo "frendovi" koji te se sjete eventualno oko rođendana, sad se počnu javljat da bi te htjeli vidjet.
mrzim taj božični duh koji sam potencira licemjerje u već dovoljno dvoličnim i licemjernim spodobama.

bljak...

- 21:33 - Komentari (1) - Isprintaj - #

nedjelja, 11.12.2005.

Astronaut

...pokriven do ušiju nebom, zove te kroz noć :)


kada čovjek ili žena, u ovom slučaju žena, ima 2 ispita na fakultetu isti dan,
a tu istu okrutnu činjenicu shvatila je tek tjedan dana (ok, 10 dana) prije ispita,
u njenoj glavi dolazi do zbrke.
naravno, ima tu još nekih divnih detaljčića koji
nimalo ne pomažu situaciji, no, nećemo sad radit tragediju od nećeg što je očigledno samo komedija s tragičnim likom.
ako postoji tako nešto.
ako ne, ja ću to izmislit.

osim toga,
prehladila sam sve unutarnje organe,
bit će veselo za koji dan :D

tralalalalaaaaaaaaaaaa

mijau.

- 17:02 - Komentari (1) - Isprintaj - #

petak, 02.12.2005.

PaDaJu zViJeZdE

Noćas padaju zvijezde - bijeli kristali,
utapaju se u krvavim suzama dijeteta
čije lice izbrisala je kiša.
Tek oči što vire iz bezličja
ledenim zjenicama obasjavaju noć
umjesto mjesečine.


- 22:09 - Komentari (2) - Isprintaj - #