Countess Rahkiah de Báksuz

subota, 10.09.2005.

Foto-Frik

Image hosted by Photobucket.com

Evo načina za kvalitetno ubit vrijeme. Tamo u nekom boxu tu na mom blogu je link (abandoned places, ako se ne varam) za foto galeriju... koju je meni otkrila jedna draga mi prijateljica.
Ove dvije slike što sam ih ovđe stavila da ih svi vide (a kao, svi čitaju moj blog, right) tek su kap u moru kvalitetnih fotografija koje se onde mogu naći.

Ima se šta gledat noć i dan.

Pa, ako ste foto-frikovi ko ja, i posebno volite napuštena mjesta, u industrial štihu, svidjet će vam se.
Mada, sad u doba ispita nije pametno počinjat gledat galeriju...
...ako niste karakter.
Ja nisam.

:-D

Evo još jedna, prije nego odem, a što? pa skuhat si treću kavicu danas, naravno.

Image hosted by Photobucket.com

- 18:05 - Komentari (2) - Isprintaj - #