Countess Rahkiah de Báksuz

četvrtak, 01.09.2005.

Potraćena kava. Šmrc.

Svakim danom dokazujem sebi i svim živim i neživim bićima što me okružuju da titulu Božice Nespretnih ne nosim badava. Mislim, ne radim ja to slučajno, da se razumijemo. Sve je to pomno isplanirano, do najsitnijeg detalja. Sve s ciljem da me netko ne zbaci s trona.

To što mi je centar za ravnotežu sjeban skoro toliko koliko i koordinacija pokreta, to zanemarite. Ja odgovorno tvrdim da je sve to namjerno. :-P

Mmmmda. Hehehe.

No, što sam sad napravila? Ništa novo, ništa strašno. Prolila sam kavu po sebi i po stoljnjaku prije nego što sam je okusila. Taj detaljčić - to, što je nisam ni okusila - boli više nego vruća kava na trbuhu. Jer kava je bog. Jedini bog kojeg priznajem. Dakle, razliti kavu je blasfemija. Ne?

Katastrofa.
Potratila sam kavu. Besmisleno.

- 12:03 - Komentari (0) - Isprintaj - #