WHAT TO SAY, WHAT TO SAY


Kaj za reći.... hmmm.... Pišem novi post jer me Lucija ucijenila komentarima, tj. ak ne napišem nju post da mi ih nebu ostavljala rolleyes.... Jooooj kaj da vam velim..... A da danas sam se vozila po gradu s Patricijom yes i Lucijom (zagorščak yes dead ) i noge su mi otkazale i glas jer sam vrištala i psovala blablablablablabla ko' luda dok me Patricija nekak ludo na guvernalu vozila thumbup. Za ubit, trebali ste to videt. Zvali smo valjda sve dečke koje Pat pozna, nemrem se setit zakaj, i onda je došel neki Denis lud (cute face, ugly hair), pa smo ga lovile po celom gradu. Nit' to se nemrem setit zakaj, niti ove dve cool. Uglavnom lovile smo ga i ko' šečer na kraju zaustavil nas onaj policajac na biciklu zaliven. Luca i ja, onak, kaj bu se sad dogodilo.... mislil nam je napisat kaznu al smo mu onda nekaj nadrobile. ove dve su se vozile bez kaciga i po parku, a ja na Lucinom biciklu otraga, i rekle smo kak nam bu ovo zadnji put bez kaciga (moš' mislit) ali kaj sad.... onda je otišel do Denisa koji je bil tam kod ulaza na parkiralište od placa i nekaj se deral na njega, al ne na sav glas, samo je bil malo oštriji prema njemu nego nama. Onda nas je učil da ak nam se dečko sviđa da ga nebi trebali loviti nego mu reć, tak je nekak rekel... rolleyesrolleyesrolleyesrolleyesrolleyesrolleyesrolleyes.... ja samo gledam tipa i mislim si.... KAK TO MORE REĆI! Nisam mogla verovat. Al dobro to je sad gotovo.
A da nisam vam rekla da sam ostavila boyfrienda, napokon. I happy smijeh sam zbog toga. very happy smijehsmijeh. Nisam happy zbog toga kaj sam opet sama, nego zato jer više nisam s njim. Ma zapravo mi je drago kaj sam sama... Bar opet mogu gledat druge dečke cerek party. Veli kak me prebolel a bil je zaljubljen do ušiju kak' bi se reklo. FRAJER! Nemrem opće verovat da sam bila s njim. Bili smo best frendovi, a sad smo.... a sad smo, neznam, ništ posebno. I žao mi je zbog toga. Kaj više nismo frendovi namcor. A šteta... Ma dobro neću opet o tome. Čitam postove o ljudima koji su prekinuli s curom/dečkom i sad su jakooo zbedirani. Žal mi ih je jer su budale oni koji im to naprave, ali

LIFE IS A BITCH, FACE IT.

P.S.
Našla sam jednu super smijeh stranicu, od jednog komičara.. tip ima SUPER fore. dole vam je ljedan skeč. Preporučam da ga pogledate, do kraja. Tip govori na engleskom pa probajte skužit.



15.09.2006. | 19:21 | 35 K | P | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


< rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da ili ne?


Opis bloga

Čitajte pa prosudite....


Linkovi

Blog.hr

Forum.hr

Monitor.hr

Lucija

curu znam iz viđenja

blogek od Patriciie iz Kanade

Dora - Hot News

blogich od jedne Ivane

curu ne poznam ali ima suuuuper blog





Nekaj o meni

Ime: Helena namcor
Nadimci: Hel, Helka, Helga, Ena...
Grad: Koprivnica

Volim:
- Čokoladu, of kors
- glazbu
- družiti se s frendovima
- spavati zijev
- more
i još puno toga

Ne VoLiM:
- Školu
Image Hosted by ImageShack.us
- ELC
- boy bendove ala US5 (mrzim)
- narodnjake (Mrzim)
- Tokio Hotel (iz dna duše)

SlUšAm:
-Green Day
- R.H.C.P
- S.O.A.D
- Simple Plan


N


Slikice & So

Red Hot Chili Peppers - UNDER THE BRIDGE

Sometimes I feel
Like I don't have a partner
Sometimes I feel
Like my only friend
Is the city I live in
The city of angels
Lonely as I am
Together we cry

I drive on her streets
'Cause she's my companion
I walk through her hills
'Cause she knows who I am
She sees my good deeds
And she kisses me windy
I never worry
Now that is a lie

CHOURS: (x2)
I don't ever want to feel
Like I did that day
Take me to the place I love
Take me all the way

It's hard to believe
That there's nobody out there
It's hard to believe
That I'm all alone
At least I have her love
The city she loves me
Lonely as I am
Together we cry

CHOURS(x2)
Under the bridge downtown
Is where I drew some blood
Under the bridge downtown
I could not get enough
Under the bridge downtown
Forgot about my love
Under the bridge downtown
I gave my life away

Green Day - Boulevard Of Broken Dreams

I walk a lonely road
The only one that I have ever known
Don't know where it goes
But it's home to me and I walk alone

I walk this empty street
On the Boulevard of Broken Dreams
Where the city sleeps
and I'm the only one and I walk alone

I walk alone
I walk alone

I walk alone
I walk a...

My shadow's the only one that walks beside me
My shallow heart's the only thing that's beating
Sometimes I wish someone out there will find me
'Til then I walk alone

Ah-ah, Ah-ah, Ah-ah, Aaah-ah,
Ah-ah, Ah-ah, Ah-ah

I'm walking down the line
That divides me somewhere in my mind
On the border line
Of the edge and where I walk alone

Read between the lines
What's fucked up and everything's alright
Check my vital signs
To know I'm still alive and I walk alone

I walk alone
I walk alone

I walk alone
I walk a...

My shadow's the only one that walks beside me
My shallow heart's the only thing that's beating
Sometimes I wish someone out there will find me
'Til then I walk alone

Ah-ah, Ah-ah, Ah-ah, Aaah-ah
Ah-ah, Ah-ah

I walk alone
I walk a...

I walk this empty street
On the Boulevard of Broken Dreams
Where the city sleeps
And I'm the only one and I walk a...

My shadow's the only one that walks beside me
My shallow heart's the only thing that's beating
Sometimes I wish someone out there will find me
'Til then I walk alone...


Moje The best pjesme thumbup:

SIMPLE PLAN: Untitled
BILLY TALENT: Nothing To Lose
BILLY TALENT: River Below
U2: One
RED HOT CHILI PEPPERS: Road Trippin'
RED HOT CHILI PEPPERS: Save The Population
RED HOT CHILI PEPPERS: Under The Bridge
DARKNESS: Love Is Only A Feeling
MY CHEMICAL ROMANCE: Helena
GREEN DAY: Boulevard Of Broken Dreams
GREEN DAY: Good Ridance (Time Of Your Life)
SYSTEM OF A DOWN: Lost In Hollywood
hmm.... to bi bilo to.... neke sam definitivno zaboravila al se sad nemrem setit
















za Luciju


MySpace Layouts

MySpace Layouts


njami čokolada

Friendster images

Friendster images



Images for your blog

Images for your blog



Friendster images

Friendster images



Customize your blog

Customize your blog



image hosting for myspace

image hosting for myspace



MySpace

MySpace



Images for your blog

Images for your blog



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts















Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!

MySpace Layouts


Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!
MySpace Layouts


Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!
tu je baš lepo ispal

nažalost istina no

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!
još jedan Armstrong

Click here to get avatars like this!