VAMOS RAFA!!!

25.01.2007., četvrtak

australian open

mi ba sad ne stignemo pisat puni i ostavit vam komentare pa nam je zao!!!!zalivenzalivenzaliven nono ali sta cete. mi cemo sada pisatsta mi radit sve ovi dani!!!! pocela je i skola nasalostzijevzijev ali sta cete sta se mora jako je tesko!!! ovih dos tjedna je australian open nadam se da snate!!! mi smo gledali skori svaki mec. cijelu noc nismo spavali!!! ovi dos tjedni eekeekzujozujo
y.....maria angelica ima eurosport a jose nema pa mi isli kod maria angelica!!!!thumbupthumbup nadal se dobri drsao do quatrofinale pa tamo ispao od gonzales!!! burninmadburninmad
no to nije vasno!! mi sad imamo puno treninga...... naporan zivot tu u hrvatska y.... jos smo nasli neku zanimacia to je rukomet!!! maria angelica ga vise voli od jose!!! bas dobri igraju ti hrvatska rukomet znali smo mi i prije jos u spanjolska da su hrvatska dobri.... ali ovako.....eekeekeekeek hrvatskahrvatskahrvatskawink
samo tu je problem ne snam za koga navijat ako igrati oni protiv spanjolska??????????eekeek to je sve za sada saludo!!!

- 17:40 - Komentari (28) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Veljača 2007 (3)
Siječanj 2007 (3)
Prosinac 2006 (4)
Studeni 2006 (2)
Listopad 2006 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
MySpace Layouts

MySpace Layouts

MySpace

MySpace

Image hosting

Image hosting


da mi stvarno sma prave andeli!!!!!!!!!Image hosting

Image hosting

Friendster images

Friendster images


O RAFAEL NADAL:
NOMBRE COMPLETO:RAFAEL NADAL PARERAkiss
APODO:RAFA,RAFI
NACIONALIDAD:SPANJOLSKA
DATUM RODENJA:03.06.1986.:
RESIDENCIA:MANACOR,MALLORCA, SPANJOLSKA
ALTURA:1.85M
PESO:85KG
IGRA:LJEVAK
PATROCINADOR ODJECE:NIKE
RAQUETA:BABOLAT AEROPRODRIVE
TRENER:TONI NADALcool
NAJBOLJA PELICULA:TITANIC I EL GLADIATOR
NAJBOLJA HRANA:PASTA I MORSKA HRANA
NAJBOLJA BOJA:CRVENA I ZELENA
LJUBAV:IMA CURUburninmad