VAMOS RAFA!!!

30.12.2006., subota

HOLA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hola, ja(maria angelica) vratila se ja iz spanjolska
bilo je super!!!!! maria jose je otisla 34.12. i jos je u spanjolska . Meni dosadnozijevzijev je bes nje pa tako vam isat. V idila sam sta je pisati ona o amor pa morat ja nesto ispravljat!!!
1.ja ne volim Marcel!!!!!!!!!!!burninmadburninmadmadmad
-to je ona rekla jer ja otkrila da ona ljubit u Mate pa ona izmislit o Marcel.
yo to Marcel vidila sam dos puta i rusan on je!!!!!!zaliveneekeek

2.istina je da nekog volim ali sad necu rec ko je taj!!!!!cerekcereknaughtynaughty
-mosda drugi put
-jako je slican rafael nadalkissyes

3.maria angelica voli tog Mate i morat ga ja slickat za njuyesyesroflrofl

A sad da vam ja reci o spanjolska. Bilo je super!!!! coolcoolyeswinkwink
povo isla sam kod mi baka i posjetit svoje prijatelje. Rekli su mi da ce Nadal mosda doc u Bardelona druhe godina pa cu onda i ja opet posjetit Barcelona!!!! ja sad moram ic!!!! pa cu vam jos mucho pricat o Barcelona drugi put!!!! posdrav!!! mahwave beso!!!kisskiss

- 12:46 - Komentari (58) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Veljača 2007 (3)
Siječanj 2007 (3)
Prosinac 2006 (4)
Studeni 2006 (2)
Listopad 2006 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
MySpace Layouts

MySpace Layouts

MySpace

MySpace

Image hosting

Image hosting


da mi stvarno sma prave andeli!!!!!!!!!Image hosting

Image hosting

Friendster images

Friendster images


O RAFAEL NADAL:
NOMBRE COMPLETO:RAFAEL NADAL PARERAkiss
APODO:RAFA,RAFI
NACIONALIDAD:SPANJOLSKA
DATUM RODENJA:03.06.1986.:
RESIDENCIA:MANACOR,MALLORCA, SPANJOLSKA
ALTURA:1.85M
PESO:85KG
IGRA:LJEVAK
PATROCINADOR ODJECE:NIKE
RAQUETA:BABOLAT AEROPRODRIVE
TRENER:TONI NADALcool
NAJBOLJA PELICULA:TITANIC I EL GLADIATOR
NAJBOLJA HRANA:PASTA I MORSKA HRANA
NAJBOLJA BOJA:CRVENA I ZELENA
LJUBAV:IMA CURUburninmad