rasobalkanac

ponedjeljak, 24.12.2007.

.....hahah.....opet sam......sam...

jucer sam s curom prekinuo......headbang....sta je tu je.....belj
ja sam tak odlucio.....nezelim ju povrijedit....a i nije islo u zadnje vrijeme....yes
tak da nisam ni sebe htjeo mucit a ni nju......kiss.....i mislim da je tak najbolje...
al nije dobro u ovo vrijeme....bas za BOZIC....yes....al tak je ispalo...sretan...
misliim da mozemo bit prijatelji.......nakon nase veze.....blabla.....
to je jedna novost.....a ima jos jedna......stigao mi mobitel....tj...đepni fotoaparat...zujo
bas je cool....nema boljeg.......a sad idem kuhat fis s tatom...treba se naucit.....party
danas ce bit ludilo vani na centu......party...a i ici cu najvjerojatnije na polnocku...smokin
sa frendicom.......IVANOM.....a neznam mozda bude isla i nekadasnja cura a sadasnja kolegica
.........BARBARA.............tak da.........a kasnije oper na zivu glazbu u lagunu - narodnjacki klub...hahah....party......
ajd sad idem bit ce jos prica i dogodovstina......
pozd...cijelo drustvo....dvije frendice - ivanu i barbaru.....
..........bucu....tanju.......to bi bilo sve......
jedva cekam novu......

kiss svima koji me posjecuju i znaju kao pravog kavalira.....aj uzivajte.....kiss

i SRETAN VAM BOZIC I NOVA GODINA......pazite na sebe......ne puno pit....party

pappapapap......hahahah.....heheheh.......hihihihi.....ajd.......bok..........mah

24.12.2007. u 12:38 • 15 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (3)
Studeni 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr