normalnO nenormalaN

ponedjeljak, 28.05.2018.

Nekompetentnost! Ali ono 100%-tna!

ma odite mi u qurazt krasni!

ma, ovo stvarno sve ide u troqratz!
Koliko je meni poznato imam jednog jedinog frenda geja (barem se volim smatrati njegovim frendom) i lijepo sam se druzio sa jednom lezbom par godina (ili ih je pak bilo vise?) , imam o tome privatno misljenje, ali svega mi, definitvno je na drugom polu od... ovoga gore!
kaj je slijedece?
Kutlu za ministra gospodarstva? Severinu u Odboru za obitelj i mladez? N. Celzijus kao pocasnog clana HAZU-a? mene kao glazbenog urednika Radio Marije?! Pa ovu cuju u Vijecu Europe!
porez ne placam i lako mi je tudjim k***** i p*****po koprivi mlatit, ali Mi kazemo: jebes Hrvatski Sabor, jebes Vladu, jebes Crkvu, jebes Zokija i Ivu, dr. Ivu (pa taj bi barem morao kuziti stvari....) i Ivicu, Franju, Tita i Pavelica. meni je najvise zao ljudi poginulih na kraju 20-og stoljeca, 13.583 ili 15.970 svejedno, sve da je i jedan jedini PREVISE JE; zao mi osakacenih, samoubijenih i poludjelih, zene, djece, starcadi, sela i konja. ja sam od sada dusom i... ovim prekrasnim tijelom za razmjenu teritorija sa Saudijskom Arabijom ili baremko Tadjekistanom!

Sad cu ja kao Thompson, a vi mi mozete kenjati po glavi... Kontam 22 godine i dokontao sam si: mi smo si zasluzili ovu i ovakvu vlast, kao i sve i jednu do sada, ali brate OVAKVU zemlju nismo. O-vak-vu!
Ovi benasti Ameri oko mene, Englezi, Libanonci, Cileanci, Filipinci, Danci, Turci bi odapeli od srece da imaju Plitvicka, kucu na Visu ili da zderu onakav grah kod sljemenskog tornja ili piju onaki krauthaker (osim Turaka), prehranit bismo mogli pola Japana sa Slavonijom i tunom iz Jadrana... valja nam ic otale. nismo to zasluzili.
Ako smo mogli u stoljecu sedmom, mozemo i sad. Ili jos bolje: ajmo ostat i prodajmo ju, brate, npr. Emiru Katarskom. ima lik 75 mlrd USD vanjsko-trgovinskog suficita, ne zna kaj ce s lovom, a obozava nase more. Dajmo mu jebeno sve. Pod uvjetom da ne jebe sa serijatom, Plitvicka dobije za dzabe.
Mi govorili. We spoke.

Samo minut: znam kome je doticna FB frendica... Ja ljut! Ja s njom razgovarati!
I Ja ne uzimati heinekena sa kafetinom kasno navecer. a di me nece boljet glava?! Koge ne bi? Di da se vratim, pzdjojmtrina fundamentalisticka netolerantna?!?! Kitu devinu cu se vratit. Ne dam djecu! Da im ova pazi na njihova ljudska prava, a onaj njen mentalni pandan sa Kaptola, kaj se davi u svili i kadifi, da mojoj djeci govori kaj je zdravo, a kaj nije?! Kupit cu im knadski pasos i nek tam uzgajaju snijeg. Zena i ja u auto-kampicu i put oko svijeta.

28.05.2018. u 07:46 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  svibanj, 2018 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Svibanj 2024 (2)
Travanj 2024 (4)
Travanj 2023 (1)
Listopad 2020 (18)
Kolovoz 2020 (1)
Studeni 2018 (3)
Lipanj 2018 (13)
Svibanj 2018 (111)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Pita mene ovdje "Opis bloga"...

OPIS BLOGA?!?!?!

e, taman da upisem kaj cu pisati, pa da ljudi bjeze kao Hrvatski Tajkun od Pravde!

I samo jos jedna stvar, molim lijepo...


kad ste vec dosli ovdje, procitajte prvo prvi post sa ovoga bloga, biti ce jasnije glede odredjenih nota u nekim od postova.