normalnO nenormalaN

ponedjeljak, 28.05.2018.

Hawking nakon 20 godina!

ovih "nakon 20" znaci brojano od 1993-e. pogledati najprviji post bloga, pritipliz!. :)


nakon circa oko xy godina krenuo ja (ponovo) citat hawkingovu "kratku povijest vremena".
zadnji put sam odustao nakon par strana. ali ovaj put gdjica wikipedia i ja ne bumo odustali tak lako, iako me neki dan stanoviti gospon friedman sa strane 20 i neke natjero u ocaj tak da sam bio zavrsio sa circa 10-ak vikipedijinih lekcija iz teorije o gravitaciji... i tak se nas dvoje, miss wiki i ja, cudimo ko dve pura dreku: ona meni kak sam tak glup i needuciran, a ja jednom od najblistavijih umova 20-og stoljeca kak mu je tak dugo trebalo da skuzi toplu vodu. mislim, kad mi se, da prostite, pris***, a nigdje wc-a, minuta mi izgleda kao sat. eto ti kaj ti je relativno...tja. hebes droplju viki. sve kuzim. sam pitajte

nisam siguran zasto mi je trebalo 20-ak godina, mislim da sam tih godina citao nesto meni interesantnije. a u vremenima poput ovakvih pocne se covjek pitati kojekakva pitanja: zasto, sto, cemu, kuda, tko,kako, kada, pa se sjetih da bi stevie mogao imati neke odgovore, barem su tak govorili drugi, da je to knjiga "za sva pitanja". i za sada jos nisam nasao odgovor zakaj je Ciro '98-e prodao Francuzima polufinale i zakaj se Goluza odrekao Ivana Balica; zakaj 4 od 5 tinejdzera znaju tko je Ava Karabatic, a njih ravno 50% pojma nemaju pojma tko je bio Nikola Tesla; zakaj Japanci (jos uvijek) tvrde da bi sa pola Slavonije nahranili pola Europe (bit ce da bi onda sa cijelom Slavonijom nahranili cijelu Europu); zakaj su nam kafici prepuni, a od ljeta mozda nece vise biti love za mirovine (sva sreca da jos ima vremena do moga povratka u Ingru da docekam mirovinu)...
Hawking mozda moze skuziti kako objediniti gravitaciju i kvantnu mehaniku cime bi se - valjda me pamet nije napustila- mogla predvidjeti posljedica svakoga moguceg dogadaja u ovome svemiru, ali bojim se ja da odgovori na moja pitanja leze negdje drugdje..

41-a mi je iza ugla, ali treba mi pedalj i pol da napravim punu "spagu" na podu, kao Mirko Cro Cop :) .
moja mi vlastita zena neki put veli da joj dam cesce nego rijedje zamisliti kaj bi bilo da me jednostavno - nema. hoce ona to cesto, ali posto smo presli magicnu granicu koju, kazu statisticari, ne predje 50% brakova u RH, mislim da sam joj ipak sudjen...

trebao bih ponovo malo ozbiljnije poceti citati i Krlezu, iako sam se znbao izgubiti u njegovim recenicama...
ali Krleza mi je i sada veca nepoznanica nego sto je bio S. Hawking prije 20 g. (obecajem, nakon SH krecem pod hitno sa Mirom, ako ga nadjem na internetu ), ali se sjecam "raske" iz osnovne, koja ga je cesto zazivala, i zapamtio sam svega jedan, jedini citat:
"Govoriti o starim sramotama uvijek je poucno."

Eto, da su se oni kaj su potpisom pera odlucivali o sudbinama miliona malo cesce znali zamisliti nad rijecima staroga namcora, mozda bi stvari na ovim prostorima isle sasvim drugim tijekom. da mi je nekako spojiti Hawkinga i Krlezu, mozda bi se pronasla nova zanstvena teorija kojom bi se dalo prevenirati da velike mase gravitiraju ka sustom Zlu i Gluposti. koliko poznajem povijest, na nasim prostorima je upravo to bilo tragicno po generacije: nisu znali gledati dalje od nosa, dok ih se ne bi pljusnulo u lice. a onda je vec bilo kasno za kajanje...

28.05.2018. u 07:36 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  svibanj, 2018 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Travanj 2024 (4)
Travanj 2023 (1)
Listopad 2020 (18)
Kolovoz 2020 (1)
Studeni 2018 (3)
Lipanj 2018 (13)
Svibanj 2018 (111)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Pita mene ovdje "Opis bloga"...

OPIS BLOGA?!?!?!

e, taman da upisem kaj cu pisati, pa da ljudi bjeze kao Hrvatski Tajkun od Pravde!

I samo jos jedna stvar, molim lijepo...


kad ste vec dosli ovdje, procitajte prvo prvi post sa ovoga bloga, biti ce jasnije glede odredjenih nota u nekim od postova.