RADIO RIVARELA - ISJEČCI IZ PROGRAMA
Ovdje su dijelovi programa Radija Rivarela sa Novigradskog proljeća 2005. Isječci su u Real Media formatu, a izrezani su iz snimke onoga što je išlo van iz odašiljača radija osim clipa br. 1 kojeg ekskluzivno objavljujem samo ovdje na blogu (emitiran je ali se NIJE NAŠAO na finalnoj CD kompilaciji "16 ZA 16 x 2".

1. NOVIGRADSKA RAZGLEDNICA
2. PJESMA O ŽOHARU

Radio Rivarela

26.04.2005., utorak

OBJAVLJUJEM RASPAD SISTEMA!!!

Stanje je kritično. Moja najdraža matična ploča Abit AN7 koja je odvozila kompletan program Radija Rivarele - umrla je! PC je privremeno mrtav i sada ne mogu završiti ništa: kompletan snimljeni program je u tom računalu zajedno sa materijalom za izvještaj kojeg moram predati (već sam trebao) i dok ne stavim unutra istu novu matičnu ploču - stojim u mjestu. Ovo što čitate pišem sa računala kojeg sam sastavio večeras od raznih polovnih dijelova koje sam našao po kući. Nikada nisam ni pomišljao da ću se na internet spajati preko stare 100Mbit mrežne kartice i sa starim procesorom od samo 800 megaherca. Sporo, grozno, fuj! Jedva sam nekako pokrenuo ovu skalameriju pod stolom i nije mi jasno kako uopće radi. A što se mojoj najdražoj AN7 dogodilo? Spalio je grom za vrijeme nevremena. Čudno da ni jedna druga komponenta nije dobila po nosu. Sreća u nesreći. Sutra idem u dućan istresti lovu koju sam mislio sačuvati za nove auto-gume. E pa - nema ništa od novih guma! Do daljnjeg........

Previše sam umoran za bilo što drugo. Samo javljam da sam živ.....živčan.

Di Džej

- 01:36 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

ČEMU SVE OVO?
Radio Rivarela službeni je radio Škole stvaralaštva "Novigradsko proljeće" koja se svake godine održava u istarskom gradiću Novigradu (Cittanova). Radio Rivarela je od prošle 2004. godine po prvi puta uz Internet počeo emitirati i na FM frekventnom području preko odašiljača male snage (300 mW) koji se smatra eksperimentalnim uređajem, koji se kod nas na tržištu može legalno nabaviti i za kojeg nije potrebna dozvola za emitiranje. Radio Rivarela potekao je iz radijske radionice Škole stvaralaštva. To je (vjerojatno) jedini radio na svijetu koji svoj program (za sada) emitira samo 9 dana godišnje. Ovo je javni dnevnik RADIJA RIVARELA.
GLAZBENE ŽELJE....
....i sve ostalo što želite znati o Radio Rivareli ili o Novigradskom proljeću možete 24 sata na dan slati kao upite mailom AKO KLIKNETE MIŠEM OVDJE.


Company logo design
Logo Design