prosinac, 2006  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Prosinac 2006 (12)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

By:me®i

Opis bloga

Pročitaj pa češ vidjet.


Ime:tesa
Prezime:tatino
Godine:10 i pol
Kaj slusam : sve po malo najvise CAJKE!!!!!
Kaj volim: surfat na netu ne na moru... sebe i svog maxa
Kaj ne volim: bahate,umisljene ljude koji samo znaju tracati i nis drugoburninmadburninmad
Vrline:nisam ih nasla
Mane:lijena,skrta kada nes moram dati sisterki...









Image Hosted by ImageShack.us





Ovo sam ja:

Free Image Hosting at www.ImageShack.us




Free Image Hosting at www.ImageShack.us







myspace generator

myspace generator




myspace

myspace




video hosting

video hosting













Blogovi koje citam:

Slave

c+r+n+a

teenagepage

Majin blog thumbup

Funky7thumbup

B.U.B.I.M.I.R.K.A

Alba




Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!


Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!




Myspace

Myspace



Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

subota, 09.12.2006.

I dOnT nOw WhAt To SaY

Ja se ponekad znam osjecati usamljeno kao da se sve moje prijeteljice fure na mene (samo jedna necu joj reci ime ) evo meni je ovaj blog ko moj dnevnik mogu mu sve reci kako se ja osjecam. ja sad upravo mislim da sa usamljena maja se sad 100 % ljuti na mene jer nisam s njom otisla u Mc donald a zbog toga mi je jako zao nono nije da ja nisam htjela neg mi stara nije dala jer je ko "padala kisa " mos si misliti htjela sam ju zakopati kad mi je rekla da ne smijem ....
Evo sad iz cista dosade pisem postovo a mogla sam sad biti sa majom setati po dubravi ... burninmadburninmad . kad bi barem drugi znali kak se ja sad osjecam u ponedeljak dolazi nova ucenica sigurno neka ŠUMP_ica (štreberska udruga malih pičkica )..... rolleyesrolleyes
neka se samo ta nova ucenica pazi krpanice namcornamcor jer ona ni nije ba nes najbolje...kak bi krpanica rekla dok prolazi "micite se sputa ide baba ljuta" glupa je ko konj.....Ne bih mogla reci kak je tek ljuba gora od nje ma za popizditi . ljuba pod satom jede kekse njami.ludludludlud
ma za poluditi sam sto je ne pitam "dajte mani jedan "smijehsmijeh
Debela je ko ovaj tu :


Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo




smijehsmijehsmijeh

MAJA NEMOJ SE FURIT .....please....nonono



P.S.- komentirajte...

Vasa tesa



http://www.Pimp-Text.com/ - Pimp Text
http://www.PimpText.com/ - Pimp Text - Bling Text - MySpace Layouts



| Reci nešto pametno… (28) | …printaj ako hoćeš… | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.