prosinac, 2006  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Prosinac 2006 (12)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

By:me®i

Opis bloga

Pročitaj pa češ vidjet.


Ime:tesa
Prezime:tatino
Godine:10 i pol
Kaj slusam : sve po malo najvise CAJKE!!!!!
Kaj volim: surfat na netu ne na moru... sebe i svog maxa
Kaj ne volim: bahate,umisljene ljude koji samo znaju tracati i nis drugoburninmadburninmad
Vrline:nisam ih nasla
Mane:lijena,skrta kada nes moram dati sisterki...









Image Hosted by ImageShack.us





Ovo sam ja:

Free Image Hosting at www.ImageShack.us




Free Image Hosting at www.ImageShack.us







myspace generator

myspace generator




myspace

myspace




video hosting

video hosting













Blogovi koje citam:

Slave

c+r+n+a

teenagepage

Majin blog thumbup

Funky7thumbup

B.U.B.I.M.I.R.K.A

Alba




Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!


Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!




Myspace

Myspace



Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

srijeda, 06.12.2006.

Nemam ideje za naslov



Danas sam s majom isla ujutro na informatiku,bilo je dosadno,ko i uvijek....
poslije toga sam isla na net. a poslije toga na skolski zbor malo smo pjevusili...lalazijevzijev
zatim isli u skolu imali smo sam 4 sata. 3 i 4 smo imali hj.LEKTIRA -prokleta nisam je procitala ni namjeravam burninmadburninmad!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
profa je bila zacudena sto nisam imala lektiru,a uvijek ih imam ovaj put samo ja i maja nismo imali lektiru. zato jer samo ja i ona nismo dobili knjige jer ih nije bilo dovoljno u kjiznici !!!!!!!!!!!!!!!Kasnije kad smo se ja i maja vracali iz skole sarali smo po zidovima s korektorom....... smijehsmijehsmijeh
u zgradama smo sreli svetog nikolu deaddeaddeaddeaddeaddead
za upucati bangbang
Barem smo dobili od njega bonkase....smijehsmijehsmijeh


Veliki pozdrav od Teskere cerekcerek mahwavemahwave



myspace layout

myspace layout







| Reci nešto pametno… (24) | …printaj ako hoćeš… | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.