.......Slikice i ostale zanimljivosti.....

Glasaj za moj blog na Blogeri.hr


MusicPlaylist




visitor stats

Counter
Counter


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Daleko si od ociju ali od srca nisi. Jedino sto mi nedostaje znaj ti si. Nisi zvijezda ni andjeo, ni bog da te molim, ali si osoba koju ludo i iskreno volim...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
I imam sve u zivotu, sto se kupiti moze, jedino ti nisi tu, ali te cuvam ispod koze!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ljubav je kada srce prestane kucati i pocne drhtati, a to moje cini kad si ti u blizini!!!!!!!!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ne zelim biti prva koje ces se sjetiti, vec posljednja koju ces zaboraviti!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Poslije tebe, ja vise nemam dusu, TI si ju odnio. Poslije tebe ja vise nemam srce, TI si ga slomio. Poslije tebe ja ne postojim, Ti si me ubio!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Nema vatre bez suhih drva,
ni ljubavi kao što je prva!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
SLUSAM MUZIKU VJETRA,U STVARI VJETAR PLACE,MISLIM DA TE MRZI A VOLIM TE SVE JACE.........

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
PISEM PJESMU,POSVECUJEM JE TEBI,PRITOM SLUSAM TIHI GLAS U SEBI,SRCE GOVORI SAMO OD SEBE DA NIKOG NECU VOLJETI VISE OD TEBE..........




Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-27
Ja tek sad kužim, da ne kužim što kužim, da ne kužim,što mi je teško skužit, što nemogu prokužit,ali jedno kužim znam čemu ti služim ...ljubav zauvijek!!

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-27
Slovo R je najlijepše na svijetu, slovo r je kao ptica u letu, slovo r je urezano u srce moje jer slovom r počinje ime tvoje!!

Image Hosted by ImageShack.us

Za kraj mi je dao ružu i rekao:Kad ova ruža uvene, ja ću opet doći. A ruža je bila od plastike!!!

Image Hosted by ImageShack.us

Ljubav je kao kaktus. Jednom cvijeta , a vječno bode.

Image Hosted by ImageShack.us

Kad te ostave svi shvatit ćeš šta su boli jer baš nitko neće moći kao ja da te voli........

Image Hosted by ImageShack.us

Nisam ja ona koja misli na tebe, nego si ti taj koji mi ulaziš u misli!!

Image Hosted by ImageShack.us

Voljela sam jednog dečka i on je volio mene ali se nismo voljeli u isto vrijeme...

Image Hosted by ImageShack.us

Ako je grijeh to što te volim neka mi se to nikad ne oprosti!

Image Hosted by ImageShack.us

Nije meni do mene nego je meni do sebe!

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-27
Volim te volim al kako to reći kad između nas postoji netko treći!

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-27
NE vjeruj dječaku koji mnogo laska njegova je ljubav hrapava ko daska...

Image Hosted by ImageShack.us

Što radiš radi spretno. kad ljubiš ljubi sretno. što je ljepo rado gledaj koga voliš nikom nedaj!


Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-27
Ako ti kažu da ljubav je mašta nevjeruj nikom jer zna biti svašta...

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-27
Evo moje tajne:
"ČOVJEK SAMO SRCEM DOBRO VIDI. JER ŠTO JE BITNO OČIMA JE NEVIDLJIVO"!!

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-27
Živi, vrišti,razbijaj i pleši čovjek je rođen da gubi i griješi. Prokockaj dane, prokockaj noći jer dvaput to ipak nećeš moći!!!

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-27
Što je suza? Spoj kisika, dušika i malo soli a tako boli!

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-27
Skejteri su zakon, skejteri su cool, ja volim jednog baš onako ful.

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-27
Ako hoćeš da spavaš kratko većeraj slatko.

Image Hosted by ImageShack.us

Daleko možemo otići samo ako ne znamo gdje nas put vodi!

Image Hosted by ImageShack.us

Jedva čekam da te čujem, jer bez tebe ja bolujem. Kad telefon zazvoni ti češ reći molim a od mene češ ćuti jate volim!

Image Hosted by ImageShack.us

Nisam kraljica
neću koćiju
hoću dečka
smeđih očiju!!


Image Hosted by ImageShack.us

Slušaj svoje roditelje pa češ sretna biti nikad u životu gorke suze nećeš liti!!

Image Hosted by ImageShack.us

Ljubav je kao svijeća
prije ili poslje
se ugasi!!!

Image Hosted by ImageShack.us

Ne beri trnje
jer nije cvijeće
ne ljubi onog
tko tebe neče..!

Image Hosted by ImageShack.us

Kad vidiš zvijezdu
koja najjače sja ti se sjeti mene jer ti to poljubac
šaljem ja!!!

Image Hosted by ImageShack.us

živim, živim i životu se divim
kad odjednom iskočih iz
života, i zaljubih se u
IDIOTA!!!

Image Hosted by ImageShack.us

Mladost je najljepši
biser na ogrlici
života.

Image Hosted by ImageShack.us

Dečko je glumac
koji se igra s tobom
kad odigra ulogu
kaže ti zbogom!!

Image Hosted by ImageShack.us

Najteži su oni dani,
kad suzaoka kvasi,
kad se u ddaljini gubi,
onaj koga srce ljubi!!

Image Hosted by ImageShack.us

Nikad nemoj željeti da ti putevi budu posuti ružama,
jer kad one uvenu ostaje samo
TRNJE!!!

Image Hosted by ImageShack.us

Ti nikad nećeš saznati koliko sam te voljela jer nitko neće pitati
zarasla rana dali je boljela!!

Image Hosted by ImageShack.us

NIJE TEŠKO
LJEPO UMRIJETI
TEŠKO JE
LJEPO ŽIVJETI....

Image Hosted by ImageShack.us

ne ja nikad ne, plačem too samo more
bijesni u mojim
OČIMA!!!

Image Hosted by ImageShack.us

*VOLI ONOGA KO VOLI TEBE
AL PAZI DA TE NE ZAJEBE...
AKO TI KAŽE DA BI UMRO
ZA TEBE TI MU RECI
UMRI KO TE JEBE....*

Image Hosted by ImageShack.us

Kad umrem ne zovi popa,
nek me konobar zakopa!
Mjesto križa posadi šljivu
i na nju objesi pivu!!!
Kad uskrsnem da si gucnem
i sa tobom da se tucnem!!!

Image Hosted by ImageShack.us

Volim te zbog onog što jesi,
zbog tvoje iskrenosti i optimizma...
Volim te jer si stvaran, realan...
Volim te jer si poseban!!!

Image Hosted by ImageShack.us

~Sve je bilo lijepo,nježno,strasno,
sve je to bilo,ali sad je kasno!
Kažu život ide dalje,ali naši su stali,
na ispitu ljubavi,kao da smo pali.
Slušali smo druge,a ne srce svoje,
sada nisam tvoja,ni ti nisi moj!
Trebali smo i ti i ja sve od sebe dati,
al čovjek kad izgubi tek onda shvati!!!~

Image Hosted by ImageShack.us

Oprosti mojim očima što traže pogled tvoj,
Oprosti mojim usnama što žele dodir tvoj,
Posljednje što te molim-oprosti mi što te volim!

Image Hosted by ImageShack.us

Ako je grijeh sto te volim
neka mi se to nikada ne oprosti...

Image Hosted by ImageShack.us

Ako me ikada budes izgubio,
potrazi me u vrtlogu vremena,
jer sam se vjerojatno tamo
izgubila - trazeci tebe!!!










Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNti ..on/ofF

.....SvAšTa o mEnI.....

°°¤..Ime..¤°°:Valentina
Prezime: to nije potrebno
Nadimci:Tina, Radatica, Radakica, Vale, Rada, Rinda itd..
Godine: uff imam ih 13
Datum rođenja:22.02.
Živim u: Osijeku
Kvart: D.g.O.
Škola: Jagoda Truhelka 8.@ razred.........the best..
Hobi: mažoretkinje i ljenčarenje


°°¤...volim...¤°°
izlaske s prijateljima
mobitel
msn
raditi sranja i gluposti
dečke
frendice
itd........

x...mrzim...x
školu
učit
kad mi netko nešta priča iza leđa umjesto da mi kaže u facu
zelje
itd..........


°°¤...naj frendovi...¤°°
-Domagoj (Ile)
-Matej (Mrki)
-Marin
-Luka I.
-Laky
-MiKi
-Prpić

°°¤...naj frednice...¤°°
-Katarina ( Keety)
-Inka
-Patricija (Patra)
-Sara (moa seka)
-Mrshinica (iz pnv-a)
-Anja (iz pnv-a)



°°¤..slušam...¤°°
prljavo kazalište....nightwish.....ska-punk......
.........avril.....pink..........

°°¤...ljubav...¤°°
sretno slobodna..........


°°¤...moj msn...¤°°
radatica_dgo@hotmail.com
radatica@net.hr



(x.....Linkovi.....koje morate posjetiti....x)

Ove blogove svakako posjetite super su..............
°°..keety...°°
°°...meja...°°
°°...only2you...°°
°°...ana-banana...°°
°°...tara...°°
°°...pamela...°°
°°...iwche...°°
°°...patra...°°
°°..vlatka-pnv...°°
°°...cure iz ljudevita...°°
°°...Andabaka...°°
°°..kujavecka..°°
°°..Wranjesica..°°
°°..LaKy..°°
°°...meggie...°°
°°...PeTrA_SNK...°°
°°...NikA_WbK...°°
°°...DoRtEa_PNV...°°
°°..aNcHy..°°
°°...jEdnA LUdA_AnAmAriJa...KeEs...°°


SlIkiCe mY FrEnDOvA.....

x..ja i moa seka...x
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

x...my best friends...Keety.....x
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

x...mala....meja....x
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

x...MoA iVy ((zAkoN cUrA wJpPp))....x
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

x...moa jopa.hh...x
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

x....MaRiN ((ZaKon frEnD..HmM..nIJe LoSs))..CuRe JaWiTe Se JOs Nie zAUzEt.....x
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

x...MrKi zAkOooN LiK..hH.......x
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

x...naj frendica....inka.....x
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

x...jedan od b.f. Miki..((PrEZaKooN jE..AHA..lOool))...x
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

xx...moa seka Sara..((SuPer jE al NeKaD uFf Hh))....xx
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

×...eLLa&MaJa..((sUpEr CuRe iz pnV-a..))...×
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

x...IliĆ & MarIn & dAViD..((hAhA pRezAkoN eKipa bAs Su kUUL.))...x
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

x...Vukojevićka & jaa...x
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

x...MoJ VuK I ja..KeEs..((nJU PUnOOo vOLiMM..kEeS))...x
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

x...PrPiC..LeGenDa ((Al sUpER ZabAvAn))...x
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

x...Ja & Meja...x
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

x...Frend Ilić...((Ma on Je OnAk zaKoN))..x
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

x...Ja & iVanA K...((CuRa Je zABaVna Al NEKaD bOljE jE nEmoJ nIs PiTaT hahah)).x
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

x...Fix...x
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

x...naj frend......ile.....x
Image Hosted by ImageShack.us


x....ewo laky mala beba...Xd.....x
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

x...PaJo ! ViDuKA..preforra likovi..al bas su super..kees.x
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

x...b.f.f. Mrshinica...x
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

x.....InEs mOA..iZ GGO-a..CuRa je sUPeR....x
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

x......GaBiKa & aNcHiKA....((sUpEr cURe JAKo Ih VOjAM)).....x
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

x.....MeCy & mRvA HhHhH..((cuRE S mOše sUpeR sUu)).....x
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Tvoje plave oči u mojim
mislima
Stoje..Što bi sve
dala da su moje..


Image Hosted by ImageShack.us

Zašto te volim
kad nisi moj?
Zašto te volim…
Kad pripadaš
Njoj??


Image Hosted by ImageShack.us

Sad znam koja je
razlika između
Tebe i zvijezda
*……..*
NIJEDNO NIKAD
NEĆU IMATI
POKRAJ SEBE!


Image Hosted by ImageShack.us

Kad bi mi netko
ponudio da mi se
Ostvari 1001 želja,
moja bi prva
Želja da me voliš ti,
a ostalih
Tisuću da mi se
ostvari prva..

Image Hosted by ImageShack.us

Ponekad poželim da
ti čujem glas,
Da srušim sve što je i
zmeđu nas.
Da ti kažem tako da
vrisnem SNAŽNO:
Ja te još uvijek …..
Ma nije važno!

Image Hosted by ImageShack.us

Možda previše tražim,
premalo dajem i
Možda previše maštam,
a premalo shvaćam.
Možda se premalo borim,
ALI TE JAKO VOLIM.

Image Hosted by ImageShack.us

Znam tvoje ime,
znam tvoje prezime,
Znam gdje živiš,
znam tvoj glas.
Jedino
Ne znam okus tvojih
usana. Daj, pomozi mi,
Nije fer da padnem na
zadnjem pitanju!

Image Hosted by ImageShack.us

O ,kad bi znao kako
je tužno
pozdrave slati posljednji
put
kako je teško reci
''ZBOGOM''
i poci na tamni,hladni
put.

Image Hosted by ImageShack.us

Ljubav je rijeć
velika za jedno,
mala za dvoje,
al taman za dvoje.

Image Hosted by ImageShack.us

U moru su školjke,
u barci plovke,
u srcu ljubav,
u imeniku dvojke!!!!


Image Hosted by ImageShack.us

Ne volim jesen,
zbog kiše što lije
al volim lice tvoje
što osmijeh krije...

Image Hosted by ImageShack.us

~TeŠkO JE...
tEšKo je uMrJeTi KaD Te nIš ne bOli...
A TEšKo jE ZiVjEtI KaD Te nIko Ne vOlI...
tEšKo jE...
TeŠkO BoL LjUbAvI KrItI
u sRcu PlAkAtI A nAsMiJaN bItI...!!~

Image Hosted by ImageShack.us

Duboko vjeruj u ono što želiš...
I zapamti da izgubljeno je samo ono čega smo se odrekli...
U životu poželi samo jedno:
Da ne voliš izgubljeno
I da ne izgubiš voljeno....

Image Hosted by ImageShack.us

Nije trajalo dugo...
ali dovoljno da te zavolim...
Nije trajalo dugo...
ali dovoljno da ti povjerujem...
Nije trajalo dugo...
Ali dovoljno da znam
da te nikad u životu
neću zaboraviti!!!!!

Image Hosted by ImageShack.us

ŽIVI,VRIŠTI,RAZBIJAJ,PLEŠI JER
ČOVJEK JE ROĐEN DA GUBI I GRIJEŠI.
PRODIVLJAJ DANE PROKOCKAJ NOĆI,
JER JEDNOM SE NI TO NEĆE MOĆI !!!

Image Hosted by ImageShack.us

Živi brzo,umri mlad,
boli te kurac,gdje i kad
puši travu,kupaj se u pivi!!
Imaj na umu jednom se živi!!

Image Hosted by ImageShack.us

Svakog dana iste price,
riječi pune obećanja,
poslje tuge ti dolaziš a ja opet osta sama.
Plakala sam mnogo puta al više neću.
Zato idi iz mog srca ja ti želim bolju sreću,
onoga dana kada odeš tuga će mnoga srca
sliti jer onoga koga volim morala sam
IZGUBITI..

Image Hosted by ImageShack.us

Jebeš život,kad čovjek pati,
jebeš čovjeka kad čovjek ne može da shvati,
jebeš život kad nada vene,
kad živiš od jebene uspomene!!!!!!

Image Hosted by ImageShack.us

Ponekad kad te pogledam,
onako slučajno, nehotice,
u trenu mi se vrati misao koja potvrdi pravilo:
"Tebe je nemoguće ne voljeti".

Image Hosted by ImageShack.us

Volim tvoje oči sjajne,
volim tvoje usne bajne,
volim tvoje lice malo i
do tebe mi je stalo!!!

Image Hosted by ImageShack.us

Ne bojim se žari koja tinja,
ne bojim se vatre koja gori,
ne bojim se riječi koja boli,
al` se bojim srca koje te sve više VOLI!!!

Image Hosted by ImageShack.us

I znam,
da kad sam s tobom,
tvoj pogled će mi reći sve što osjećaš,
tvoj će mi zagrljaj pokazati koliko je to snažno,
a tvoje "volim te" sve će to potvrditi...
















petak, 21.12.2007.

x..ewo mene...x živa sam...x

...ewo ja se sjetila izdvojiti malo vremena i napisati nowi post...
KoD MeNe nEmA NiŠtA nOwO, u sKul Je NaJgOrE SvI IsPiTuju A Mi sE BoRiMo zA OcJeNe....ZnAm dA SmIjEšNo zVuĆi aL IpAk sMo mI SeDmI RaZrED....eWo jA vAs sVe pRiJe bOžIćA pOzDrAvLjAm.....HvAlA WaM nA KoMmOvImA....
Ewo ja se još razmišljam gdje bi slavila nowu godinu....valjda ću ići kod frendice Patre.....hehe......
A Božić u krugu obitelji....dobit ću punoooooo poklonaaaaa weee..........od mog najdražeg brace sam naručila ljepi kajiš sa bodljama....weee...ja punkerica....lol.....haha.....

jOsH NiSaM DoBiLa iNtErNeT....kMeeeeeeee..........neznam šta da wam pishem....lolić....
KaD BuDeM ImAlA VrEmEnA STAVIM VAM FOTKE IZ SKUL....i josh neke zanimljive fotkeeee...al to tek poslje Božića......VOJIM WAS SWEEEEEEEE.........I SVIMA SRETAN Božić......i nowa godina....

pOzDrAvE ŠaLjEM: sAri,KaTi,MeJI,pAtRi,InES,mRkIjU,iLeTu,mArInU,iLiĆu,AnJi,aNi,jOpI,MIkIjU,bObU,LaKy-u,ma svima koji me poznaju....hehe......
a sad jurim žurim pisati zadaću iz matke.......lol......pozzzz.....ljepo se provedite na praznicima.............

by: waša najdraža......(glupacha).......radatica



| komentiraj! (163) | isprintaj | # |

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.