Before you know...awake!

28.12.2005., srijeda

For little peace from God you plead,and beg

Predivno,predivno moje,tamo gdje je hladno i vid je gluh.Tamo gdje je pokret neograničen,gdje nema mučnine,tamo gdje je toplo i mekano.Gdje usta nisu suha.
U mraku,u tišini.Nema ovoga.Nema boli.Samo san.
Među lijepim ljudima,među sretnim ljudima koji sanjaju.Koji vide.Koji su zdravi.
Gdje nema izvijanja,gdje nema trzanja,gdje su svi mladi.I šareni.Oslikani mekim tonovima.
Uzmi me sebi.Uzmi me što dalje od ove sobe.Od ovog tijela i ove bolesti.
Spavaj,spavaj u meni.Spavaj samnom.Bez šuma,bez daha.Samo kiša.
Vodi me tamo gdje neću vrelim prstima iskopati natečene oči.Tamo gdje neću imati potrebu zariti nokte u vrat.Niti grebati ovo beskorisno lice.Iščupati ove uzaludne vlasi.
Vodi me iz ove hladnoće.Vodi me odmah.
Vidim samo vene na blijedoj koži.Neće se isprati.Tragovi života.
Pokriti se preko glave i ne biti ovdje.
Nema me.Nisam.
- 01:02 - Komentari (6) - Isprintaj - #

  prosinac, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi