Objektno orijentirano programiranje zasniva se na objektima i njihovim medjusobnim odnosima. Njegova osnovna ideja je graditi program od neovisnih, gotovih, usavrsenih komponenti koje se medjusobno povezuju i komuniciraju putem sucelja neovisnog o unutarnjoj gradji. Na taj nacin zeli se postici visoka kvaliteta komponenti i jednostavna ugradnja. Objekt moze biti model bilo kojeg stvarnog, apstraktnog ili izmisljenog pojma, a sastavljen je od podataka i procedura.
Primjeri objekata:
| AUTOMOBIL | KOMPLEKSNI BROJ | UCENIK | KVADRAT |
| podaci | podaci | podaci | podaci |
| procedure | procedure | procedure | procedure |
| studeni, 2007 | ||||||
| P | U | S | Č | P | S | N |
| 1 | 2 | 3 | 4 | |||
| 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
| 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
| 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
| 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | ||
Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv
Nista specijalno