Nastava racunalstva

utorak, 13.11.2007.

Objektno orijentirano programiranje

Objektno orijentirano programiranje zasniva se na objektima i njihovim medjusobnim odnosima. Njegova osnovna ideja je graditi program od neovisnih, gotovih, usavrsenih komponenti koje se medjusobno povezuju i komuniciraju putem sucelja neovisnog o unutarnjoj gradji. Na taj nacin zeli se postici visoka kvaliteta komponenti i jednostavna ugradnja. Objekt moze biti model bilo kojeg stvarnog, apstraktnog ili izmisljenog pojma, a sastavljen je od podataka i procedura.
Primjeri objekata:






AUTOMOBILKOMPLEKSNI BROJUCENIKKVADRAT
podacipodacipodacipodaci
  • marka
  • proizvidjac
  • trenutna_brzina
  • vrsta_motora.
  • realni_dio
  • imaginarni_dio
  • razred
  • uspjeh
  • socijalni_status
  • popis_ocjnea
  • ponasanje
  • duljina_stranice
  • boja
  • boja_ruba
  • uzorak
  • procedureprocedureprocedureprocedure
  • ubrzaj
  • uspori
  • stani
  • ukljuci_brisace
  • zbrajanje
  • apsolutna_vrijednost
  • mnozenje

  • ocijeni
  • daj_opomenu
  • upisi_socijalni_status
  • zakljuci_ocjenu
  • izracunaj_povrsinu
  • nacrtaj
  • oboji
  • promijeni_boju
  • promijeni_uzorak
  • 13.11.2007. u 06:48 • 0 KomentaraPrint#

    << Arhiva >>

    Creative Commons License
    Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

      studeni, 2007  
    P U S Č P S N
          1 2 3 4
    5 6 7 8 9 10 11
    12 13 14 15 16 17 18
    19 20 21 22 23 24 25
    26 27 28 29 30    

    Studeni 2007 (5)

    Dnevnik.hr
    Gol.hr
    Zadovoljna.hr
    Novaplus.hr
    NovaTV.hr
    DomaTV.hr
    Mojamini.tv

    Opis bloga

    Nista specijalno