IF YOU DON'T LIKE ME, BITE ME !!!

27.06.2005., ponedjeljak

DOŠLO JE LJETO !!!

Zoberi došlo je LJETO inače to vam je ono vrijeme kad se nose BIKINIJI, majca kratih rukava, kad se kupa u onoj VElikoj bari (čini me se da se to zove MORE).

Kad se sjedne u ZVJER....



Pusti neka dobra zika....



Opere auto...



Pokupi frendove i FRENDICE :) .....

I krene Laganica prema moru.....



Gdje vas čeka....

MORE .....



PIJANE Slovenke i ČEHINJE :) .....



ONA ....



Dobar party navečer....



I naravno lijep pogled na "more" iz hlada ispod palme sa pivom u ruci i lijepom curom pored sebe .... ( možete ležat i imat 2 lijepe cure pokraj sebe ) :)





Di su mi ključevi !!! HALO MLADJO! RIZMA! BOČA! ŠOKRE! Evo me za 5 minuta IDEMO NA MORE ! ! !

- 00:55 - Gle pa to piše (0) - Gle na papiru je - #

Inače sam i veliki fan ovoga...

Dakle da vam predstavim o čemu je riječ.. Veliki sam fan show hrvanja tj. pod poznatijim nazivom kečera. Pratim taj buissnes još od davne 1992. godine dok sam još bio lima i od tada ne propuštam ni jedan show! Ajde da vam predstavim jednog od najjačih ljudi u tom poslu!!

THE UNDERTAKER





Ukoliko želite pogledati te mečeve javite se tj. ostavite mail pa vas ja kontaktiram imam toga na hrpe i nije problem podijeliti! I ne propustite ponedjeljkom WWE RAW i četvrtkom WWE SMACKDOWN!
LADIES AND GENTELMAN, THIS IS TRUTH ANYTHING CAN HAPPEN
AT THE WORLD WRESTLING ENTERTAINMENT!!!!!!!!!!
- 00:34 - Gle pa to piše (2) - Gle na papiru je - #

17.06.2005., petak

Need For Speed: Most Wanted

Uskoro dolazi !
Vraćeno je ganjane sa policijom vožnja 1 na 1 i još puno toga.
Jedva čekam ! ! ! ( izgleda da 3 godinu padam :)

Gle BMW u igrici ! NAPOKON :)


- 16:51 - Gle pa to piše (0) - Gle na papiru je - #

The world’s fastest street car

Ili ti ga na hrvatskom najbrži auto na svijetu....








Motor : 11.5-litre big-block Chevrolet V8
Nitro
1400bhp
1.25 sec od 0-60mph ( oko 100 kmh)

-Fully Street Legal, MOT, tax, full exhaust system, treaded tyres, runs on normal unleaded petrol

- Street car champion in 1999, 2001, 2002 and 2003.

- World Street Race Champion 2005 (held in America), making it world’s fastest streetcar

- Best times so far:

1/4 mile in 8.14 sec @ 174mph


VIdiš BOČA kaj radi CALIBRA :)
- 16:23 - Gle pa to piše (0) - Gle na papiru je - #

16.06.2005., četvrtak

Seka me tjera da nešto napišem....

Aj da ovak započnemo.... Kao što znate sutra je zadnji dan škole za one koji su prošli bez popravnih naravno. Da eto došao je i taj dan i sada nas čeka tri mjeseca hlađenja jaja po vani. Meni se uskoro blizi rođendan koji je by the way ako niste znali 28.6. i to osamnaesti. Kaj da vam velim, bit će dernek! Neznam kaj da vam više kažem, samo da ću uskoro doći izvješće sa 32. INA CROATIA DELTA RALLY-a, znam da malo kasnim ali nisam imao vremena prije to stavit na blog! Sutra ćemo vjerojatno na neki tulum kod Gizme u Gaj ali još nisam siguran da li cu ići moram vidjet kakve ću volje bit sutra! Pozdrav Vuji kojeg nisam vidio tjedan dana, frajer je bio nešto bolestan (mimozo jedna) pa eto. Također veliki veliki pozdrav mojoj sekici koja je uvijek uz mene i koju jako jako cijenim!! Ajde ljudi vidimo se sutra!!!
- 22:26 - Gle pa to piše (2) - Gle na papiru je - #

13.06.2005., ponedjeljak

Za DEU !!!!

Da nešto napišemo o tim poker automatima koji uzimaju više nego što daju!! Post je posvećen Dei (royalčici) koja obozava te čudne naprave! Dakle to vam je automat u koji ubacujete kovanice od 1 kn (10000 kredita) , 2 kn (20000 kredita) ili 5 kn (50000 kredita) i cilj vam je preći prag od 2 000 000 ili 1 000 000 ovisi kako na kome automatu kako bi dobili isplatu od 50 kn ili 100 kn ! Evo da vam napišem kombinacije koje postoje od najjačih do najslabijih!!
1. 5 OF A KIND ( četiri iste karte plus joker, tj pet istih karata)
2. ROYAL FLUSH ( najjača skala od desetke do asa u boji)
3. STREET FLUSH ( bilo kakva skala u boji)
4. POKER ( četiri iste karte)
5. COLOUR ( bilo koje karte u boji)
6. FULL HOUSE ( par nekih karata i tris tj. tri jednake karte )
7. STRAIGHT ( skala različitih boja)
8. 3 OF A KIND ( tris iliti tri jednake karte)
9. DOUBLE PAIR ( dva para karata)
10. HIGH PAIR ( par karata od dečka do asa)

Eto to vam je to! Veliki pozdrav Deuški! Vidimo se !

- 22:35 - Gle pa to piše (0) - Gle na papiru je - #

12.06.2005., nedjelja

Eto ode još jedan petak i subota!!

U petak otisli mi prvo na INA CROATIA DELTA RALLY iza inine zgrade, ali smo ostali razočarani jer naša posada Milinković,Vidović u svom autu Fordu Pumi nije završila utrku zbog tehničkih problema na vozilu, ali eto sve to nas nije spriečilo da odemo na tulum kod našeg Vlade. I tako mi otišli na tulum oko pola 7 zabavili se do jutra- sve u svemu je bilo veselo i lijepo! A eto u subotu sjeo ja u johnny sa Deom i Murgom a kasnije se pojavili Stevo i Ilke, a opet nesto kasnije i sva druga ekipa. I tako popili mi koju cugu tamo i otisli malo do pivnice, a čim sam ušo sjeo ja na poker i rasturio ga. Čujte kada dobijete dva bonusa (čisti poker aseva-za one koji neznaju) i dva street flusha , vrlo je mala mogucnost da ga ne dignete! Neznam kaj da vam više napišem bilo nam je lijepo i veselo i u svemu zabavno! To vam je taj moj Siget najbolji kvart najbolja ekipa sve naj naj! Pozdrav svim mojim frendovima!
- 13:50 - Gle pa to piše (0) - Gle na papiru je - #

11.06.2005., subota

Smijeh

U početku se djevojkama govori:
- pile moje, janje moje..... Kasnije te životinje odrastu.
--------------------------------------------------------------------------------
Da nije našla muškarca,
žena bi pripitomila neku drugu životinju....

NHF CURE !!!!
- 11:48 - Gle pa to piše (0) - Gle na papiru je - #

09.06.2005., četvrtak

Ne znam kaj da više napišem...

Ovak! Znam da su zadnji dani škole i ljudi ostaju zbuksani u svojim sobama za knjigom,pokušavaju ispraviti ocjene, poboljsati ocjene navući što bolji prosjek, ali dajte malo ohladite u zadnjih par tjedana ste svi nešto nabrijani, nisam još sreo osobu kojoj prva riječ nija bila ništa u vezi škole! Dobro jesam ove svoje panjeve kaj su nedavno završili školu i sad hlade jaja u birtiji i piju hladnu Žuju ili Strongicu, a vjerojatno tu i tam uleti koja travarica ili lozica, a kaj se Šokrea tiče pelin je uvijek atraktivan. Eto pišem gluposti, također sam prolupo učim cijele dane-tolko kolko sam učio u zadnjih dva tjedna nisam učio cijelu godinu! Ajde pozdravljam svu svoju ekipu bili oni muškog ili ženskog roda,svi ste mi jednako dragi, ljudovi uživajte!!!! Sutra eto već počinje vikend pa se pripremite i fizički i psihički za petak,subotu i nedjelju!!!!!
- 12:08 - Gle pa to piše (3) - Gle na papiru je - #

07.06.2005., utorak

Ovaj post posvećen je.....

Dakle govorimo o autu kojeg posjedujem od 1993. godine! Iako je on proizveden 1992.g u 10 mjesecu. Kupljen kao salonski model sa 6000 prođenih kilometara. Evo trenutno je prošao 150000 točno što je jako malo za auto koji ima već 12 godina (vjerujte mi ne muljam)! Sada ću vam pomoću slika predstavit neke od Crominih modela tog godišta!
Dakle evo tu imamo jednu super sportsku Cromu sa motorom od 2.5 v6!



Tu imamo i jednu Cromu vrlo sličnu mojoj sa 2.0 motorom ali sa duplim brojem ventila od moje dakle motor od ove koju vidite na slici je 2.0 16v, što se može zaključiti po serijski ugrađenim sportskim papučicama! Znači snaga ove sa motorom od 2.0 serijski je 116 konja dok ova sa 16 ventila ima 136 konja!



I da vam na kraju predstavim ovu jednu seriju super brze Fiat Crome sa 2.0 Turbo i.e.(injection,electronic-za one koji slučajno neznaju) motorom,koja do stotke ima nevjerojatnih 7 sekundi!



To vam je u kratko priča o tom autu, ali bit će tu još mnogo toga napisanog o njemu, znači kada vam je dosadno i kada nemate šta raditi u životu i ako volite automobile (pogotovo talijanske) posjetite nas bit će nam drago!!

- 13:23 - Gle pa to piše (1) - Gle na papiru je - #

06.06.2005., ponedjeljak

Dizanje motora na zadnji ! ! ! ( UPUTE )

Evo da se ne dogodi da polimite vrat ili da ne strgate leđa dok pokušavate :) Naravno ograđujemo se od svih posljedica koje se mogu desiti nakon ovog teksta, jer vas upozoravamo, sve što radite radite na svoj rizik i nikako nije za preporuku, ali kad već morate to raditi onda je na nama da vam kažemo kako.



Prva brzina



Podizanje motora na zadnji u prvoj brzini je daleko najlakše, ali i daleko najopasnije jer motor ima najviše snage i najmanje gasa mu treba da bi vas prebacio na leđa. Prvo trebate osjetiti gdje je okretni moment motora. Naravno, na svima se nalazi negdje oko 6000 rpm, a na vama je da to i osjetite. Počnite probavat od 4000rpm pa se penjite po 1000rpm sve do 10000rpm i osjetite gdje je motor najjači. Kada osjetite na kojim okretajima motor ima najviše snage znate da baš tu treba podignut motor na zadnji. U koliko imate motor od 600 ccm na okretnom momentu morate dodati gas do kraja, ali ga odmah kada motor krene prema gore smanjite na 3/4 ili ako je otišao već dosta visoko i na 1/2 gasa. U koliko vozite motor od preko 900 ccm tada nikako nemojte na momentu dodavati gas do kraja već ga dodajte do 3/4 jer vas motor može naglo baciti, a to nikako ne biste željeli. To je jedna metoda podizanja u prvoj i sigurno najsigurnija. Dakle krenete, imate kontinuirani gas sve do okrenog momenta koji ste prethodno ustanovili, tako vozite par metara i onda naglo dodajte gas. Položaj tijela vam može ostati nepromjenjen, ali ste puno sigurniji u koliko se malo pomaknete prema naprijed.

Druga brzina



Kad ste savladali vožnju po zadnjem u prvoj i kad ste naučili regulirati visinu motora tada će vam vožnja u drugoj biti mačiji kašalj. Jedini problem će biti podignuti motor, a ostalo je jednostavnije nego u prvoj jer je motor puno mirniji i stabilniji. Dakle za podizanje motora u drugoj prvo što trebate je promjeniti položaj tijela. Sada se trebate sjesti skroz na kraj vašeg sjedala i na fuziće stati sa prstima. Cijelo tijelo bi trebalo biti zabačeno malo prema nazad kako bi što više rasteretili prednji kraj motora. Cijelu vježbu probavajte sa polupraznim tankom jer je tu razlika pogotovo u klasi 600ccm jako velika. Tu vam je potrebna malo veća brzina i barem 8000rpm. Podizati trebate motor na slijedeći naćin. U trenutku otvaranja full gasa potrebno je cimnuti motor rukama. Dakle sve mora izgledati kao da vućete motor za ručke. Naravno prvih 10 pokušaja će se motor odvojiti svega nekoliko centimetara od asfalta, ali uz učestalu vježbu uspjet ćete sinhronizirati trzaj sa gasom i motor će jednostavno prijeći kritičnu točku i podići će se gore. Kada prijeđe tu točku potrebno je malo smanjiti gas kao vas nebi prebacilo preko vage. Opet ponavljam, bolje 100 puta doći do kritične točke pa osjetiti gas motora, nego odmah zbog premale kontrole nad gasom pasti, razbiti sebe i motor. U klasi 600 probajte u koliko ne ide nikako drugačije malo na visokim okretajima piknuti kuplung kako bi motor naglo dobio na momentu. To vam ne savjetujem da prečesto radite jer će vam brzo riknuti lamele. Jako bitan detalj je da u trenutku kada je motor otišao preko kritične točke i kada ste dovoljno podigli motor tada tijelo privucite prema naprijed kako bi smanjili mogućnost prebacivanja preko vage.

E sad šećer za kraj:
Treća i četvrta brzina.
Makar mislite da je za podizanje motora u trećoj i četvrtoj potreban velika nauka i da je tu potrebna neka specijalna tehnika stvar je totalno drugačija. Tehnika je identična kao kod podizanja u drugoj, ali je točna sinhroniziranost gasa sa pokretom tijela (trzajem) jako bitna. Naravno motor je potrebno sa pravilnim trzajem tijela i full otvorenim gasom dignuti do kritine točke, a nakon toga motor će se uz svoju snagu sam nastaviti penjati do vage. Dakle ako ste dobro pogodili rad tijela sa gasom tu nema brige da će motor krenuti gore. Meni je bilo potrebno čak tri sezone da podignem CBR-a na zadnji u drugoj, ali znajte da meni nitko nije mogao objasniti kako to raditi. Tako da nemojte očekivati previše sa 3. i 4. brzinom. Mi smo jedini za koje ja znam da to uspijevaju, barem što se tiče četvrte. A vjerujte mi na riječ, dosta je padova, potrošenih kuplunga i potrganih getriba ostalo iza nas. Sada smo tek nakon 3 sezone to naučili bez da uništavamo motore.


Par važnih savjeta.



- Nemojte niti pokušavati dizat motor u drugoj dok niste dobro naučili u prvoj i dok niste stekli sigurnost i mogućnost kontrole gasa dok ste visoko u vagi.
- Prilikom spuštanja motora iz vage, obavezno na pola puta dodajte gas kako bi ublažili udarac prednjeg kotača.
- Nosite kacigu, zaštitnu jaknu i dobre rukavice jer pri padovima sa zadnjeg te su stvari najbitnije. Nije loše imati i odijelo kako bi zaštitili stražnjicu koja vam prva udara u pod prilikom pada, a vjerujte mi na riječ, to najviše boli.
- Ne pokušavajte podignuti motor na zadnji sa suvozačem sve dok niste dobro izvježbani jer se težište uvelike pomiče nazad pa je mogućnost pada znatno veća.
- Nemojte vježbat podizanje motora na zadnji kotač sa izlizanom stražnjom gumom jer se može desiti da u trenutku naglog dodavanja gasa guma proklizi a kad uhvati zakucava vas odmah do vage ako ne i preko. Nije rijetki slučaj da se nalazite na skliskom asfaltu stoga pazite i na to jer su posljedice identične kao i sa izlizanom gumom.


E sad motor smo dignuli na zadnji, a kako ga spustiti a da se pritom ne ošteti prednja vilica. Nama je svima u početku semering prednje vilice trajao par tisuća kilometara upravo zato jer smo naglo oduzimali gas i motor je naglo padao. Vi probajte slijedeće, kad spuštate motor spustite ga do pola i tada ponovo dodajte gas kako bi ublažili udarac. Vjerujte mi stvar funkcionira, naravno na jačim motorima nemojte dodati full gas jer će vas opet zakucati do kraja već samo toliko koliko je dovoljno da usporite spuštanje motora. Na klasi 600 slobodno otvorite gas do kraja jer motor nema toliko snage da ga ponovo izvuče do vage.


Eto, kada vam je uspjelo podignuti motor u prvoj na oba načina sad trenirajte kontrolu gasa dok ste na zadnjem. Naravno i vama će kao i svima biti u početku teško uopće pomicati ručicu gasa jer ćete je grčevito držati. S vremenom ćete se osloboditi i moći ćete sa gasom raditi što vas volja dok vam je motor na zadnjem

Evo vidite da i mi volimo motore :) Sljedći put učimo " Kako naučiti 12 o'clock "


By Vujo


- 20:55 - Gle pa to piše (0) - Gle na papiru je - #

05.06.2005., nedjelja

Odleti još jedan vikend!!!

Eto tako je prošao još jedan vikend! Sve u svemu nije bilo loše ali nije ni bilo nešto extra zanimljivo. Zabavili se jesmo,proveli se jesmo i to vam je to! U petak klasika odlazak u Johnny B. Goode do nekih 23.00 pa zatim malo u Cenera i poslje kući! A u subotu opet laganini, prvo odlazak na street race pa zatim u Cenera do ranih jutarnjih sati! Ovaj put nismo jako kasno ostali ostišli mi u Trnsko do školskog igrališta i tako Pađeni,Dajana,Irena i ja uživamo dok Jura provaljuje takve gluposti da je to strašno. Nakon toga se pokupili doma i evo danas otišli na kavu ujutro, pa malo doma učit (i to se mora) pa opet anva u johnny i pivaru evo do sada malo prije. Još jednom pozdravljam one koji su bili samnom jučer i pozdravljam Deu (nadam se da ti je cd dobar) i da joj naglasim da mi poker opet nista nije dao! Ajde ljudi uzivajte vidimo se!! ;)
- 22:45 - Gle pa to piše (1) - Gle na papiru je - #

Veselje!

Eto tako jučer je bila subota ali i taj dan je prosao opet jako brzo! Eto jedan dio naše mutave ekipe je otisao u onaj šugavi cab u Ilici, a Pađeni,Vlado,Wrane,Dajana,Irena, Šokre,MateJa ,Vujo i ja ostali vjerni kvartu i nije nam bilo uopce loše, čak se i Dea pojavila ispred pivare ali kad je čula kakva je zika dolje sam je otisla i to je otišla doma u 12 sati strasno mislim da nikad tak rano nije išla doma! Eto mi imali nekih sitnih pizdarijica ali u glavnom sve je prošlo uredu! Deuška daj se pripremi za večeras da rasturimo onaj poker kak smo se dogovorili nebu on sam tak jednostavno prošao. Pozdrav svima koji su bili samnom jučer vani vidimo se večeras u našoj omiljenoj birtiji (za one koji neznaju Johnny B. Goode) !!
- 14:33 - Gle pa to piše (1) - Gle na papiru je - #

02.06.2005., četvrtak

Da i ja nešto napišem!

Nešto o mojoj ekipi kada već svi pišu mogu i ja!!

Kao što većina zna radnja se zbiva u kvartu zvanom Siget!
Karakteristike likova (znam da ovo sliči pisanju lektire u 3. raz osnovne ali eto):
Šokre- moj legendarni pajdo,upoznat davnih dana u jednoj maloj prostorijci zvanoj Igraonica Vrisak (pozdrav našem kapetanu Deni-gazda Vriska)! Jedini čovjek koji me mogao pratiti u igrici zvanoj Half-Life, uvijek na dva,tri killsa razmaka bilo to na mapi crossfire ili stalkyard. Sjeti se Šokre samo tih dana kada su THE BEST i PHILIPS rasturali. A evo sada umjesto da igramo igrice sjedimo u birtiji i čavrljamo o raznim stvarima. Pozdrav legendi!
Wrane- legenda koja živi u meni najdrazoj ulici zvanoj Sortina, moj stari prijatelj,drug i susjed. Malo čaknute naravi koji rastura poker automate sve u 16.
Anđić- donedavno dugokos a evo danas ga vidim sa kratkom kosom i padnem u trans-strasno! Veliki fan za ribama i akvarijima koji si još uz to namjerava kupiti papigu pod imenom fisher ( mislim frende nije da me kopiras ali eto. to velim zato kaj ja imam takvog papagaja). Inace moj vjerni pratitelj na svakom street race-u ma di god on bio, iz Ina-zgrade u Velikoj Gorici ili na marsu, tamo ćete nas uvijek vidjeti!
Pađeni- braća blizanci totalno različite naravi. Također upoznati u onoj dobro vam poznatoj igraoni, a eto danas smo nerazdvojni!
Gizmo- čovjek iz kvarta zvan Savski Gaj koji je ujedno i vlasnik svoje birtije Nina. Kada je stupio u Siget nikada se praktički i nije vratio iz njega! Fucking gremlin ime vam sve kaze!
Vlado- visok i jak tip vesele i vedre naravi upoznat preko Gizme i Šokrea jer je sa njima išao u školu! Čovjek koji obožava narodnu muziku i svoga autica Nissana Sunny-a
Vujo- lik sa kojim djelim ovaj blog. U biti on je pravi kreator ovog bloga i on nam je dao ideju za sve ovo. Lik koji sanja da jednoga dana svoga Fiata Tipa pretvori u letjelicu!
Rizma- e vidite ovo je jako lako za opisat. Spaljevina totalna kojemu je stalno napameti gajba. Evo danas smo novootvorenoj birtiji dali novo ime GAJBA SIGETA!
Stevo- najjači čovjek u ekipi,porijeklom iz Hercegovine tj. iz Šuice znači jako blizu mom Livnu. Trenira ragbi u zagrebačkoj Mladosti pa si vi zamislite to čovjeka!
Valky- visoki tip koji raste kao gljiva. Preraso me u godinu dana za 15 cm. To vam je onaj dobro poznati tip koji je ležao pod autima na street race-u kako bi ulovio onako fenomenalne slike!
Šime- ovo vam je čudak totalni, koji trenutno nezna šta da radi u životu pa talkie-walkijem zeza bauštelce koji grade muzej preko puta Sigeta!
Toma- moj legendarni prijatelj sa kojim sam igrao nogomet od malih nogu. Znamo se od rođenja, a kako i ne bi kada se moj i njegov čača znaju 30 godina!
Piksy-moj prvi susjed kojeg također znam cjeli život koji trenutno uživa sa svojom curom Ivom!
Boča- faca koja je prva od sve ekipe dobila vozačku dozvolu i sad trenutno vozi neku kramu od Escorta koja stalno rikava. Prvo se zakuha, pa onda ode neki dio, a sad su i pakne kvragu otišle!
Žac- najstariji član momčadi! Po struci kuhar koji trenutno radi na Braču kako bi si zaradio nešto za život. Daljnih podataka nemamo!
Zlajo- majmun koji mjenja cure ko šlape. Tolko ih se namjenjo da čovjeku dođe zlo ali šta ćeš, ako ti je gušt frende rasturaj!
Dosta je bilo muškog društva ajmo malo na cure!
Dajana- moja najdraza cura od svih i najbolja frendica! Za nju sve samo naj naj naj. Nemam tu kaj pričat najbolja si!!
Dea- sve neka imena sa D. E vidite ovo je poseban slučaj! Ovo vam je cura koja rastura one pokere bolje od ikojeg frajera. Evo jučer dvije royalke a danas fajfica kraljeva ( za one koji se kuze u tu spiku). Totalna spaljevina jako jako veselog i sretnog lika koja ja mislim najviše na svijetu voli svoju naj-frednicu Murgu (jel tak?)!!
Mateja- Šokreova cura, koja pohađa kemijsku školu (barem mislim) mojeg godišta bez koje moj dragi prijatelj nemre!
Irena- najbolja Dajanina frendica jer se poznaju od svoje četvrte godine. Zaljubljena u Šimu zvanog Begović!
Da i na kraju spomenem moju malenkost po imenu Mlađo koji najviše na svijetu voli svoju bebu pod imenom Fiat Croma 2.0.i.e.!
Eto to vam je u kratko to! Nadam se da vam nije bilo dosadno za čitati, možda je malo dugo ali se isplati!! Oprosite na gramatičkim pogreškama, jer mi gramatika nikad nije išla!!!


- 23:01 - Gle pa to piše (4) - Gle na papiru je - #

Nesto sto ce se ekipi sigurno svidjeti!!!

Znam da ne djeluje dobro,pogotovo kada si za volanom ali eto ipak je najbolji prijatelj u drustvu--PIVA!!!



Evo za mene jedna najdraza!!!



I za mog pajdu Šokrea jedna!!!


- 16:48 - Gle pa to piše (1) - Gle na papiru je - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< lipanj, 2005 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

EVO PAR LINKOVA ZA DOBAR PROVOD!!!