POZDRAV!!!
Ovim putem pozdravljam svoju ekipu ponovo po neznam vec koji put, ali evo ovaj put na prvom mjestu pozdravljam Deu koja ce vjerojatno prvi put veceras vidjet moj blog. Pozdrav Šokreu (sad smo opet ubacili love u onaj usljivi poker i opet nis nije dao), Stevi ,Anđiću ,Pađenima ,Wranetu (koji naporno radi-nismo ga vidjeli vec tjedan dana) , Gizmu, Vuji, Rizmi, Boci, Valkiju, nasem Matiji koji radi u nasoj omiljenoj birtiji, naravno da ne zaboravim Dajanu i sve ostale koji me znaju (tako da se oni koji nisu navedeni ne ljute) !!! Eto ljudi to vam je taj moj SIGET - najbolji kvart na svijetu-sve same legende!! Uzivajte ljudi vidimo se!!!!
|
Evo da jos jednom predstavim svoju ekipu!!!
Ekipa u jutarnjim satima na vrhu tribine se priprema za pocetak street race-a!!!
![]() A vidite ovo su tri čovjeka koji su jedini od svih posjetioca izdrzali dva cijela dana. Ovaj prvi je nas fotograf Valki-pravi umjetnik svaka čast, druga je moja malenkost dok je ovaj treci moj frend Anđić- e nebi nis mogli bez njega i bez njegovog Forda Mondea zvanog zglobni autobus!! ![]() I da nas jos vidite u kasne večernje sate skurene ko palačinke od onog prokleto vrućeg sunca kako se jos dobro drzimo na stazi dok nas prijatelj Valki i dalje neumorno slika aute unutar staze ljudi moji-jedini čovjek koji je od svih posjetioca bio na pisti, osim redara i samih vozaca pa si vi mislite!!! ![]() |
Nastavak izvjesca sa strita slijedi!!!!
Danas navecer dolazi druga doza slika zato nas posjetite u kasne sate ako imate volje!!!
|
IZVJESCE !!!!
Ljudi konacno su dosle i slike sa strita u Velikoj Gorici 21.5-22.5. 2005.
Gledajte i UZIVAJTE!! Prvo da predstavim svoju ekipu koja je uporno cijeli dan bila na stazi!! ![]() A sad da zapocnemo Show Program!! Imamo jednog jako slabog Opel Kadeta sa 2.0 16v motorom od 350 konjskih snaga koji je pobijedio Subarua Imprezu! ![]() Tu je bila i jedna velika atrakcija. Naime džip nezna se koje marke ubiti neke americke koji ima 1100 konja pod haubom i vrijeme na 402 metra od 10.8 sekundi ljudi moji dok mu je konacna brzina na toj duljini od 402 metra nevjerojatnih 222 km/h. Da predstavimo Fiat Cromu i Nissana 100 NX iz Brzina Dive In Teama-my favourite!! ![]() Evo jedan nocni start!! Da i to vidite Mazda 323 dobije Porschea 911!! ![]() Tu je i jedan mali Fico tj. Zastava 750 sa motorom iz Golfa Gti 1.8 16v koji je dobio BMW M3 i Hondu S2000!! ![]() BMW 2002-- strasno--no comment!!! ![]() I to bi ukratko bilo to! Ali ocekujte jos vecu dozu slika i svega drugog viđenog u Gorici!!! Pozdrav!!! |
Obavijest
Uskoro cijelo izvešće sa prvog i drugog dana 402 street race naravno i sa puno puno slika
|
Jesteli agresivni u prometu?
|
Slika vrijedi tisuću riječi...
![]() |
VELIKI POZDRAV SEKI!!!!
Evo ovim putem pozdravljam svoju sis Dajanu koja je nesto malo u banani i tuzna, i zelim joj da se oporavi od toga. Ajde mala don't be sad!!
|
Evo ljudi auta za koji navijam od kad znam za sebe!!
Evo to vam je ta Croma 2.0 16v o kojoj tolko pricam. Evo konacno imam i sliku od nje zahvaljujuci jednom frendu!!
![]() Go go Brzina Dive In Team!!!! |
Evo nekih fotki od subote sa strita!!!
Evo ljudi vidite ovo vam je Yugo iz ekipe Brzina Dive In Team¨!
![]() A ovo je Fico od nama dobro poznatog Daria koji je svoju masinu iz nekadasnjeg Golfa prebacio u ovo cudo od Zastave!! ![]() Evo vam i jedne Honde Civic sa bacačem plamena iz spulje!!! ![]() Sad vidite kak je bilo veselo!! Pozdrav svoj mojoj ekipi pogotovo onima koji idu samnom na street race!!!!!! |
Izvjesce sa zadnjeg street race prije Gorice!!
Evo ljudi ove subote 14.5.2005. je bio posljednji street race iza Ina zgrade prije Veliko Gorcikog XXL street racea. Nazalost pricu cemo pocet sa drotovima koji su ovaj put dosli cak prije samih street racera, ali to nije smetalo nasim vozacima da se opet okupe u velikom broju!! Evo navest cemo vam par atrakcija koje su bile tamo. Evo prvo da zapocnemo sa Zastavom 750 popularni fico koji na cijelom zadnjem sjedalu i prostoru za motor ima ugradjen motor od golfa kasnije smo ga vidjeli kako juri po Aveniji Dubrovnik. Takodjer tu je i bio vodja tima Auto Klub Brzina Dive In Team sa svojim cudom od Yuga. To sta je ekipa slozila od Yugica to je nesto nevjerojatno. Na startu ga samo vidis a kad trepnes nema ga. To je sve samo ne Yugo. GOGO Dive In ekipa (Yugo,Croma,Sierra-su prijavljeni za street u Gorici za timsko natjecanje). Evo i da vam spomenemo Hondu Civic koja je iz auspuha imala bacac plamena-ljudi moji to sam prvi put u zivotu vidio strasno nesto,nemoze se opisati rijecima. Naravno tu je bio i nas ljubimac zeleni Vento TDI koji se ovaj puta vozio polako i sa guštom. Naravno svi pratitelji i obozavatelji znaju da je sljedeci vikend Velika Gorica stoga prijatelji vidimo se od 10 sati ujutro na pisti Zmaj. Pozdrav!!!!
|
Program natjecanja 402 streetrace 21-22 .5. 2005. Velika Gorica
subota 21.05.2005
![]() 06.00 – 10.00 –Prijem, Tehnički pregled, verifikacija 10.00 – 13.00 - Kvalifikacije 14.00 – 19.00 – Utrka 20.00 – 20.30 – Proglašenje pobjednika i dodjele nagrada 21.00 – 22.30 – Free run 22.30 - 402 Party (live koncert) ![]() 06.00 – 10.00 – Zaprimanje prijava 12.00 – 13.30 – Kvalifikacije 15.00 – 18.00 - Natjecanje 20.00 – 20.30 – Proglašenje pobjednika i dodjele nagrada nedjelja 22.05.2005 ![]() 06.00 – 10.00 –Prijem, Tehnički pregled, verifikacija 10.00 – 13.00 - Kvalifikacije 14.00 – 19.00 – Utrka 20.00 – 20.30 – Proglašenje pobjednika i dodjele nagrada ![]() 06.00 – 10.00 – Zaprimanje prijava 12.00 – 17.00 – Ocijenjivanje 18.00 – 19.30 – Burn out 20.00 – 20.30 – Proglašenje pobjednika i dodjele nagrada 20.30 – Night Glow |
Izvješće sa STREET RACE-a u subotu 7.5.2005.
Evo gdje da pocnem??? Evo mi dosli oko pola sedam i taman nismo ni stali na startnu liniju, a ono se dosli obracunat Subaru Impreza WRX STi i BMW M3. Impreza ga napegla na startu ali kad ovaj prebaci u drugu gotovo je dakle BMW je dobio dvije trke protiv Impreze. Zatim je tu bio jedan Fiat Tipo 1.6 koji nikako u serijama trka nije mogao dobiti Peugeota 206 RC. Naravno strit nebi bio strit kad se nebi neka Bmw kockica ganjala. Znaci BMW e30 316 vs. BMW e36 318 i naravno da ga je kockica napeglala. Zatim niz utrka Honde CRX protiv Honde Civic itd. Bilo je oko 6,7 tisuca ljudi! Samo šteta kaj je trajalo samo sat vremena jer je došla murja kasnije. Eto ljudi ako niste znali Street Race u Velikoj Gorici je jako blizu jos samo dva tjedna. Jedva cekam ;) !!!!! Pozdrav mojim prijateljima i ekipi!!!!!
|
Evo vic dana
Plavuša polaže zadnji ispit u auto-školi.
Ispitivač: - Za kraj, gospođo, recite mi kako radi motor. Plavuša: - Vi se šalite? Ispitivač: - Ozbiljno Vas pitam. Plavuša: - Dajte, znam da sam plavuša, ali stvarno me provocirate. Pitajte me neko teže pitanje. Ispitivač: - Zadnji put Vam kažem: srušit ću Vas ako mi ne odgovorite kako radi motor? Plavuša: - Dobro, ajde. Brrrrrrrrrrrr... |
KRAĐA AUTOMOBILA
Malo je duži tekst ,ali vjerujte vrijedi poričitat
Našli ste sebi dobro plaćen posao, radite ga sa zadovoljstvom jer znate da vas još samo jedan mjesec dijeli od vašeg novog crnog BMW-a. Napokon, dolazi dan, sjedate u svoj novi, skup, BMW i kružite gradom. Ostavljate ga na nekom parkiralištu i odlazite u lokalni birc. Puni samopouzdanja, upoznajete neku zgodnu curu i nakon kratkog razgovora predlažete vožnju. Tko bi odolio crnom BMW-u i cura prihvaća. Vraćajući se na parkiralište saznajete da nema vašeg BMW-a, ode crni BMW na crno tržište. Sitni lopovi Da se ovakva priča ne bi i vama dogodila (ma, početak je u redu, ali nema happy end), upoznat ćemo vas sa sustavima protiv krađe automobila. Kako postoje različite vrste automobila tako postoje i različite vrste lopova. Lopovi koji nanose najmanje štete su oni koji samo "posuđuju" automobil. Tako posuđen automobil voze koliko ima goriva u spremniku. Nakon toga parkiraju vozilo i odlaze svojim putem. Često se dogodi da uzmu neki "suvenir" poput retrovizora, CD-a ili neki ukrasni komad. Donedavno takvi izletnici nisu mogli krivično odgovarati, ali od prošle godine i to se promijenilo. ![]() Slijedeću skupinu lopova čine također sitni lopovi kojima cilj prvenstveno nije krađa automobila već samo nekog dijela. Pri tome je najomiljenija meta auto-radio, a u zadnje vrijeme i mobiteli. Ostavite li novčanik u autu kraj otvorenog prozora, teško da ćete ga tamo naći kad se vratite. Većina takvih lopova uglavnom razbija stakla na autu kako bi mogli ući u unutrašnjost. Protiv njih najbolje su protuprovalne sirene. Čak i naljepnica na staklu koja upozorava da ste ugradili auto alarm odbit će većinu takvih nepozvanih uljeza. Sitni lopovi koji kradu automobile najčešće kradu nižu klasu. Kod takvih automobila teško da će se susreti s nekim tipom zaštite pa im to olakšava posao. Iskusan lopov može bez problema obiti bravu na vratima za manje od tri sekunde! Tako ukradeno vozilo se ne prodaje cijelo nego se rastavlja na dijelove i tako prodaje. "Obrađeno" vozilo teško da će ponovno pronaći svog vlasnika. Protiv takvih se borite mehaničkim zaštitama poput zaključavanja mjenjača i upravljača. Savjet: parkirajte automobil prednjim kotačem tik do rubnika jer na taj način otežavate lomljenje brave na upravljaču. Dalje tu dolaze poluprofesionalni lopovi. Oni su jako vješti pri provali mehaničke zaštite i njihov najčešći alat je "belgijaner" ili "ruski ključ". Radi se o priručnom ključu kojeg lopovi izrade po uzoru na bravicu koju su obili sa spremnika za gorivo ili prtljažnika. Takva vrsta lopova često koristi i računala kako bi očitali kôd kojim vlasnik zaključava automobil. Jednom kad ga učitaju, vrlo lako ga mogu reproducirati i na taj način uči u automobil. Do ključa mogu doći i u servisnim radionicama ili auto praonicama. A mogu i ukrasti osobne dokumente vlasnika i krivotvoriti osobnu kartu te od lokalnog distributera automobila zatražiti izradu rezervnog ključa pod isprikom da je original izgubljen. Karakteristično za tu vrstu lopova je da oni automobilu pristupaju kao i vlasnici odnosno oni posjeduju ključ, kôd ili nešto što simulira ključ. Protiv takvih se treba boriti elektroničkom zaštitom poput blokade motora i slično. Rad po narudžbi Oni najgori lopovi su pravi profesionalci. Njihova meta su visoka, ali i viša srednja klasa. Rade po narudžbi u organiziranom kriminalu. Usko se specijaliziraju samo za jednu marku, čak štoviše, samo za jedan model. Sjetite se nedavne afere Audi A6. Osim lopova (izvršitelja) za organizirani kriminal rade i elektroničari. Oni su zaduženi za traženje najslabije točke u sigurnosnom sustavu automobila i izradu alata za provalu. Jednom kad provalnici dobro uvježbaju svoj posao, pristupa se "glavnoj akciji". Ona se odvija najčešće nekoliko noći za redom. Na taj način jako se otežava policijski posao što lopovima ide u prilog. Kad provalnik provali u automobil i pokrene motor on ga odvozi u privremene baze (sigurno znate za film "Nestali za 60 sekundi"). Tada se oko njega skupe elektroničari koji zatim do kraja onemogućuju zaštitu na automobilu i pripremaju ga za transport. Često se događa da automobil još iste noći prelazi granicu, a ukoliko ste ostavili dokumente u automobilu, lopovima nije teško krivotvoriti iskaznice i gotovo legalno prevesti automobil. Odredišne zemlje su najčešće susjedne poput Jugoslavije ili Bosne i Hercegovine. Tome u prilog ide i slijedeći grafit: "Promidžbeni slogan Hercegovaćke turistične zajednice: Dođite, vaš auto je već ovdje :)". ![]() Tamo se automobil dodatno priprema za lansiranje na tržište. Mijenjaju se serijski brojevi motora, šasije i ostalih dijelova, krivotvore se dokumenti, a nakon obavljenog posla, kontaktira se kupac. Kupac je najčešće već poznat jer po njegovoj narudžbi se automobil i nabavio. Protiv takvih lopova treba nabaviti vrhunske protuprovalne uređaje. Serijska zaštita ovdje gotovo ne pomaže jer su oni jako dobar upoznati sa njenim svakim detaljom. Najbolji za takvu vrstu je satelitski sustav koji je povezan sa GPS i GSM mrežama pa je cijelo vrijeme poznata lokacija automobila. Vrhunske zaštite puno koštaju, ali su i najkvalitetnije. Radi se o uređajima koji su otporni na udarce, velike temperaturne razlike i vodu. Satelitski sustavi se koriste kod vozila za prevoz novaca, vrlo važnih osoba, a koristi ga i rent-a-car. Krade se manje, ali… Kako postoji laž, prokleta laž i statistika, vrijeme je za statistiku. U Hrvatskoj je tijekom 2001. godine ukradeno 2236 motornih vozila od čega oko 80 % otpada na automobile. 80 % krađa obavlja se noću, a najviše se krade u noći s nedjelje na ponedjeljak. Najkritičnije područje je Zagreb (Trešnjevka (302), Črnomerec (210) i Maksimir (199)) zatim Primorsko-goranska županija (263), Splitsko-dalmatinska (181)… Ipak u svemu tome ima i dobra vijest. Broj ukradenih automobila se stalno smanjuje (za oko 11 % u odnosu 2001. na 2000.). Da lopovi znaju svoj posao govori i činjenica kako se u većinu automobila ulazi za manje od 10 sekundi (Audi A6 za 4, a VW Golf III za 6 sekundi). Zapamtite: nema savršene zaštite, ali ukoliko sami ne čuvate svoju imovinu nemojte očekivati da će ona biti očuvana. Policija nađe tek svaki drugi ili treći ukradeni automobil. Na meti lopova su najčešće njemački automobili: Audi, BMW, Mercedes, Opel, VW, ali se kradu i ostali. Ovi automobili su na meti lopova jer je prema njima velika potražnja i na crnom tržištu se postiže dobra cijena. Otežajmo posao lopovima Na kraju nekoliko savjeta: da biste spriječili lopove u njihovoj nakani koristite više sustava zaštite koji su međusobno nezavisni. Najbolja je kombinacija elektroničke i mehaničke zaštite, a jako dobar izbor je i satelitski sustav. Uvijek zatvorite sve prozore i zaključajte automobil, a ukoliko imate cabrio obavezno zatvorite krov. U automobilu nikad ne ostavljajte dokumente i vrijedne stvari, a ako baš morate ostaviti mobitel ili neku drugu vrijednu sitnicu, barem ga stavite u pretinac da se ne vidi iz vana. Jako je dobro ugraditi sklopku za gorivo, najbolje u prtljažniku, a također je dobra i sklopka koja isključuje napajanje električnom energijom. Za zaštitu auto radija preporučujemo radio kojemu se skida prednja maska ili onaj koji je zaštićen karticom. Osim toga, automobil parkirajte na osvjetljenim mjestima, javnim garažama pod nadzorom i slično. Po mogućnosti perite automobil u istoj praonici, a jednako tako pazite tko vam servisira automobil i ugrađuje alarmni uređaj. Da biste nakon krađe lakše identificirali vozilo svakako stavite svoje posjetnice u vrata, ispišite svoje podatke na sigurnosni pojas, zaljepite neku poruku iza pepeljare i slično. "Vozio Haso svoj novi Mercedes i odjednom mu pukne guma. Stane, stavi auto na dizalicu i počne skidati kotač. Baš se u to vrijeme pojavi Mujo i vidi Hasu kako mijenja kotač. Mujo podigne jedan kamen sa puta, razbije staklo i počinje se zavlačiti u automobil. Haso ga zapanjeno gleda pa ga pita: - Jel, bolan, a šta to radiš? A Mujo odgovara: - Pa ako ćeš ti kotač, ja ću radio" |
Nek vam bude žao.....
E ljudi ak nise bili ove subote na street raceu iza Ine puno ste propustili. Vozilo se bez murje od 18.50 do 21.30. Golf Mk II sa dva VR6 motora koji napegla R1-cu to se nevidja bas cesto!! Pa zatim niz trki Renault 5 GT Turbo koji cetiri puta za redom odere Clia Sport. Pa dosle neke cure iz Beograda sa Styling Vectrom-strasno.... ali nazolst ne ide nista neka obicna Corsa dizel ju namaze. Naravno tu je bila ekipa iz Auto kluba Brzina -- Caffe Bar Dive In-legende, Croma,Tipo,Civic,Golf Mk I, itd. I da naravno ne zaboravimo Vujinu ekipu sa Hraweba- White sa svojom bijelom Vectrom nije bas imo dan gubio je vise neg kaj je mogo zamislit, ali onaj zeleni Vento 1.9 tdi - kako to ide--nemam rijeci. Eto to vam je ukratko to bilo je negdje oko 60,70 utrki. pa ko nije bio nek mu bude krivo!!!!!!!
|
EVO DA POZDRAVIMO NEKOG...
OJ EVO DA POZDRAVIM NEKOG OD EKIPE!! Prvo pozdrav Sokreu i njegovoj curi Mateji, pa zatim pozdrav Dajani i Ireni. Pozdrav Wranetu,Stevi i svim ovim panjevima iz Sortine 1, takodjer pozdravljam Padjene,Valkija,Andjica,Rizmu i Šimeta. I da ne zaboravimo Deu i njenu frendicu Murgu. Ajd ljudi vidimo se! Uzivajte!!!
|
Na današnji dan je umro... Ayrton Senna
Prisjećanje na legendu F1
![]() ![]() Born on 21 March 1960 Died on 1 May 1994 - Age 34 Years Won 41 F1 races from 161 Grands Prix (3rd all time) Achieved 65 Pole Positions (1st all time) 19 Fastest Laps, 80 Podium Places Scored 614 F1 points (3rd all time) |
402 streetrace info
Evo malo informacija za one koji još ne znaju što je 402 streetrace, 402 streetstyle, 402 streetsound i 402 burnout.
![]() Event : 402 Streetrace Datum : 21-22.05.2005 Lokacija : Velika Gorica, Zagreb Street race, najpopularniji i najmasovniji automobilistički oblik natjecanja i zabave, od 2002 godine kontinuirano prisutan u Hrvatskoj najprofesionalnijem obliku pod nazivom 402 Street race. Vozači željni dobre zabave i žestokog nadmetanja sa svojim automobilima natječu se u utrci ubrzanja na 402 metra pri od strane organizatora sigurnim uvjetima. Natjecanje se odvija na način da startu pristupaju dva vozila, te je pobjednik onaj koji je ispravno startao i prvi prošao cilj. Na utrku prepunu oktana, pristupaju sve punoljetne osobe sa vozačkom dozvolom i adrenalinom u žilama, bez ikakvih ograničenja na vozilima, skoro sve je dozvoljeno i nema zabranjenih dijelova i zahvata. Mjerenja vremena odvija se putem elektroničkih mjernih uređaja sa foto ćelijama na startu i cilju. Sve što se očekuje od natjecatelja jest da se pravovremeno prijavi sa svojim vozilom, te će nakon kvalifikacijskih vožnji biti raspoređeno u jednu od natjecateljskih klasa. 402 StreetStyle je natjecanje u vizualnom tuningu automobila odnosno preradama učinjenim na istom. Ocjenjuje je eksterijer, interijer, podvozje i prezentacija samog vozila. Bodovi se zbrajaju i dobiva se ukupan pobjednik, ali također se bira i pobjednik u eksterijeru, interijeru, pobjednik publike... Na vozilu se ne ocjenjuje u kolikoj je razini nešto promijenjeno od tvorničkog, nego i u kojem je stilu to slagano te kako to izgleda kao cjelina. 402 STREETSOUND 402 StreetSound je natjecanje gdje se odabire najbučniji automobil. Razina buke mjeri se na filteru ili na auspuhu, po želji vlasnika vozila. 402 BURNOUT 402 BurnOut - natjecanje u burnoutu tj. paljenju gume. Cilj je što duže paliti gume u mjestu. Dozvoljeno je zalijevanje motora vodom radi smanjenja radne temperature. Zalijevanje guma nije dozvoljeno, kao ni zalijevanje podloge bilo kakvim tekućinama. Vrijeme se zaustavlja kada proklizavanje oba kotača ne mjestu prestane, ili kada pukne guma... Ako ste zainteresirani evo vam i link za prijavu još uvijek nije kasno. Prijava za 402 streetrace (pojedinačna) Pojedinačna prijava Napomena : Ako se prijavljujete na 402 Streetrace kao pojedinac, molimo Vas da pažljivo ispunite ovu prijavnicu. Prijava za 402 streetrace (timska) Timska Napomena : Ako se prijavljujete na 402 Streetrace kao tim, molimo Vas da pažljivo ispunite ovu prijavnicu. Prijavnicu ispunjuje voditelj tima. |
| < | svibanj, 2005 | > | ||||
| P | U | S | Č | P | S | N |
| 1 | ||||||
| 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
| 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
| 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
| 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
| 30 | 31 | |||||
Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

