Free Counter
Motor Millions
< Hrvatica - Blog.hr

Hrvatica

26.07.2004., ponedjeljak

I šta sad? Napucala sam se neskvikom...zlo.

Zanimljivo je to naše srednjoškolsko igralište ljeti. Dok traje nastava, onda većinom vrvi nenadarenim i nesuđenima atletičarima i sportašima. Odmah se sjetim poznatog govora – ''vaši roditelji se ne bave sportom, njihovi roditelji se nisu bavili sportom, ni oni prije njih, pa razumljivo da se i vi ne bavite ničim.'' A onda napravi za nas stoj na rukama , prehoda pool dvorane...pa si ti misli jel ljepše vidjet to ili hrpu sala što visi glumeći trbušne mišiće s previše ljudova tu na planeti našoj. Ma moj profesor je moj Hrvatski Idol.


Kad otkuca pol sedam navečer (jel to uopće ikad otkucava ne znam i ne interesira me pretjerano), onda se nas 15-20 (ili više ako nam se posreći, dapače – yes little duck) kao navijeni počnemo kretati u smjeru sjever-sjeverozapad, ili neka druga strana, nije od životne važnosti sad, i vučemo se ko tek probuđeni zombiji do užarenog asfalta koje ima za nas presudnu funkciju – nabijanje odbojkaške lopte. Što je sunce za suncokrete to je za nas ovisnike srednjak u pola sedam.


Budući da ja danas nisam mogla ostati jer imadoh nekog neodgodivog poslića, liječim se inside. I mislim na njih par koji su se udostojili doći unatoč bljakavom vremenu danas ,kako rasturaju.A evo kiše , znači i oni ošli doma. Ili zasjeli u kafić, a ja babysittam..ajd de
- 22:27 - Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Hrvatica - Blog.hr