Free Counter
Motor Millions
< ..... - Hrvatica - Blog.hr

Hrvatica

10.07.2004., subota

.....

Tuširala sam se ujutro, pa nakon što sam došla iz grada, pa ću još jednom nakon odbojke, pa odmah prije grada. Znači, 4 puta dnevno – i opet se preznojim dok došljapam do «baze» tj. kafića u kojem se zagrijavamo za nastavak večeri. Al kak je krenulo, neće mi ništ lupit u glavu osim ove vrućine.

Rekla sam mu da ću ga nazvat al ne da mi se. A hebga, svi to prolaze, nek se i on nauči. Ne znam kak da još i njega, među ostalima uguram u svoj raspored. Na toliko još kava moram ići, a nikak da se sve poklopi pa da imam vremena. Ovak se čudim kak sam ja sve stizala dok je bila škola?
A brzo se čovjek na bolje navikne, što je je...



- 16:26 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

..... - Hrvatica - Blog.hr