28.05.2006., nedjelja

...imposibile is nothing

ljudi evo mene opet; da se malo javim, ispričam vam koju novu i tako...
-mogo bi o nogometu (baš gledam derbi na tv-u): odigrali smo posljednju utakmicu sezone, tj- nismo odigrali jer se nogometaši Raše nisu pojavili pa smo mi dobili 3 boda i završili sezonu na 4. mjestu...
-nešto o školi a??? -mne, dosadno je, evo samo da se pohvalim da sam uspio ispraviti sve jedinice. I sad sam sretan...


-a sretan sam i zbog jos necega, zbog jedne predobre cure...evo da i napišem nešto o toj jednoj maloj ''plavoj'' - koja mi još ne spava na ramenu, ali bi htio da da... da zatvori svoje predivne smeđe okice i legne pored mene ;))
-ali ipak više volim gledati njene oči otvorene, kako prelijepo sjaje...
...tako mi je super govoriti s njom, i biti pored nje i...neznam jednostavno mi je predobro s njom...

evo još da ju pozdravim i pošaljem joj pusu (x3)...=)*

<< Arhiva >>