12.05.2006., petak

...these ideas of mine


These ideas are nightmares to white parents whose worst fear is a child with dyed hair and who likes earrings, like whatever they say has no bearing, it's so scary in a house that allows no swearing



Ljut sam na cijeli svijet, a neznam zašto!
Tako mi sve ide u krivom smjeru u zadnje vrijeme... Ništa ne mogu napraviti kako treba. Idem iz škole doma i počne padati kiša ko luda (a ja sam u jutro izvadio kišobran iz torbe) i hvala bogu smočio sam se do kože i pokupio prehladu, upalu grla, pijem antibiotike i šta ja znam šta sve ne. I sad sutra ne mogu na utakmicu jer doma ležim s temperaturom...burninmad
Ali dobro, nije sve tako crno... Sviđa mi se jedna super cura rolleyes jako jako, ali neću o njoj pričati...
Šta bi još mogo spomenuti? Počeo sam opet puno čitati knjige u zadnje vrijeme. Trenutno čitam Da Vincijev kod, knjiga je ok, ali moram priznati da sam mislio da je knjiga malo bolja. U knjižnici doslovno visim cool Ne znam više koje knjige da podignem (ima netko kakvu preporuku), već imam rezervacije za ''No woman no cry'' i ''Anđeli i demoni''... Jedva čekam pročitati Anđeli i Demoni, knjiga mora biti predobra...
Ali dobro... neću više pričati, ne znam šta više,


-Evo još,
pošto se dugo nisam javljao ima par novosti kod mene... Otvorio sam web stranicu, o jednom nogometnom klubu (znat će svi o kojem je klubu riječ)

>> LINK NA STRANICU <<

Stranica je posvećena svim ''HUDOBAMA'' i onima koji se tako osjećaju!

Ljudi uživajte! Pozdrav!

<< Arhiva >>