RiCh GiRlS

ponedjeljak, 03.07.2006.

I aM iN lOvE

Bok svima. Joj samo da znate kako sam ja sretna. Nadam se da ste proćitali prijašnji post, koji je napisala Sara. Jeste jeste naravno. Isprićat ću vam samo ovo u vezi s onim dećkom (Ivanom). U četvrtak smo se ja i Sara malo išle šetati. I znate kog sam srela... Ivana. Ja sam se pravila kao da ga ne vidim, ali on je došao do mene i Sare.
Ivan: Cao, kako si?
Ja: Bok, dobro ti?
Ivan: Ma ok.
Sara: Ej idem ja da vam ne smetam.
Ja: Ne, ne ne. Ostani. Pa nisam te niti upoznala s njim.
Ivan: Ja sam Ivan.
Sara: Ja sam Sara. Aj bok idem sad.
Ja: Ne ideš ti nikamo.
Ivan: Neću vam ja smetat, samo sam te došao pozdravit, i htio sam te pozvati na piće, to jest vas dvije.
Ja sam samo pogledala Saru i nasmijala se, i ona meni.
Ja: Pa može, hvala na pozivu. A di ćemo se nać, kada i u koliko.
Ivan: Može sutra (u petak), kod onog kafića di smo se upoznali oko 18h, vam paše.
Ja: Ok može. Onda se vidimo.
Ivan: Idem ja sad. Bok.
Ja: Bok
Sara: Bok.
Ja nisam mogla vjerovat da se to dogodilo. Znate kako sam bila sretna, i sad sam. U petak sam se probudila u 10h. Cijelo vrijeme saam se dosađivala, malo sam bila na internetu, malo gledala TV, pa sam čitala neku super knjigu, pa sam išla po Saru i išle smo se vozit s rolama, pa sam došla kući ručati. I tako sam cijeli dan dosadni provodila, sve dok nije došlo vrijeme da se nađem s Ivanom. U 17h sam se poćela spremit. Nazvala sam Saru i rekla joj da se pospremi. Krenule smo u grad, i stigle smo tamo, već je bilo 18h. On nas je ćekao s njegovim frendom (s onim dećkom koji je bio s njim onaj put kad smo se upoznali). Mi smo sjeli. Onu su već bili narućili, pa smo i ja i Sara. Ja sam sjela blizu Ivana. Ej znate kako je fino mirisao (hehe). Malo smo prićali i onda smo se išli šetat. Bilo je stvarno predivno. Poslje smo sjeli na neko mjesto već je poćeo padat mrak. Mene stara nazove.
Ja: Da.
Stara: Di si ti.
Ja: Tu sam s Sarom.
Stara: Aha. Kad se vraćaš doma.
Ja: Oko 22h. Može.
Stara: Dobro. Ćuj ja i tata idemo malo u grad, imaš kljuć?
Ja: Nemam ga. E mama mogu danas spavat kod Sare.
Stara: Dobro, ali si je pitala Saru dal možeš spavat kod nje??
Ja. Paaa da. Jesam i rekla je da mogu.
Stara: Dobro nemojte radit Mariji (tako se zove Sarina mama) probleme.
Ja: Nećemo, ajde cao.
Stara: Bok.
Ja sam tek tad pitala Saru dal mogu spavat kod nje, i ona je rekla da mogu (hehe). Ionako joj sestra nije doma. Išla je s frendicama na more. I spavat ćemo u njezinoj sestrinoj sobi. Ima dosta velik krevet (hehe). A Sarina mama mene uvjek pusti da prespavak kod Sare, pa i moja. Dobro to sad nije tako važno. Poćeli smo prićat o tome kako nam je bilo na prvom smoju (hehe). Poslje smo ja i Ivan išli samo na neko mjesmo, bili smo udaljeni od Sare samo nekoliko metara. Sara je prićala s Ivanovom frendom (Dario). Taj trenutak kad sam bila sama s Ivanom, bio mi je najbolji. Znate zašto??? Jer me pitao da profuramo. Da dobro ste ćuli. Ja i on FURAMO. Joooj znate kako sam HAPPY. Ja sam mu rekla da hoću furat s njim. Bilo me je sram. Ja i on išli smo do Sare i Daria. I rekli smo im da furamo. Sara nam najprije nije vjerovala, al smo je poslje uvjerili da je to istina. Ivan, Sara i ja išli smo zajedno doma, to jest on nas je otpratio. Ja i Sara smo malo sjele kod naše ulice i prićale. Onda smo išle u njezinu kuću, i nismo spavale do 2h. Bilo je ludo. I tako taj petak mi je bio najbolji, a subota i nedjelja nisu bili niš posebni. Bilo mi je dosadno. Ivan me samo u nedjelju zvao da idemo van, ali ja nisam mogla. Još malo idemo ja i Sara van. Goodbye svima (ne za stalno, lol) i evo jedan Image Hosted by ImageShack.us za sve i naravno za mog Ivana :-)).
Evo vam jedna predobra slika...
Image Hosted by ImageShack.us
P.S: Nadam se da ste vidjeli naše slike na boxu.

- 16:21 - Slobodno reci:-)) (Samo 82 komentara:-)) - Slobodno isprintaj:-)) - #...

<< Arhiva >>